Ce este publicitatea contextuală?
Pe scurt - publicitate în motoarele de căutare (Google, Yandex, Bing etc.). Afișat utilizatorilor atunci când caută și vizitează site-urile partenere. Plata pentru o astfel de publicitate se face pentru trimiterile potențialilor clienți către site-ul dvs.
Exemplu - un utilizator a căutat pe Internet serviciul „închiriază o mașină”, Google a dat răspunsuri din rezultate naturale, care se realizează doar prin promovarea SEO, iar la începutul și la sfârșitul paginii rezultatele sunt rezultatele publicității contextuale , după cum puteți vedea în stânga. Rezultate cu un anunț verde sau publicitate - afișări de anunțuri plătite de la Google.
Când un utilizator face clic pe aceste rezultate, costul unui clic este dedus din contul agentului de publicitate, acesta poate începe de la 0,01$ și depinde de competitivitatea cererii din relevanța (potrivirea) site-ului agentului de publicitate. De aici și denumirea prescurtată PPC - Pay Per Click, adică plata pe click.
Remarketing - afișările repetate ale anunțurilor pe site-urile care fac parte din rețeaua de remarketing Google, precum și pe site-uri precum Youtube, sunt, de asemenea, incluse în publicitatea contextuală.
De ce este util remarketingul și de ce este necesar - făcând clic pe linkul către site-ul agentului de publicitate, clientul va vedea ulterior reclame de la agentul de publicitate sub formă de text și bannere pe site-urile incluse în rețeaua de remarketing și partenerii Google și Yandex, în exemplul din stânga. Clientul nu este pregătit imediat să cumpere ceva, vrea să ceară prețul, să gândească, să studieze.
Vă vom răspunde la întrebări!
Preț de la 0,01 €
Direcționarea către clienți
Publicitate pe toate dispozitivele
Publicitate rapidă
Ce este inclus în configurarea publicității contextuale?

Analiza publicului țintă (CA)

Colectarea semanticii - cuvinte cheie

Alegerea instrumentelor de publicitate contextuală

Redactarea anunțurilor

Configurarea anunțurilor banner și remarketing

Bugetarea campaniei publicitare (AC)

Construirea obiectivelor și analize

Lansarea publicității contextuale
Ce este inclus în suportul publicitar contextual?

- Monitorizarea cuvintelor cheie negative;
- Corectarea textelor, interogări de căutare, bannere;
- Ajustarea tarifelor și a bugetului;
- Introducerea cipurilor, lansarea altor tipuri de publicitate în context;
- Lansarea unui nou RC la cererea clientului
- Analiza statisticilor, stabilirea obiectivelor etc .;
Cât costă publicitatea contextuală în Moldova?
Preț per clic de la 0.01$
Costul înființării publicității contextuale
de la 150$ pentru 1-2 campanii publicitare sau 25% din bugetul lunar pentru clicuri.
Bugetul minim recomandat pentru clicuri
1$ / zi - buget minim recomandat pentru clicuri, buget minim dorit - 3$ / zi!
Costul susținerii publicității contextuale
de la 150 pentru 1-2RK sau 25% din buget, pentru că suportul de înaltă calitate nu necesită mai puțin timp!
Prețuri pentru configurarea publicității contextuale:
PPC Start
Google Ads pentru întreprinderi mici- fGeneral:
- ✓ 1 campanie de publicitate din care să alegeți:
- 1 anunț de căutare
- 1 anunț banner
- 1 remarketing
- 1 Youtube
- ✓ Publicitatea serviciului final
- sau
- ✓ Publicitatea categoriei de produse finale
- ✓ 1 limbă
- ✓ Configurarea analizelor
- ✓ Stabilirea obiectivelor
- ✓ Minus cuvinte
- ✓ Adăugarea de cuvinte noi
- ✓ Scrierea de reclame
- ✓ Editarea anunțurilor
- ✓ Prognoza bugetară
- ✓ Suport - 2 săptămâni
- ✓ Creați un cont publicitar
- ✓ Lansarea publicității - 3 zile
- ✓ Durata minimă de lucru a RK - 1 lună
- Analize:
- ∇ Instalat de dezvoltatorii dvs. conform instrucțiunilor noastre. În cazurile în care sistemul site-ului este WordPress - instalăm gratuit.
- ✓ Google Tag Manager
- ✓ Google Analytics
- Întreținere lunară campanii publicitare din costul setării 75%
- * până la 200 € buget publicitar
PPC pentru companiile de servicii
pentru servicii sau un mic catalog de bunuri- fGeneral:
- ✓ 3 campanii publicitare: vă recomandăm 2 căutări și 1 remarketing
- ✓ 2 limbi
- ✓ Configurarea analizelor
- ✓ Stabilirea obiectivelor
- ✓ Minus cuvinte
- ✓ Adăugarea de cuvinte noi
- ✓ Scrierea de reclame
- ✓ Editarea anunțurilor
- ✓ Recomandări pentru modificările site-ului pentru a crește conversia
- ✓ Prognoza bugetară
- ✓ Întreținere - 1 lună
- ✓ Adunarea a 1 public
- ✓ Creați un cont publicitar
- ✓ Lansarea publicității - 5 zile
- ✓ Min. durata de lucru a RK - 1 lună
- Analize:
- ∇ Instalat de dezvoltatorii dvs. conform instrucțiunilor noastre. În cazurile în care sistemul site-ului este WordPress - instalăm gratuit.
- ✓ Google Tag Manager
- ✓ Google Analytics
- Întreținere lunară campanii publicitare din costul setării 75%
- * până la 500 € buget publicitar
Prețuri pentru configurarea publicității contextuale pentru magazinele online:
PPC pentru Internet Shop Simple
pentru magazinele online mici- fGeneral:
- ✓ 5 campanii publicitare
- ✓ 2 limbi
- ✓ Configurarea analizelor
- ✓ Stabilirea obiectivelor
- ✓ Minus cuvinte
- ✓ Adăugarea de cuvinte noi
- ✓ Scrierea de reclame
- ✓ Editarea anunțurilor
- ✓ Recomandări pentru modificările site-ului pentru a crește conversia
- ✓ Prognoza bugetară
- ✓ Întreținere - 1 lună
- ✓ Crearea unui cont publicitar
- ✓ Lansarea publicității - 5-7 zile
- ✓ Durata minimă de lucru a RK - 1 lună
- Analize:
- ∇ Instalat de dezvoltatorii dvs. conform instrucțiunilor noastre. În cazurile în care sistemul site-ului este WordPress - instalăm gratuit.
- ✓ Google Tag Manager
- ✓ Google Analytics
- Întreținere lunară campanii publicitare din costul setării 75%
- * până la 1500 € buget publicitar
PPC pentru Smart Internet Shop
pentru magazinele online medii și mari- fGeneral:
- ✓ 10 campanii publicitare, incl. campanii de publicitate dinamice după feedul de produse
- ∇ Feedul de produs este generat de dezvoltatorii dvs. conform instrucțiunilor noastre. În cazurile în care sistemul site-ului este WordPress - dezvoltatorii noștri o pot face pentru o plată suplimentară.
- ✓ 2 limbi
- ✓ Configurarea analizelor
- ✓ Stabilirea obiectivelor
- ✓ Minus cuvinte
- ✓ Adăugarea de cuvinte noi
- ✓ Scrierea de reclame
- ✓ Editarea anunțurilor
- ✓ Recomandări pentru modificările site-ului pentru a crește conversia
- ✓ Prognoza bugetară
- ✓ Întreținere - 1 lună
- ✓ Crearea unui cont publicitar
- ✓ Lansarea publicității - 7-10 zile
- ✓ Durata minimă de lucru a RK - 1 lună
- Analize:
- ∇ Instalat de dezvoltatorii dvs. conform instrucțiunilor noastre. În cazurile în care sistemul site-ului este WordPress - instalăm gratuit.
- ✓ Google Tag Manager
- ✓ Google Analytics
- Întreținere lunară campanii publicitare din costul setării 75%
- * până la 2500 € buget publicitar
Google Merchant Center
pentru țările cu un Google Merchant Center activ- fGeneral:
- ✓ 1 campanie de cumpărături
- ∇ Feedul de produs este generat de dezvoltatorii dvs. conform instrucțiunilor noastre. În cazurile în care sistemul site-ului este WordPress - dezvoltatorii noștri o pot face pentru o plată suplimentară.
- ✓ 1 limbă
- ✓ Configurarea analizelor
- ✓ Stabilirea obiectivelor
- ✓ Anunțuri comerciale după feed
- ✓ Minus cuvinte
- ✓ Adăugarea de cuvinte noi
- ✓ Scrierea de reclame
- ✓ Editarea anunțurilor
- ✓ Recomandări pentru modificările site-ului pentru a crește conversia
- ✓ Prognoza bugetară
- ✓ Întreținere - 1 lună
- ✓ Crearea unui cont publicitar
- ✓ Lansarea publicității - 7-10 zile
- ✓ Durata minimă de lucru a RK - 1 lună
- Analize:
- ∇ Instalat de dezvoltatorii dvs. conform instrucțiunilor noastre. În cazurile în care sistemul site-ului este WordPress - instalăm gratuit.
- ✓ Google Tag Manager
- ✓ Google Analytics
- Întreținere lunară campanii publicitare din costul setării 75%
- * până la 2500 € buget publicitar
Pentru bugete mai mult decât indicat
costul muncii este- ✓ Pentru bugete de peste 3500 €, costul lucrării este de 20% din bugetul publicitar
- ✓ Pentru bugete de peste 5000 EUR, costul lucrării este de 15% din bugetul publicitar
- ✓ Pentru bugete de peste 10.000 €, costul lucrării este de 10% din bugetul publicitar
- Întreținere lunară campanii publicitare din costul setării 75%
Reaprovizionarea bugetului Google Ads
- ✓ Puteți să completați bugetul contului dvs. Google Ads prin intermediul companiei noastre
- ✓ Primești toate documentele necesare - factură, factură fiscală cu TVA, certificat de finalizare
- ✓ În plus față de necesitatea de a plăti 25% buget publicitar: 20% TVA la importul serviciilor, comision agenție 5%
Calculul unui buget publicitar individual
- ✓ Colectarea cheilor tematice pentru calcul
- ✓ 4 opțiuni bugetare - minim, mediu, maxim, selectiv
- ✓ Capturi de ecran cu trafic estimat și conversii
Crearea materialelor promoționale
- ✓ Bannere statice
- ✓ Videoclipuri promoționale
- În medie, durează de la 2 la 5 ore pentru a crea materiale publicitare de toate dimensiunile necesare
Audit publicitar contextual
- ✓ Auditul setărilor contului
- ✓ Auditul obiectivelor
- ✓ Auditul publicului țintă
- ✓ Auditul materialelor publicitare
- ✓ Auditul rezultatelor
- ✓ Auditul bugetar
- ✓ Auditul cuvintelor cheie
- ✓ Auditați anunțurile