Ce este publicitatea contextuală? Cât costă? Cum functioneazã?

Publicitate contextuală - publicitate plătită pe internet:

  • Google Ads / AdWords
  • Remarketing Google
  • Publicitate pe Youtube
  • Yandex Direct și Retargeting
  • Plata pe click

Cel mai rapid mod de a atrage clienți de pe Internet!

Anunțuri cu plată de la Google, PPC, AdWords 1

Ce este publicitatea contextuală?

Pe scurt - publicitate în motoarele de căutare (Google, Yandex, Bing etc.). Afișat utilizatorilor atunci când caută și vizitează site-urile partenere. Plata pentru o astfel de publicitate se face pentru trimiterile potențialilor clienți către site-ul dvs.

Publicitate în AdWords

Publicitate în AdWords

Remarketing în KMS

Remarketing în KMS

Remarketing pe YouTube

Remarketing pe YouTube

Rețea de remarketing - bannere

Rețea de remarketing - bannere

Acestea sunt reclame afișate de motoarele de căutare precum Google și Yandex în contextul a ceea ce căuta utilizatorul.

Exemplu - un utilizator a căutat pe Internet serviciul „închiriază o mașină”, Google a dat răspunsuri din rezultate naturale, care se realizează doar prin promovarea SEO, iar la începutul și la sfârșitul paginii rezultatele sunt rezultatele publicității contextuale , după cum puteți vedea în stânga. Rezultate cu un anunț verde sau publicitate - afișări de anunțuri plătite de la Google.

Când un utilizator face clic pe aceste rezultate, costul unui clic este dedus din contul agentului de publicitate, acesta poate începe de la 0,01$ și depinde de competitivitatea cererii din relevanța (potrivirea) site-ului agentului de publicitate. De aici și denumirea prescurtată PPC - Pay Per Click, adică plata pe click.

Remarketing - afișările repetate ale anunțurilor pe site-urile care fac parte din rețeaua de remarketing Google, precum și pe site-uri precum Youtube, sunt, de asemenea, incluse în publicitatea contextuală.

De ce este util remarketingul și de ce este necesar - făcând clic pe linkul către site-ul agentului de publicitate, clientul va vedea ulterior reclame de la agentul de publicitate sub formă de text și bannere pe site-urile incluse în rețeaua de remarketing și partenerii Google și Yandex, în exemplul din stânga. Clientul nu este pregătit imediat să cumpere ceva, vrea să ceară prețul, să gândească, să studieze.

Mai multe detalii aici.

Vă vom răspunde la întrebări!

Preț de la 0,01 €

pe clic care poate merge cu ușurință la o achiziție de pe site-ul dvs.!

Direcționarea către clienți

capacitatea de a alege unde și cui să afișeze reclame!

Publicitate pe toate dispozitivele

va fi disponibil pentru potențialii dvs. clienți!
A

Publicitate rapidă

de la 2 zile pentru a colecta cuvinte cheie și a configura anunțuri

Ce este inclus în configurarea publicității contextuale?

Anunțuri cu plată de la Google, PPC, AdWords 2

Analiza publicului țintă (CA)

Direcționare geografică - în ce regiuni, țări să afișeze anunțuri. Limbi - în ce limbi să afișeze anunțuri publicului țintă. Compilarea unui profil de public țintă - vârstă, interese, locuri, scenariu de viață.
Anunțuri cu plată de la Google, PPC, AdWords 3

Colectarea semanticii - cuvinte cheie

Colectarea nucleului semantic (SY), cât mai mare posibil, acoperind toate bunurile și serviciile necesare Lucrul cu cuvinte minus - analiza și excluderea interogărilor irelevante (inutile)
Anunțuri plătite de la Google, PPC, AdWords 4

Alegerea instrumentelor de publicitate contextuală

Este important să înțelegeți cum și unde să faceți publicitate - căutare, banner, remarketing. De exemplu: numai căutare - clientul are nevoie de servicii de taxi aici și acum! Căutare și remarketing - cumpărarea unui frigider poate dura o lună!
Anunțuri plătite de la Google, PPC, AdWords 5

Redactarea anunțurilor

Scrierea titlurilor de anunțuri și a textului pentru interogări de căutare aprobate Pregătirea extensiilor de anunțuri (linkuri rapide, clarificări, descrieri structurate etc.)
Publicitate cu plată de la Google, PPC, AdWords 6

Configurarea anunțurilor banner și remarketing

Căutați imagini pentru banner publicitar (dacă nu de la designer) Filtrarea site-urilor pentru afișarea publicității - în conformitate cu criteriile și listele de donatori negativi necesari.
Publicitate cu plată de la Google, PPC, AdWords 7

Bugetarea campaniei publicitare (AC)

Determinarea bugetului pe zi și pentru întreaga durată a campaniei publicitare Analiza costurilor necesare pentru fiecare campanie publicitară și coordonarea cu clientul a publicității contextuale
Anunțuri plătite de la Google, PPC, AdWords 8

Construirea obiectivelor și analize

Publicitatea PPC este singura publicitate complet măsurabilă. Configurarea unei legături între conturile publicitare și sistemele de analiză. Configurați obiective de urmărire a conversiilor.
Publicitate cu plată de la Google, PPC, AdWords 9

Lansarea publicității contextuale

Este important să lansați publicitatea la momentul potrivit și la momentul potrivit, atât pentru clientul publicității contextuale, cât și pentru clienții potențiali (clienți). Nimeni nu are nevoie de pomi de Crăciun în august! Deși ... 🙂

Ce este inclus în suportul publicitar contextual?

Publicitate cu plată de la Google, PPC, AdWords 10
Nu este întotdeauna suficient să lansați pur și simplu o campanie publicitară; este adesea necesar să deserviți publicitatea contextuală de către un specialist:

  • Monitorizarea cuvintelor cheie negative;
  • Corectarea textelor, interogări de căutare, bannere;
  • Ajustarea tarifelor și a bugetului;
  • Introducerea cipurilor, lansarea altor tipuri de publicitate în context;
  • Lansarea unui nou RC la cererea clientului
  • Analiza statisticilor, stabilirea obiectivelor etc .;

 

Cât costă publicitatea contextuală în Moldova?

Preț per clic de la 0.01$

Scopul muncii noastre este de a reduce costul clicurilor și de a profita la maximum de bugetul dvs.!

Costul înființării publicității contextuale

de la 150$ pentru 1-2 campanii publicitare sau 25% din bugetul lunar pentru clicuri.

Bugetul minim recomandat pentru clicuri

1$ / zi - buget minim recomandat pentru clicuri, buget minim dorit - 3$ / zi!

Costul susținerii publicității contextuale

de la 150 pentru 1-2RK sau 25% din buget, pentru că suportul de înaltă calitate nu necesită mai puțin timp!

Prețuri pentru configurarea publicității contextuale:

Prețuri pentru configurarea publicității contextuale pentru magazinele online:

Calculul clicurilor bugetare

se efectuează înainte de lansarea publicității, restul bugetului rămâne în contul dvs. Google Ads.

Analize

pentru a crește vânzările, instalați Google Tag Manager, Google Analytics și Yandex Metrica
~

munca noastra

este de a reduce costurile pentru clicuri, de a crește fluxul de clienți și de a crește rentabilitatea investiției!

Vă vom răspunde la întrebări!