Analiza profilului linkului

Analiza profilului linkului este

compilarea unei liste detaliate a link-urilor externe ale site-ului și distribuția acestora după tip, calitate, alți indicatori și reprezintă următoarea lucrare:

  • Găsirea linkurilor externe
  • Verificarea relevanței linkurilor
  • Analiza calității linkurilor
  • Analiza tipurilor de legături
  • Analiza timpului legăturii
  • Bugetare de referință
  • Găsirea problemelor de referință
Un criteriu important în promovarea site-ului web este masa link-ului site-ului, adică ce site-uri, în ce cantitate și cum se leagă de dvs.

Trebuie să știți cum funcționează concurenții - au mai multe legături, care dintre ele, merită să le construiți?

Înțelegerea acestor numere, semnificațiile lor, urmărirea lor - va da rezultate sub forma creșterii site-ului în căutare, o creștere a traficului relevant și, ca urmare, o creștere a vânzărilor!

Ce este inclus în analiza masei de legături a site-ului?

analiza legăturilor

 

  • Colectarea tuturor linkurilor externe din toate sursele - alte site-uri, directoare și rețele sociale;
  • Numărarea numărului - care surse, câte linkuri către site;
  • Distribuție pe tipuri de linkuri - ancoră, bezanchor, rețele sociale;
  • Determinarea relevanței linkurilor - adică dacă sursa linkului se potrivește cu tema și mesajul site-ului. De exemplu: un sit despre construcții (donator) se referă la un sit despre implanturi dentare (acceptor) - donatorul nu corespunde subiectului acceptorului, ceea ce dăunează celui de-al doilea. Este recomandabil să blocați un astfel de link;
  • Analiza legăturilor concurenților;
  • Construirea unui plan de referință și a unui buget;

Vă vom răspunde la întrebări!

}

Cât durează un audit al legăturii externe?

de la 1 la 5 zile lucrătoare, depinde de numărul de legături, de tipurile și sursele acestora, precum și de necesitatea în comparație cu concurenții.

Cât costă analiza profilului de legătură?

de la 30 de euro pe site - prețul unui audit al site-ului depinde și de cantitate, precum și de regiunea site-ului, adică în ce țară își desfășoară activitatea compania!

De ce să analizăm masa legăturii?

rezultatul auditului site-ului

 

  • Înțelegi câte și ce legături ai
  • Înțelegi câți concurenți le au?
  • Înțelegeți ce și în ce cantitate mai sunt necesare
  • și care trebuie interzise urgent
  • Devine posibil să se prevadă bugetul de referință
  • și capacitatea de a elabora un plan pentru promovarea link-ului site-ului

Analiza masei de legături și lucrul la crearea unui profil de legătură este de aproximativ 50% de succes în promovarea site-ului web!

Acest serviciu este oferit ca un serviciu unic, precum și într-un complex de servicii pentru promovarea site-ului web.

De ce mai ai nevoie?

  • Profilul de legaturi - analiza profilului de link-uri al site-ului, adică cine, în ce calitate și cantitate se referă la site;
  • Nucleul semantic - o listă a cererilor și distribuirea corectă a acestora pe site;
  • Analiza concurentului - necesară pentru a înțelege de ce aceștia ocupă poziții superioare în căutări și ce trebuie de făcut pentru ai depăși
  • Verificarea pozițiilor site-ului - să înțelegem unde se află site-ul în căutare, în raport cu concurenții!

Optimizarea motoarelor de căutare este un complex de lucrări - pe site și în afara site-ului!

Vă vom răspunde la întrebări!