Ce este publicitatea contextuală? Cât costă? Cum functioneazã?

Publicitate contextuală - publicitate plătită pe internet:

  • Google Ads / AdWords
  • Remarketing Google
  • Publicitate pe Youtube
  • Yandex Direct și Retargeting
  • Plata pe click

Cel mai rapid mod de a atrage clienți de pe Internet!

Anunțuri cu plată de la Google, PPC, AdWords 1

Ce este publicitatea contextuală?

Publicitate pe motoarele de căutare (Google, Yandex, Bing etc.). Afișată utilizatorilor în timpul căutării și vizitării site-urilor partenere. Plata pentru astfel de reclame se efectuează pentru clicurile potențialilor clienți pe site-ul dvs.

Publicitate în AdWords

Publicitate în AdWords

Remarketing în KMS

Remarketing în KMS

Remarketing pe YouTube

Remarketing pe YouTube

Rețea de remarketing - bannere

Rețea de remarketing - bannere

Acestea sunt reclame afișate de motoarele de căutare precum Google și Yandex în contextul a ceea ce căuta utilizatorul.

Exemplu: Utilizatorul căuta online serviciul "închiriere mașini", Google a afișat răspunsuri din rezultatele organice, care sunt obținute doar prin optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO), iar la început și la sfârșitul paginii, rezultatele - rezultatele reclamelor contextuale, așa cum se vede în partea stângă. Rezultatele afișate cu semn verde Ad sau Reclamă - sunt afișările publicitare plătite de Google.

Când un utilizatorul face clic pe aceste rezultate, costul unui clic este dedus din contul agentului de publicitate, acesta poate începe de la 0,01$ și depinde de competitivitatea cererii din relevanța (potrivirea) site-ului agentului de publicitate. De aici și denumirea prescurtată PPC - Pay Per Click, adică plata pe click.

Remarketing — afișări repetate de reclame pe site-uri care fac parte din rețeaua de remarketing Google, precum și pe site-uri precum Youtube, care sunt, de asemenea, incluse în publicitatea contextuală.

Importanța și utilitatea remarketingului rezidă în faptul că, după ce a făcut clic pe un link către site-ul unui advertiser, clientul va vedea ulterior reclame de la acesta pe site-urile și partenerii din rețeaua de remarketing a Google și Yandex, sub formă de texte și bannere, așa cum este ilustrat în exemplul din stânga. Clientul nu este întotdeauna gata să facă o achiziție imediată, ci dorește să se informeze, să se gândească și să cerceteze mai întâi.

Vă vom răspunde la întrebări!

Preț de la 0,01 €

Pentru clic care poate merge cu ușurință la o achiziție de pe site-ul dvs.!

Direcționarea către clienți

Posibilitatea de a alege unde și cui să afișezi reclama!

Publicitate pe toate dispozitivele

Va fi disponibilă pentru potențialii dvs. clienți!
A

Publicitate rapidă

De la 2 zile pentru a colecta cuvinte cheie și a configura anunțuri

Ce este inclus în configurarea publicității contextuale?

Anunțuri cu plată de la Google, PPC, AdWords 2

Analiza publicului țintă (CA)

Direcționare geografică - în ce regiuni, țări să se afișeze anunțurile. Limbi - în ce limbi să afișeze anunțuri publicului țintă. Compilarea unui profil de public țintă - vârstă, interese, locuri, scenariu de viață.
Anunțuri cu plată de la Google, PPC, AdWords 3

Colectarea semanticii - cuvinte cheie

Colectarea nucleului semantic, cât mai mare posibil, acoperind toate bunurile și serviciile necesare. Lucrul cu cuvinte minus - analiza și excluderea interogărilor irelevante (inutile)
Anunțuri plătite de la Google, PPC, AdWords 4

Alegerea instrumentelor de publicitate contextuală

Este important să înțelegeți cum și unde să faceți publicitate - căutare, banner, remarketing. De exemplu: numai căutare - clientul are nevoie de servicii de taxi aici și acum! Căutare și remarketing - cumpărarea unui frigider poate dura o lună!
Anunțuri plătite de la Google, PPC, AdWords 5

Redactarea anunțurilor

Scrierea titlurilor de anunțuri și a textului pentru interogări de căutare aprobate.Pregătirea extensiilor de anunțuri (linkuri rapide, clarificări, descrieri structurate etc.)
Publicitate cu plată de la Google, PPC, AdWords 6

Configurarea anunțurilor banner și remarketing

Căutați imagini pentru banner publicitar (dacă nu de la designer) Filtrarea site-urilor pentru afișarea publicității - în conformitate cu criteriile și listele de donatori negativi necesari.
Publicitate cu plată de la Google, PPC, AdWords 7

Bugetarea campaniei publicitare

Determinarea bugetului pe zi și pentru întreaga durată a campaniei publicitare. Analiza costurilor necesare pentru fiecare campanie publicitară și coordonarea cu clientul a publicității contextuale
Anunțuri plătite de la Google, PPC, AdWords 8

Elaborarea obiectivelor și analiza rezultatelor

Publicitatea contextuală este singura formă de publicitate complet măsurabilă. Configurarea legăturii dintre conturile publicitare și sistemele de analiză. Setarea obiectivelor pentru monitorizarea conversiilor.
Publicitate cu plată de la Google, PPC, AdWords 9

Lansarea publicității contextuale

Lansarea reclamei într-un moment potrivit și adecvat este esențială atât pentru clientul de publicitate contextuală, cât și pentru generarea de clienți potențiali. Nu există nimeni care să dorească să vadă brazi de Crăciun în luna august! Cu toate acestea... 🙂

Ce este inclus în suportul publicitar contextual?

Publicitate cu plată de la Google, PPC, AdWords 10
Nu este întotdeauna suficient să lansați pur și simplu o campanie publicitară; este adesea necesar să deserviți publicitatea contextuală de către un specialist:

  • Monitorizarea cuvintelor cheie negative;
  • Corectarea textelor, a căutărilor și a bannerelor.
  • Ajustarea tarifelor și a bugetului;
  • Implementarea de funcționalități noi, lansarea altor tipuri de publicitate în cadrul contextului.
  • Lansarea unor noi campanii publicitare conform cerințelor clientului.
  • Analiza statisticilor, stabilirea obiectivelor etc .;

 

Cât costă publicitatea contextuală în Moldova?

Preț per clic de la 0.01$

Scopul muncii noastre este de a reduce costul clicurilor și de a profita la maximum de bugetul dvs.!

Costul înființării publicității contextuale

De la 150$ pentru 1-2 campanii publicitare sau 25% din bugetul lunar pentru clicuri.

Bugetul minim recomandat pentru clicuri

1$ / zi - buget minim recomandat pentru clicuri, buget minim dorit - 3$ / zi!

Costul susținerii publicității contextuale

De la 150 pentru 1-2RK sau 25% din buget, pentru că suportul de înaltă calitate nu necesită mai puțin timp!

Prețuri pentru configurarea publicității contextuale:

Prețuri pentru configurarea publicității contextuale pentru magazinele online:

Calculul clicurilor bugetare

Se efectuează înainte de lansarea publicității, restul bugetului rămâne în contul dvs. Google Ads.

Analize

Pentru a crește vânzările, instalați Google Tag Manager, Google Analytics și Yandex Metrica
~

Munca noastra

Este de a reduce costurile pentru clicuri, de a crește fluxul de clienți și de a crește rentabilitatea investiției!

Vă vom răspunde la întrebări!