Selectează o Pagină
Что такое контекстная реклама? Сколько стоит? Как работает?

Publicitatea contextuală - publicitatea plătită pe Internet:

  • Google Ads sau AdWords
  • Remarketing Rețeaua Google
  • Publicitate pe Youtube
  • Direct Yandex
  • Yandex Retargeting
  • Urmărirea conversiilor
  • Plătiți pe clic
Cel mai rapid mod de a obține clienții de pe internet!

Ce este publicitatea contextuală?

Pe scurt - publicitatea pe motoarele de căutare (Google, Yandex, Bing, etc.) arată utilizatorul acestor rețele, în timp ce căutarea și vizitarea site-urile partenere. Plătiți pentru clicuri publicitare pentru potențialii clienți.

Реклама в AdWords

Реклама в AdWords

Ремаркетинг в КМС

Ремаркетинг в КМС

Ремаркетинг в Youtube

Ремаркетинг в Youtube

Ремаркетинг сеть - Баннеры

Ремаркетинг сеть - Баннеры

Acest anunț arată motoare de căutare, cum ar fi Google, în contextul a ceea ce utilizatorul a fost în căutarea. Exemplu - utilizator căutat pe serviciul de Internet „rent a car“, Google a dat răspunsuri emisiunii naturale, care poate fi realizat numai prin promovarea SEO, iar la începutul și la sfârșitul paginii are ca rezultat - rezultatele PPC de publicitate, așa cum se vede de pe partea stângă. Rezultatele eliberării anunțurilor semnătură verde sau de publicitate - display-uri plătite de publicitate de la Google. Atunci când utilizatorul face clic pe aceste rezultate din contul agentului de publicitate debiteaza costul de 1-clic, acesta poate începe de la $ 0.01, în funcție de ancheta concurenței cu privire la relevanța site-ului agentului de publicitate. Prin urmare, PPC abrevierea - Pay Per Click, de exemplu, plătiți pe clic. Remarketing - reluări de publicitate pe site-urile care fac parte din rețeaua de remarketing Google, precum și site-uri, cum ar fi, de exemplu, YouTube, ca parte a publicității contextuale. Ceea ce este util și ceea ce este nevoie de remarketing - clic pe link-ul către site-ul agentului de publicitate, The dalneshem client de pe site-urile incluse în rețeaua de remarketing și partenerii Google vor vedea anunțurile de publicitate, sub formă de text și banner-ul, exemplul de pe partea stângă. Clientul nu este imediat gata sa cumpere ceva, vreau să întreb prețul, să se gândească, de a explora. Reamintind Declarația, display-uri de publicitate - o companie solidă, conștienți de potențialul client, interesul său în serviciile și bunurile. afișări suplimentare - mai multe clicuri, interesul suplimentar va conduce în mod natural la o vânzare.

Preț de la 0,01 €

pe-clic, ceea ce poate duce să vândă câteva sute de dolari!

Direcționarea pentru clienți

posibilitatea de a alege unde și cui să faceți publicitate!

Publicitate pe toate dispozitivele

va fi disponibil pentru clienții potențiali!
A

Publicitate de pornire rapidă

de la 2 zile pentru a colecta cuvinte cheie și setările de anunțuri

Ceea ce este inclus în stabilirea publicității contextuale?

  • 1

    Analiza publicului tinta (CA)

    Geo-direcționare - în care regiunile, țările arată anunțuri

    Limbile - limbile din Asia Centrală arată anunțuri

    Elaborarea profilului CA - vârstă, interese, locuri, scenariu de viață.

  • 2

    Semantica colecționat - cuvinte cheie

    Colectarea de bază semantică (CR), cea mai mare, care acoperă toate bunurile și serviciile necesare posibile

    Confruntarea cu cuvinte negative, - analiza și eliminarea cererilor non-relevante (nu este necesar)

  • 3

    Alegerea instrumentelor de conținut

    Este important să înțelegem cum și în cazul în care pentru a face publicitate - căutare, banner, remarketing. De exemplu:

    Doar căutare - client serviciu de taxi are nevoie de aici și acum!

    Căutați și remarketing - achiziționarea unui frigider poate fi amânată pentru o lună!

  • 4

    Anunțuri de compilare

    Scrierea titluri și textul publicitar pentru interogările de căutare aprobate

    Pregătirea extensiilor de anunțuri (link-uri rapide, actualizări și alte descrieri structurate.)

  • 5

    Setarea de publicitate banner și remarketing

    Caută imagini pentru publicitate banner (în cazul în care nu de la proiectant)

    Filtrarea site-urilor afișare de publicitate - pe criteriile și listele de donatori negativi necesare.

  • 6

    Campanie de publicitate Bugetare (AC)

    Determinarea bugetului pe zi și pe întreaga durată a unei campanii de publicitate

    Analist necesare cheltuieli pentru fiecare RK și coordonarea cu conținutul de client

  • 7

    Construcții și analiză

    Publicitatea contextuală este publicitatea numai pe deplin măsurabilă.

    Configurarea comunicării între conturile de anunțuri și sisteme de analiză. Stabilirea obiectivelor pentru urmărirea conversiilor.

  • 8

    PPC de publicitate Rularea

    Este important să difuzați anunțurile pe dreapta și momentul potrivit pentru conținutul de client și pentru handicap (clienti)

    Nimeni nu vrea brazi de Crăciun în luna august! Deși ... ?

Cât de mult este publicitatea contextuală în Moldova?

Cost pe clic de $ 0,01 până

Scopul muncii noastre de a reduce costul de clicuri și pentru a obține maximum de la bugetul!

De la $ 3 a Faceți clic buget / zi

Vă recomandăm să ia în considerare un buget minim de 3 $ pe zi, în RK!

Cât de mult este setarea de publicitate contextuală?

80 euro

  • la 100 de interogări
  • 1 motor de căutare
  • campanie de căutare
  • publicitate de afișare
  • remarketing

120 de euro

  • 200 interogări
  • 1 motor de căutare
  • campanie de căutare
  • publicitate de afișare
  • remarketing

130 de euro

  • la 100 de interogări
  • Sistemul 2 căutare
  • campanie de căutare
  • publicitate de afișare
  • remarketing

200 de euro

  • 200 interogări
  • Sistemul 2 căutare
  • campanie de căutare
  • publicitate de afișare
  • remarketing

Creați propriul pachet!

  • cât de mult pentru a solicita?
  • care motoarele de căutare?
  • campanii de căutare?
  • publicitate mass-media?
  • remarketing?

190 de euro

  • la 100 de interogări
  • Sistemul 3 Căutare
  • campanie de căutare
  • publicitate de afișare
  • remarketing

300 de euro

  • 200 interogări
  • Sistemul 3 Căutare
  • campanie de căutare
  • publicitate de afișare
  • remarketing

Ceea ce este inclus în sprijinul publicității contextuale?

Nu este suficient doar pentru a rula întotdeauna RK, de multe ori au nevoie de servicii de conținut de specialitate:
  • Monitorizarea cuvintelor cheie negative
  • Corectură, interogări de căutare, bannere;
  • Ajustările sumelor licitate și a bugetelor;
  • Introducerea cip, care rulează alte tipuri de publicitate într-un context;
  • Lansarea RK la cerere;
  • In scopuri statistice stadializare Analysis, etc.;

Cât de mult este menținerea publicității contextuale?

de la 50 de euro

  • campanie de publicitate 2
  • la 100 de interogări
  • 1 motor de căutare

de la 100 de euro

  • campanie de publicitate 4
  • 200 interogări
  • Sistemul 2 căutare

Creați propriul pachet!

  • ca RK?
  • cât de multe cereri?
  • care motoarele de căutare?

150 de euro

  • 6 campanie de publicitate
  • 300 interogări
  • Sistemul 3 Căutare
Comanda apel
+
Sunati-ma!