Selectează o Pagină
Что такое SEO? Что такое продвижение в поиске? Максимально краткое пояснение! dits.md

Promovarea Site-ul este:

  • Concluzie site-uri de top în cauză Google, Yandex, Bing
  • Creșterea exploratorie (naturală) a traficului de căutare
  • Creșterea numărului de conversii și acțiuni specifice
  • Îmbunătățirea conținutului site-ului
  • Creșterea greutății de referință
  • Eliminarea site-ului erori tehnice
  • Îmbunătățirea indexarea site-ului dvs.
  • Îmbunătățirea comoditatea site-ului – Usability
  • Recomandări pentru toți cei implicați în viața site-ului

Acest lucru și mult mai mult este un complex de lucrări privind promovarea și site-ul de retragere, în partea de sus a rezultatelor căutării!

SEO și SEM – acestea sunt cele două concepte-cheie, și promovarea site-ului, se afișează în partea de sus, de promovare a site-ului este încă sinonim aceste 2 termeni! Deci, ce este diferența?

Promovarea și încheierea site-urilor în TOP - SEO și SEM
Promovarea și încheierea site-urilor în TOP - SEO și SEM
Promovarea și încheierea site-urilor în TOP - SEO și SEM
Aici este un exemplu – sunt angajate în mobilier, și anume Producem bucatarii, usi, dulapuri, etc. Dacă doriți persoana în căutarea ușii într-un motor de căutare -. Google, Yandex, te-a găsit rapid, și anume pe prima pagină, în primul rând, după ce a scris „ușă de cumpărare“, atunci ai nevoie pentru a promova site-ul în motoarele de căutare cu privire la.
Site-ul dvs. – este o resursă de informații, în primul rând și motorul de căutare va fi mai ușor decât să-l găsească informații relevante și calitative de pe site-ul este – mai mare site.

Pentru a înțelege cât de mult site-ul este gata pentru a avansa, trebuie să examinați:

  • Site-ul – viteza, text, imagini, etc;.
    Indicatorii externi – link-uri sots.setey, publicații, etc;.
  • Piață – atât pe piață și publicitate produsele și serviciile;
  • Concurenți – ce, cum și ce competitorii fac;
  • Vizați publicul – țintă ajunge la profilul de client;
SEO și SEM este recomandat împreună, dacă doriți ca site-ul a fost la partea de sus pentru cuvintele cheie acest lucru va da rezultatul maxim – îmbunătățirea site-ului, conținutul acestuia, în compartimentul ridica profilul vizitelor la fața locului pentru a da creștere și, în consecință, crește numărul de conversii de pe site-ul, și anume crește profitabilitatea site-ului.
T

SEO standuri pentru optimizarea motorului de căutarea a,

și anume optimizarea site-ului pentru motoarele de căutare. motor de căutare, este oricare dintre motoarele de căutare – Google, Yandex, Bing, etc.
SEO este un set-up și conținutul site-ului în conformitate cu cerințele și normele sunt puse în fața site-ului Google, Yandex, Bing și altele. Motoarele de căutare. Aceste reguli se pot schimba în timp, și anume, Optimizare SEO este important să nu se oprească!

SEM este Search Engine Marketing, adică, Site Search Engine Marketing

în scopul de a îmbunătăți starea site-ului prin creșterea autorității sale, numărul de utilizatori și comportamentul acestora.

Aceasta include construirea link-ul, însămânțarea de conținut, de lucru cu factorii de comportament, creșterea indiciilor sociale, pentru a atrage vizitatori dintr-o varietate de surse, și mult mai mult!

Pozițiile de căutare

Poziția Înălțimea a site-ului în rezultatele de căutare pentru cuvintele cheie!
6

Creșterea volumului de trafic

Creșterea vizitelor la fața locului țintă de către potențialii clienți!

Clienți și comenzi

Creșterea numărului de clienți și comenzi!

Cum de a optimiza site-ul dvs.? Care sunt etapele este SEO și SEM?

  • 1

    Optimizare site-ul intern sau SEO OnPage

    o gamă largă de activități, este o mare parte în SEO de lucru, deoarece presupune o lucrare pe site-ul în sine, este format din audituri, analiști, care lucrează cu codul site-ului și de sistem, precum și conținutul site-ului!

  • 2

    Colecta anchetele cheie și extinderea ZÂMBET

    colecta nucleul semantic mai complet (CR) care corespunde afacerea dvs. este foarte important! întrebări cheie ra (cuvinte) nu poate fi! Și, de asemenea, pentru că este necesar să se aloce în mod corespunzător, toate solicitările paginile corecte.

  • 3

    Analiza Competitor - capacitatea de a învăța

    Metodele utilizate concurenți care sunt cuvintele cheie concurenți sunt în mișcare, cum și ce leagă ei sunt ajutați să fie în partea de sus, indiferent dacă acestea sunt angajate în social media și publicitatea contextuală, și mult mai mult!

  • 4

    Lucrul cu link-uri - interne, externe

    Este necesară o analiză a greutății de referință pentru a înțelege care leagă și în cazul în care site-ul dorit, și ce link-uri sunt mai bune pentru a ascunde sau șterge, ce resurse trebuie să facă referire la site-ul, și fără a fi nevoie pentru a obține o referință.

  • 5

    Analiza și verificarea pozițiilor site-ului

    o analiză a poziției site-ului, și anume, la ce punct este de a găsi un site pe oricare dintre tastele. Acesta oferă o înțelegere a ceea ce acțiuni pe și în afara amplasamentului a dus la o creștere a pozițiilor vectoriale și stabilește următoarea lucrare!

  • 6

    Lucrul cu site-ul Analytics - Google Analytics

    Yandex hărți metrice de căldură necesară pentru a pune în jos obiectivul de a promova site-ul, pentru a înțelege comportamentul utilizatorilor pe site-ul, în cazul în care a trecut, indiferent dacă a ajuns la acțiunea țintă.

Cât de mult este SEO?

Costul de promovare a site – ului începe de la 100evro pe lună , dar poate varia în funcție de dimensiunea site – ului și o listă a lucrărilor efectuate.
}

Cât de repede se deplasează site-ul?

3 luni – termenul minim de promovare site-ul SEO. Promovarea site-ului pe termen depinde de mai mulți factori – concurență, nișe, starea site-ului.

Dacă auditul site-ul este suficient pentru a reveni la TOP?

Da, dar uneori, nu uita despre:

  • Referențială în masă – analiza profilului de referință al site – ului, și anume, care, în ce cantitate și calitatea de link – uri catre site – ul;
  • Semantic kernel – lista cererilor și alocarea corectă a site – ului;
  • Analiza competitorilor – necesitatea de a înțelege de ce acestea sunt mai mari în căutare și ce să facă pentru a le evita;
  • Si verificați poziția site – ului – o înțelegere a ceea ce plasează site – ul în căutare, în raport cu concurenții săi!

Promovarea motorului de căutare este un complex de lucrări – la fața locului și în afara amplasamentului!

Comanda apel
+
Sunati-ma!