Ce este SEO? Ce este promovarea motorului de căutare? Cea mai concisă explicație! dits.md

Promovarea magazinelor online în motoarele de căutare este:

  • Plasarea site-urilor în TOP-ul rezultatelor Google, Yandex, Bing
  • Creșteți traficul de căutare (natural) din căutare
  • Creșterea numărului de conversii și acțiuni vizate
  • Îmbunătățirea conținutului site-ului
  • Crescerea numărului de link-uri.
  • Eliminarea erorilor tehnice ale site-ului
  • Îmbunătățiri de indexare a site-ului
  • Optimizarea facilităților de utilizare a site-ului - Usability.
  • Recomandări pentru toți cei implicați în viața site-ului

aceasta și mult mai mult constituie un complex de lucrări privind promovarea și retragerea unui magazin online în TOPul rezultatelor căutării!

SEO și SEM sunt două concepte cheie, iar promovarea site-ului web, aducându-l în vârf, promovarea site-ului web sunt sinonime ale acestor 2 termeni! Deci, care este diferența?

Promovarea SEO a magazinelor online 1
Promovarea SEO a magazinelor online 2
Promovarea SEO a magazinelor online 3
Permiteți-mi să vă dau un exemplu - sunteți implicat în mobilier, adică produceți bucătării, uși, dulapuri etc. Dacă doriți ca o persoană care caută uși într-un motor de căutare - Google, Yandex, să vă găsească rapid, adică pe prima pagină, în primele locuri, după ce a intrat în "cumpărare uși",atunci veți avea nevoie de servicii de optimizare pentru motoarele de căutare. Site-ul dvs. este, în primul rând, o resursă de informații, și cu cât este mai ușor de găsit de către motorul de căutare, cu atât mai actuală și mai calitativă este informația pe site, cu atât mai sus va fi clasat site-ul dvs. Pentru a înțelege cât de pregătit este site-ul pentru optimizare, trebuie să efectuați o analiză:

  • Site - viteză, texte, imagini etc;
  • Indicatori externi - legături, rețele sociale, publicații etc .;
  • Piață - modul în care produsele și serviciile dvs. sunt vândute și promovate;
  • Concurenți - ce, cum și de ce fac concurenții;
  • Public țintă - creați un profil al cumpărătorului țintă;

Vă vom răspunde la întrebări!

La început, se recomandă utilizarea SEO și SEM împreună dacă doriți ca site-ul dvs. să fie în top pentru cuvinte cheie, adică acest lucru va da rezultatul maxim - îmbunătățirea activității site-ului, a conținutului acestuia, alături de creșterea autorității site-ului, oferim o creștere a vizitelor și, ca urmare, o creștere a conversiilor de pe site, adică crește profitabilitatea site-ului.

POZIȚII DE CĂUTARE

Creșterea pozițiilor site-ului în rezultatele căutării pentru cuvinte cheie!
6

CREȘTEREA TRAFICULUI

Sporiți vizitele vizate pe site ale potențialilor clienți!

CLIENTI SI COMENZI

Creșterea numărului de clienți și comenzi!
T

SEO înseamnă Searche Engine Optimization,

Cu alte cuvinte, optimizarea site-ului pentru motoarele de căutare. Un motor de căutare poate fi oricare dintre motoarele de căutare majore, cum ar fi Google, Yandex, Bing, etc. SEO reprezintă configurarea și umplerea site-ului în conformitate cu cerințele și regulile stabilite de motoarele de căutare cum ar fi Google, Yandex, Bing și altele. Aceste reguli pot suferi modificări în timp, deci este important să nu încetați optimizarea SEO!

SEM înseamnă Search Engine Marketing, adică site de marketing pentru motoarele de căutare

În vederea îmbunătățirii statutului site-ului prin creșterea autorității sale, a numărului de utilizatori și a comportamentului acestora. Aceasta implică construirea masei de link-uri, crearea și distribuirea conținutului, gestionarea factorilor comportamentali, sporirea semnalelor sociale, atragerea vizitatorilor din diverse surse și multe altele!

Cum să vă optimizați site-ul? Care sunt etapele SEO și SEM?

Promovarea SEO a magazinelor online 4

Optimizare internă a site-ului web sau OnPage SEO

Este o lucrare vastă și constituie o mare parte din activitățile SEO, deoarece presupune lucrul direct cu site-ul, incluzând audituri, analize, manipularea codului și sistemului său, precum și gestionarea conținutului.

Mai multe detalii aici!

Promovarea SEO a magazinelor online 5

Colectarea cuvintelor cheie și extinderea SN

Asamblați un nucleu semantic cât mai complet, care corespunde afacerii dvs., este extrem de important! Nu este permis să scăpați cuvintele cheie! Și, în plus, trebuie să distribuiți corect toate cererile pe paginile potrivite.

Comandă colectarea nucleului semantic

Promovarea SEO a magazinelor online 6

Analiza concurentului - o oportunitate de a afla

Metodele utilizate de concurenți, ce cuvinte cheie utilizează concurenții pentru a promova, cum și ce legături îi ajută să fie în top, indiferent dacă sunt angajați în rețelele sociale și în publicitatea contextuală și multe altele!

Comandați o analiză a concurenților!

Promovarea SEO a magazinelor online 7

Lucrul cu legături - interne, externe

Analiza masei link-ului este necesară pentru a înțelege ce link-uri și unde sunt necesare site-ului și care link-uri sunt mai bine de ascuns sau eliminat, ce resurse ar trebui să fie legate de site și de la care trebuie să obțineți un link .

Comandați o analiză a profilului de link!

Promovarea SEO a magazinelor online 8

Analiza și verificarea pozițiilor site-ului

Aceasta este o analiză a pozițiilor site-ului, adică la ce loc în căutare se află site-ul pentru un anumit cuvânt cheie. Aceasta oferă o înțelegere a acțiunilor atât pe site, cât și în afara lui, care au dus la creșterea pozițiilor și stabilește direcția pentru următoarea etapă de lucru!

Analiza comenzilor și verificarea pozițiilor site-ului!

Promovarea SEO a magazinelor online 9

Lucrul cu analiza site-ului - Google Analytics

Yandex.Metrica, împreună cu hărțile de căldură, este necesară pentru a stabili obiectivele de promovare a site-ului, pentru a înțelege comportamentul utilizatorilor pe site, de unde au venit și dacă au ajuns la acțiunea dorită.

 

Instalați analize pe site

Cât va dura promovarea unui site web?

}

Cât durează să obții un site?

De la 3 luni - perioada minimă de promovare a site-ului SEO. În acest timp, se dovedește a colecta cât mai multe informații despre companie și concurenți, să efectueze un audit SEO, să îndrepte site-ul și să construiască un plan pentru promovare ulterioară.

Cât durează SEO pentru un site web?

Dtâta timp cât site-ul și compania dvs. vor exista! Nu te poți stabili odată pentru totdeauna pe pozițiile de top din Google și Yandex, concurenții tăi nu dorm și doresc, de asemenea, să fie în TOP!

Cât costă promovarea site-ului SEO?

Iată tarifele noastre pentru serviciile de promovare în căutare. Furnizăm atât pachete complete de promovare - care includ audituri, texte și creștere a masei SEO, cât și variante exclusiv pentru SEO - unde este necesară implicarea specialiștilor dvs. sau resurse financiare suplimentare.

* Prețurile sunt pentru piața CSI. Poate diferi pentru Europa și SUA!

Editări programatice ale site-ului

Va fi necesar pe baza rezultatelor auditurilor SEO, a analizei UX a site-ului.

Crearea de conținut

redactorii și designerii noștri interni sunt implicați.
~

Lucrul cu linkuri

Îmbunătățirea link-urilor naturale - atât cele plătite, cât și cele gratuite.

Creați-vă propriul pachet SEO!

Ceva lipsește în opțiunile noastre de pachet? Contactați-ne și vom crea o opțiune specială pentru dvs.!

SEO este suficientă promovarea pe site pentru a obține clienți potențiali imediat?

Da, dar folosind instrumente suplimentare de marketing pe internet, puteți obține vânzări mai rapid și mai mult:

Optimizarea motoarelor de căutare este un complex de lucrări - pe site și în afara site-ului!

Vă vom răspunde la întrebări!