Ce este SEO? Ce este promovarea motorului de căutare? Cea mai concisă explicație! dits.md

Promovarea site-ului web este:

  • Aducerea site-urilor în partea de sus a Google, Yandex, Bing
  • Creșteți traficul de căutare (natural) din căutare
  • Creșterea numărului de conversii și acțiuni vizate
  • Îmbunătățirea conținutului site-ului
  • Creșterea masei legăturii
  • Eliminarea erorilor tehnice ale site-ului
  • Îmbunătățiri de indexare a site-ului
  • Îmbunătățirea utilizabilității site-ului - Utilizare
  • Recomandări pentru toți cei implicați în viața site-ului

aceasta și mult mai mult constituie un complex de lucrări privind promovarea și ieșirea site-ului în partea de sus a rezultatelor căutării!

SEO și SEM sunt două concepte cheie, iar promovarea site-ului web, aducându-l în vârf, promovarea site-ului web sunt sinonime ale acestor 2 termeni! Deci, care este diferența?

Promovarea și producția de site-uri către TOP - SEO și SEM 1
Promovarea și producția de site-uri către TOP - SEO și SEM 2
Promovarea și producția de site-uri către TOP - SEO și SEM 3
Permiteți-mi să vă dau un exemplu - sunteți implicat în mobilier, adică produce bucătării, uși, dulapuri etc. Dacă doriți ca o persoană care caută uși într-un motor de căutare - Google, Yandex, să vă găsească rapid, adică pe prima pagină, în primele locuri, după ce a intrat în "cumpărați ușile", atunci trebuie să promovați site-ul despre motoarele de căutare. Site-ul dvs. este o resursă de informații în primul rând și cu atât va fi mai ușor pentru o căutare motor pentru a-l găsi, cu atât vor fi mai relevante și mai bune informațiile de pe site - cu atât va fi mai mare site-ul dvs. Pentru a înțelege cât de mult este pregătit site-ul pentru promovare, trebuie să analizați:

  • Site - viteză, texte, imagini etc;
  • Indicatori externi - legături, rețele sociale, publicații etc .;
  • Piață - modul în care produsele și serviciile dvs. sunt vândute și promovate;
  • Concurenți - ce, cum și de ce fac concurenții;
  • Public țintă - creați un profil al cumpărătorului țintă;

Vă vom răspunde la întrebări!

La început, se recomandă utilizarea SEO și SEM împreună dacă doriți ca site-ul dvs. să fie în top pentru cuvinte cheie, adică acest lucru va da rezultatul maxim - îmbunătățirea activității site-ului, a conținutului acestuia, alături de creșterea autorității site-ului, oferim o creștere a vizitelor și, ca urmare, o creștere a conversiilor de pe site, adică crește profitabilitatea site-ului.

POZIȚII DE CĂUTARE

Creșterea pozițiilor site-ului în rezultatele căutării pentru cuvinte cheie!
6

CREȘTEREA TRAFICULUI

Sporiți vizitele vizate pe site ale potențialilor clienți!

CLIENTI SI COMENZI

Creșterea numărului de clienți și comenzi!
T

SEO înseamnă Searche Engine Optimization,

acestea. optimizarea site-ului web pentru motoarele de căutare. Un motor de căutare este oricare dintre motoarele de căutare - Google, Yandex, Bing etc. SEO configurează și completează site-ul conform cerințelor și regulilor stabilite în fața site-ului de Google, Yandex, Bing și alte motoare de căutare. . Aceste reguli se pot schimba în timp, adică Este important să nu opriți optimizarea SEO!

SEM înseamnă Search Engine Marketing, adică site de marketing pentru motoarele de căutare

pentru a îmbunătăți starea site-ului prin creșterea autorității acestuia, a numărului de utilizatori și a comportamentului acestora. Aceasta include construirea masei link-ului, însămânțarea conținutului, lucrul cu factori comportamentali, creșterea semnalelor sociale, atragerea vizitatorilor site-ului din diverse surse și multe altele !

Cum să vă optimizați site-ul? Care sunt etapele SEO și SEM?

Promovarea și producția de site-uri către TOP - SEO și SEM 4

Optimizare internă a site-ului web sau OnPage SEO

acesta este un complex imens de lucrări, reprezintă o mare parte a activității SEO, deoarece presupune lucrul pe site-ul în sine, constă din audituri, analize, lucrează cu codul site-ului și sistemul său, precum și conținutul site-ului!

Mai multe detalii aici!

Promovarea și producția de site-uri către TOP - SEO și SEM 5

Colectarea cuvintelor cheie și extinderea SN

este extrem de important să colectați cel mai complet nucleu semantic (SY) corespunzător afacerii dvs.! Nu puteți rata interogări cheie (cuvinte)! De asemenea, trebuie să distribuiți corect toate solicitările către paginile corecte.

Comandă colectarea sya

Promovarea și producția de site-uri către TOP - SEO și SEM 6

Analiza concurentului - o oportunitate de a afla

metodele utilizate de concurenți, ce cuvinte cheie utilizează concurenții pentru a promova, cum și ce legături îi ajută să fie în top, indiferent dacă sunt angajați în rețelele sociale și în publicitatea contextuală și multe altele!

Comandați o analiză a concurenților!

Promovarea și producția de site-uri către TOP - SEO și SEM 7

Lucrul cu legături - interne, externe

Analiza masei link-ului este necesară pentru a înțelege ce link-uri și unde sunt necesare site-ului și care link-uri sunt mai bine de ascuns sau eliminat, ce resurse ar trebui să fie legate de site și de la care trebuie să obțineți un link .

Comandați o analiză a profilului de link!

Promovarea și producția de site-uri către TOP - SEO și SEM 8

Analiza și verificarea pozițiilor site-ului

este o analiză a pozițiilor site-ului, adică unde este site-ul în căutarea unora dintre chei. Acest lucru oferă o înțelegere a acțiunilor de pe site și din afara site-ului care au condus la o creștere a pozițiilor și setează vectorul pentru următorul loc de muncă!

Analiza comenzilor și verificarea pozițiilor site-ului!

Promovarea și producția de site-uri către TOP - SEO și SEM 9

Lucrul cu analiza site-ului - Google Analytics

Yandex Metrica, hărțile de căldură sunt necesare pentru a stabili obiectivele promovării site-ului web, pentru a înțelege modul în care utilizatorii se comportă pe site, de unde au venit, dacă au atins acțiunea țintă.

 

Instalați analize pe site

Cât va dura promovarea unui site web?

}

Cât durează să obții un site?

de la 3 luni - perioada minimă de promovare a site-ului SEO. În acest timp, se dovedește a colecta cât mai multe informații despre companie și concurenți, să efectueze un audit SEO, să îndrepte site-ul și să construiască un plan pentru promovare ulterioară.

Cât durează SEO pentru un site web?

atâta timp cât site-ul și compania dvs. vor exista! Nu te poți stabili odată pentru totdeauna pe pozițiile de top din Google și Yandex, concurenții tăi nu adorm și doresc, de asemenea, să fie în TOP!

Cât costă promovarea site-ului SEO?

Mai jos sunt prețurile noastre pentru promovare în căutare. Oferim atât promovare completă - de la audituri, texte și creșterea masei SEO, cât și opțiunea SEO - la care va fi necesară participarea specialiștilor dvs. sau cheltuieli suplimentare.

SEO parțial:

SEO complet:

Dacă pachetele noastre SEO nu sunt potrivite pentru dvs., vă rugăm să ne contactați pentru o opțiune individuală!

Complet SEO Pro

Orice afacere cu un magazin online. Faceți SEO pe 100%!
500€/pe luna
  • fGeneral:
  • ✓ 1 limbă
  • ∇ Limbă suplimentară 200 €
  • ✓ Instalarea Google Tag Manager
  • ✓ Verificarea poziției - până la 500
  • Lucrul cu webmasterii:
  • ✓ Consola de căutare Google
  • ✓ Configurarea obiectivelor de urmărire (conversii) 
  • ✓ Yandex Webmaster
  • ✓ Bing Webmaster Tools
  • Analize:
  • ✓ Google Analytics
  • ✓ Yandex Metrica
  • ✓ Bing SEO Analyzer
  • Optimizare internă a site-ului web - OnPage SEO:
  • ✓ Optimizarea paginilor site-ului - până la 100 pe lună
  • ✓ Optimizarea fișierelor media site-ului - până la 300 pe lună
  • ✓ Auditul site-ului
  • ✓ Colectarea semanticii
  • ✓ Expansiune SJ
  • ✓ Atribuire către redactor - 10 articole
  • ✓ Scrierea articolelor - 10 articole
  • ✓ Analiza operei redactorului
  • ✓ Analiza vitezei site-ului web
  • ✓ Sarcină pentru programator - 1
  • ✓ Munca programatorului * - 5 ore **
  • * Dacă sistemul site-ului este WordPress
  • ** Orele sunt însumate în 2 luni, se pot cumpăra ore suplimentare
  • ✓ Analiza de utilizare
  • ✓ Analiza legăturilor interne
  • ✓ Analiza textului conținutului
  • ✓ Analiza conținutului media
  • ✓ Analiza comportamentului utilizatorilor site-ului web
  • ✓ Plugin SEO dacă sistemul site-ului este WordPress
  • Optimizarea site-ului extern - OfPage SEO:
  • ✓ Crearea Google My Bussines
  • ✓ Analiza profilului de legătură
  • ✓ Auditul concurenților - 5 pe lună
  • ✓ Construirea masei de referință - până la 20 de bucăți
  • ✓ Lucrați cu link-uri plătite (fără achiziție)
  • ✓ Crearea de legături de mulțime
  • ✓ Semănarea articolelor

Editări programatice ale site-ului

va fi necesar pe baza rezultatelor auditurilor SEO, a analizei UX a site-ului.

Crearea de conținut

redactorii și designerii noștri interni sunt implicați.
~

Lucrul cu linkuri

creșterea legăturilor naturale - plătite și gratuite.

Creați-vă propriul pachet SEO!

Ce lipsește în opțiunile noastre de pachet? Contactați-ne și vom pune la punct o opțiune specială pentru dvs.!

SEO este suficientă promovare pe site pentru a obține clienți potențiali imediat?

Da, dar folosind instrumente suplimentare de marketing pe internet, puteți obține vânzări mai rapid și mai mult:

Optimizarea motoarelor de căutare este un complex de lucrări - pe site și în afara site-ului!

Vă vom răspunde la întrebări!