Selectează o Pagină
Анализ ссылочного профиля

Analiza profilului de referință este

face o listă detaliată a site-urilor externe și leagă distribuția tipurilor, de calitate, și alți parametri este următoarele lucrări:

  • Căutați link-uri externe
  • Verificați relevanță pentru referințe
  • Analiza calității de link-uri
  • Analiza tipurilor de link-uri
  • Analiza de link-uri timp de a pune
  • Elaborarea unui buget de referință
  • Probleme de referință de căutare
Un criteriu important în promovarea site-ului este masa de referință a site-ului, și anume, ce fel de site-uri, în ce cantități și cum să se leagă de tine.

Trebuie să știi cum stau lucrurile competitorii de referință -. Mai mult, dacă acestea au legături, care, indiferent dacă sunt sau nu pentru a construi propriul dvs.?

Intelegerea aceste cifre, valorile lor, de urmărire a acestora – va da rezultatul sub forma unui site web în căutare de creștere, creșterea traficului relevant, și ca urmare a creșterii vânzărilor!

анализ ссылочной массы

Ceea ce este inclus în analiza site-ului de masă de referință?

  • Colecta toate link-urile de intrare de la toate sursele – alte site-uri, directoare și rețele sociale;
  • Numărarea numărul – ce surse, în ce cantități se referă la site-ul;
  • Distribuția pe tipuri de ssylok- ancora, bezankor, sots.seti;
  • Determinarea relevanței legăturilor – și anume, dacă sursa de link-uri, teme, și promisiunea site-ului. De exemplu: pe șantier (donor) se referă la locul implanturilor dentare (acceptoare) – donator nu se potrivește cu tema acceptorului, care doare al doilea. este de dorit să blocheze o astfel de legătură;
  • Analiza legăturilor concurenților;
  • Construirea unui plan de referință și a bugetului;

Cât durează auditul link-uri externe?

de la 1 la 5 zile , în funcție de numărul de link – uri, tipurile și sursele acestora, precum și cerințele în comparație cu concurența.

Cât de mult este profilul de referință al analizei?

de la 30euro pe site – ul – un preț de audit site – ul de asemenea , depinde de cantitatea, precum și site – ul regiunii, și anume, țara în care operează compania!

результат аудита сайта

De ce analiza masa referențial?

  • Știi cât de multe și ceea ce link-uri
  • Știi ce numărul concurenților lor
  • Știi ce și câți mai sunt necesare
  • Și care au nevoie urgentă de a fi interzise
  • Există o oportunitate de a prezice bugetul de link-ul
  • Și capacitatea de a planifica de referință promovarea site-ului

Analiza greutății de referință și lucrările privind construcția profilului de referință este de aproximativ 50% din succes în promovarea site-ului!

Acest serviciu este oferit ca un one-off, iar gama de servicii pentru a promova site-ului.

Ce mai ai putea avea nevoie ??

  • Referențială în masă – analiza profilului de referință al site – ului, și anume, care, în ce cantitate și calitatea de link – uri catre site – ul;
  • Semantic kernel – lista cererilor și alocarea corectă a site – ului;
  • Analiza competitorilor – necesitatea de a înțelege de ce acestea sunt mai mari în căutare și ce să facă pentru a le evita;
  • Si verificați poziția site – ului – o înțelegere a ceea ce plasează site – ul în căutare, în raport cu concurenții săi!

Promovarea motorului de căutare este un complex de lucrări – la fața locului și în afara amplasamentului!

Comanda apel
+
Sunati-ma!