Direcționarea, direcționarea, publicitatea în rețelele sociale - ce este și cum funcționează?

Publicitate cu target pe platformele de socializare:

  • Direcționarea anunțurilor Facebook
  • Direcționarea anunțurilor Instagram
  • Publicitate similară
  • Selectarea publicului publicitar
  • Selectarea strategiei publicitare
  • Crearea și configurarea unei pâlnii de vânzare
  • Urmărirea conversiilor
  • Analiza rezultatelor

Publicitatea pe rețelele sociale este o modalitate excelentă de a vă face cunoscut, de a crește vânzările, de a atrage adepți și de a le converti în vânzări!

Ce înseamnă publicitatea cu target?

Din engleză, termenul "Target" se traduce ca "țintă", deci aceasta este publicitatea pe rețelele sociale, cum ar fi Facebook și Instagram, orientată către persoanele care îndeplinesc anumite criterii sau obiective specificate de către reclamant. Asemenea publicitate este afișată publicului țintă, indiferent dacă aceștia caută sau nu produsul în acel moment. Potențialii clienți pot să nu știe deloc despre produs, dar acest grup de persoane le-ar putea fi potențial interesant. Astfel, acești oameni sunt interesați de ceea ce oferiți.

De ce să folosiți publicitatea pe Facebook și Instagram?

2 miliarde - publicul Facebook

utilizatori activi pe lună!

89% - acoperire Facebook Ads

în comparație cu 38% alte moduri!

1 miliard - publicul Instagram

utilizatori activi pe lună!

1 milion de agenți de publicitate activi

120 de milioane de acoperiri publicitare pe lună!

Care sunt opțiunile de direcționare pentru anunțurile Facebook și Instagram?

Direcționare geografică - configurarea publicității după locația (locația) publicului - țară, regiune, oraș, adresă:

Publicitate pe rețele sociale, direcționare 1
  • Este posibil să selectați un public pe o rază de 1 kilometru de oraș
  • Când lansați mai multe campanii publicitare, este posibil să se excludă geolocațiile duplicate, astfel încât utilizatorii să nu vadă versiuni diferite ale aceleiași reclame.
  • Este posibil să direcționați anunțuri către oameni - localnici, vizitatori recenți care intenționează să viziteze zona și care se află în acest loc

Demografie - selectarea unui public în funcție de datele sale - vârstă, sex, limbă, educație, stare civilă:

Publicitate pe rețele sociale, direcționare 2
  • Vârsta - de la 18 la 65 de ani peste.
  • Sex - femei, bărbați sau toți
  • Generație - Generația X și Generația Y
  • Limba - locală sau solicitată de dvs.
  • Nivel de educație - elev, școlar, învățământ superior etc.
  • Statutul parental - prezența copiilor și vârsta copiilor
  • Muncă - după companie, după tipul de companie, după profesie etc.
  • Stare civilă - singur, căsătorit, divorțat. etc.
  • Preferința relației - generația X și generația Y
  • Limba - locală sau solicitată de dvs.

Comportament - cum ar fi pagini, aprecieri, comentarii, activități online și offline:

Publicitate pe rețele sociale, direcționare 3
  • Acțiuni online - administratori de pagini, proprietari de afaceri, browser, încărcări de fotografii, plăți pe Facebook, sistem de operare utilizat, domeniu de e-mail etc.
  • Preferințe de călătorie - cei care se întorc dintr-o călătorie, fac naveta la locul de muncă din suburbii, călători obișnuiți etc.
  • Dispozitive mobile - tip de dispozitiv, tip de sistem de operare, marcă, utilizatori noi de smartphone-uri și tablete, cu și fără format 360°

Interese - evenimente, activități de interes pentru subiecte, hobby-uri, sport, familie, cumpărături:

Publicitate pe rețele sociale, direcționare 4
  • Afaceri și industrie - știință, management, imobiliare, bănci etc.
  • Divertisment - jocuri, muzică, TV, filme, lectură, evenimente din viață
  • Familia și relația - Căsătorie, familie, copii, prietenie, nunți, întâlniri
  • Cumpărături și modă - jucării, îmbrăcăminte, frumusețe, accesorii
  • FeedNet și sănătate - alergare, yoga, fitness, dietă, exerciții fizice și multe altele.
  • Mâncare și băutură - alcool, mâncare, gătit, bucătărie, băuturi, restaurante
  • Sport - recreere în aer liber etc.
  • Hobby-uri și pasiuni - casă și grădină, animale de companie, artă, muzică, politică și probleme sociale, călătorii, evenimente curente, mijloace de transport auto etc.
  • Tehnologie - electronice de larg consum, calculatoare

Evenimente din viața personală a utilizatorilor:

Publicitate pe rețele sociale, direcționare 5
  • Într-o nouă relație
  • Într-o relație la distanță
  • Departe de casa
  • Departe de familie
  • Aniversare
  • Recent mutat
  • Nou angajat
  • Nou loc de muncă
  • Tineri casatoriti
  • Zi de nastere
  • Prieteni

Vă vom răspunde la întrebări!

Publicitate pe rețele sociale, direcționare 6

Configurare personalizată a publicului:

Este posibil să creați un public țintă personalizat. Un astfel de public poate fi format din persoane care au mai fost pe site-ul dvs., au interese similare și sunt similare cu publicul dvs. țintă:

  • Oamenii care vizitează site-ul și efectuează anumite acțiuni acolo
  • Pe Facebook - oameni cărora le place pagina ta, prieteni ai oamenilor cărora le place pagina ta, cu excepția persoanelor cărora le-a plăcut deja pagina
  • Aplicație (dacă există) - persoane care utilizează aplicația dvs., prieteni ai persoanelor care au aplicația dvs., cu excepția utilizatorilor aplicației
  • Evenimente - persoane care se abonează la un eveniment sau le exclud din publicitate

Ce este publicitatea Lookalike?

Strategiile de publicitate vizate similar (din limba engleză Look alike - adică similare, asemănătoare) sunt reclame afișate persoanelor similare cu clienții dvs. format pe baza clienților existenți, o listă a numerelor lor de telefon sau a adreselor de e-mail.

Pentru a lansa direcționarea Lookalike, aveți nevoie de cel puțin 100 de contacte cu clienții și este posibil să formați până la 500 de segmente de public diferite.

Ce este anunțul Facebook și Instagram care vizează canalul de vânzări?

Publicitate pe rețele sociale, direcționare 7

Funnelul de achiziții (purchase funnel) reprezintă calea parcursă de cumpărătorul mediu al unui produs sau serviciu, începând de la atragerea atenției asupra ofertei, până la momentul achiziției sau plasării unei comenzi pentru serviciu. 

Funnelul de vânzări poate fi compus din diferite etape, iar esențial în fiecare dintre ele este să nu pierzi clientul și să-l îndrumi către următorul pas sau să-l transferi în alt funnel.

Puteți vedea un exemplu de funel de vânzare în stânga, să-l explicăm:

  1. Este nevoie de un produs / serviciu
  2. Utilizatorul a început să caute informații despre această nevoie
  3. Pagina / site-ul vizitat
  4. Aducerea duce la achiziționarea unei comenzi.

Un funel de vânzare poate începe din orice punct, depinde de nișa în care este construită și de publicul care este interesat de această ofertă.

Cum funcționează funnelul de vânzări în publicitatea cu targetare?

Pentru a implementa funnelul de vânzări și a configura publicitatea conform acestuia, pe site se introduc coduri speciale pentru urmărirea utilizatorilor în fiecare etapă a funnelului, iar apoi utilizatorilor aflați în diferite etape li se afișează publicitatea corespunzătoare.

Iată un exemplu despre modul în care funcționează un funel de vânzare:

  1. Persoana s-a uitat la produs, dar nu l-a adăugat în coș - afișăm o reclamă care motivează să cumpere. Acesta este un nivel al întrebării.
  2. Un alt nivel - utilizatorul l-a pus în coș, dar nu a cumpărat - înseamnă că afișăm o reclamă care încurajează finalizarea achiziției, poate că oferim un bonus sau o reducere.

Astfel, aducem la cumpărare numărul maxim de persoane care s-au arătat interesate de un produs sau serviciu!

Care este prețul pentru publicitatea cu targetare?

Costul publicității pe rețelele sociale este format din două puncte:

  • Bugetul publicitar - plătit în Facebook Ads, depinde de recomandări, nișă, regiune și capacitățile dvs.
  • Prețul lucrării - începe de la 50... Prețurile pentru munca noastră sunt date mai jos.

Care este prețul pentru publicitatea cu targetare?

Vă vom răspunde la întrebări!