
Auditul site-ului este
- Identificarea problemelor tehnice ale site-ului
- Identificarea problemelor legate de site-uri legate de conținut
- Identificarea defectelor site-ului în ceea ce privește cerințele de căutare
- Căutați erori tehnice ale site-ului
- Căutați probleme de conținut
- Găsirea problemelor de referință
- Verificarea vitezei site-ului web
- Verificarea indexării site-ului
- Recomandări pentru producătorul de conținut
- Recomandări pentru programator
acest lucru și multe altele vă vor ajuta să eliminați acele erori care împiedică site-ul dvs. să ajungă la TOP și să obțină profit!
Aveți un site web, dar acesta nu crește în căutare, nu poate depăși / ajunge din urmă cu concurenții? Când ați făcut ultima dată un audit pe site?
După ce ați făcut un audit al site-ului, puteți înțelege ce este în neregulă cu site-ul din punctul de vedere al motorului de căutare (Google, Yandex, Bing) și din punctul de vedere al utilizatorului, adică potential client!
Ce este inclus într-un audit al site-ului?

- Verificarea vitezei site-ului web
- Statistici de indexare a site-urilor
- Căutați pagini duplicate
- Pagini cu redirecționări 301 sau 302
- Verificare 404 pagini
- Meta-verificator de titlu
- Verificare descriere meta descriere
- Căutați pagini cu codurile 4xx și 5xx
- Verificarea fișierului robots.txt
- Verificarea sitemap-ului xml
- Căutați pagini închise din indexare
- Verificarea versiunilor site-ului fără www și cu www
- Verificarea corectitudinii site-ului cu un certificat SSL
- Verificarea etichetei rel = "canonical"
- Se verifică eticheta hreflang
- Verificarea paginilor pentru erori și avertismente W3C
- Găsiți legături rupte
- Căutați pagini cu un număr mare de linkuri externe
- Analiza adresei paginii
- Găsirea titlurilor duplicat
- Găsiți metaetichete duplicate
- Căutați descrieri goale alt
- Verificarea receptivității site-ului web
- și încă câteva puncte - dacă este necesar sau găsit!
Cât durează un audit de site?
Cum se face un audit gratuit al site-ului?
Cât costă un audit complet al site-ului?
Ce obțineți pentru auditul final?

- Raport de stare a site-ului
- Raport detaliat pentru fiecare pagină
- Raport de imagine
- Raport de viteză al site-ului web
- Recomandări pentru programator
- Recomandări pentru redactor / manager de conținut
- Recomandări privind site-ul
După corectarea tuturor erorilor de audit, este recomandabil să re-auditați pentru a vă asigura că nu există erori vechi, precum și pentru a verifica dacă au apărut erori noi.
Auditul site-ului este suficient pentru a ajunge la TOP?
Da, dar uneori, pentru că nu ar trebui să uitați de:
- Masa legăturii - analiza profilului de link al site-ului, adică cine, în ce calitate și cantitate se referă la site;
- Nucleul semantic - o listă a cererilor și distribuirea corectă a acestora pe site;
- Analiza concurentului - trebuia să înțeleagă de ce sunt mai mari în căutare și ce trebuie făcut pentru a le înconjura;
- și verificarea pozițiilor amplasamentului - să înțelegem unde se află site-ul în căutare, în raport cu concurenții!
Optimizarea motoarelor de căutare este un complex de lucrări - pe site și în afara site-ului!