Direcționare - Publicitate în rețelele sociale:
- Direcționarea anunțurilor Facebook
- Direcționarea anunțurilor Instagram
- Publicitate similară
- Selectarea publicului publicitar
- Selectarea strategiei publicitare
- Crearea și configurarea unei pâlnii de vânzare
- Urmărirea conversiilor
- Analiza rezultatelor
Publicitatea pe rețelele sociale este o modalitate excelentă de a vă face cunoscut, de a crește vânzările, de a atrage adepți și de a le converti în vânzări!
Ce este direcționarea publicitară?
Ținta este tradusă din engleză ca țintă, adică Aceasta este o reclamă pe rețelele sociale, cum ar fi Facebook și Instagram, adresată persoanelor care îndeplinesc o listă specifică de cerințe (sau obiective) specificate de agentul de publicitate. O astfel de publicitate este afișată publicului țintă, indiferent dacă oamenii caută acest produs acum sau nu. Este posibil ca potențialii clienți să nu știe deloc despre produs, dar acest grup de persoane este potențial interesat de acesta. Înseamnă că acești oameni sunt interesați de tine.
De ce să folosiți reclame Facebook și Instagram?
2 miliarde - publicul Facebook
utilizatori activi pe lună!
89% - acoperire Facebook Ads
în comparație cu 38% alte moduri!
1 miliard - publicul Instagram
utilizatori activi pe lună!
1 milion de agenți de publicitate activi
120 de milioane de acoperiri publicitare pe lună!
Care sunt opțiunile de direcționare pentru anunțurile Facebook și Instagram?
Direcționare geografică - configurarea publicității după locația (locația) publicului - țară, regiune, oraș, adresă:

- Este posibil să selectați un public pe o rază de 1 kilometru de oraș
- Când lansați mai multe campanii publicitare, este posibil să se excludă geolocațiile duplicate, astfel încât utilizatorii să nu vadă versiuni diferite ale aceleiași reclame.
- Este posibil să direcționați anunțuri către oameni - localnici, vizitatori recenți care intenționează să viziteze zona și care se află în acest loc
Demografie - selectarea unui public în funcție de datele sale - vârstă, sex, limbă, educație, stare civilă:

- Vârsta - de la 18 la 65 de ani peste.
- Sex - femei, bărbați sau toți
- Generație - Generația X și Generația Y
- Limba - locală sau solicitată de dvs.
- Nivel de educație - elev, școlar, învățământ superior etc.
- Statutul parental - prezența copiilor și vârsta copiilor
- Muncă - după companie, după tipul de companie, după profesie etc.
- Stare civilă - singur, căsătorit, divorțat. etc.
- Preferința relației - generația X și generația Y
- Limba - locală sau solicitată de dvs.
Comportament - cum ar fi pagini, aprecieri, comentarii, activități online și offline:

- Acțiuni online - administratori de pagini, proprietari de afaceri, browser, încărcări de fotografii, plăți pe Facebook, sistem de operare utilizat, domeniu de e-mail etc.
- Preferințe de călătorie - cei care se întorc dintr-o călătorie, fac naveta la locul de muncă din suburbii, călători obișnuiți etc.
- Dispozitive mobile - tip de dispozitiv, tip de sistem de operare, marcă, utilizatori noi de smartphone-uri și tablete, cu și fără format 360°
Interese - evenimente, activități de interes pentru subiecte, hobby-uri, sport, familie, cumpărături:

- Afaceri și industrie - știință, management, imobiliare, bănci etc.
- Divertisment - jocuri, muzică, TV, filme, lectură, evenimente din viață
- Familia și relația - Căsătorie, familie, copii, prietenie, nunți, întâlniri
- Cumpărături și modă - jucării, îmbrăcăminte, frumusețe, accesorii
- Fidnet și sănătate - alergare, yoga, fitness, dietă, exerciții fizice și multe altele.
- Mâncare și băutură - alcool, mâncare, gătit, bucătărie, băuturi, restaurante
- Sport - recreere în aer liber etc.
- Hobby-uri și hobby-uri - casă și grădină, animale de companie, artă, muzică, politică și probleme sociale, călătorii, evenimente curente, autovehicule etc.
- Tehnologie - electronice de larg consum, calculatoare
Evenimente din viața personală a utilizatorilor:

- Într-o nouă relație
- Într-o relație la distanță
- Departe de casa
- Departe de familie
- Aniversare
- Recent mutat
- Nou angajat
- Nou loc de muncă
- Tineri casatoriti
- Zi de nastere
- Prieteni
Vă vom răspunde la întrebări!

Configurare personalizată a publicului:
Este posibil să creați un public țintă personalizat. Un astfel de public poate fi format din persoane care au mai fost pe site-ul dvs., au interese similare și sunt similare cu publicul dvs. țintă:
- Oamenii care vizitează site-ul și efectuează anumite acțiuni acolo
- Pe Facebook - oameni cărora le place pagina ta, prieteni ai oamenilor cărora le place pagina ta, cu excepția persoanelor cărora le-a plăcut deja pagina
- Aplicație (dacă există) - persoane care utilizează aplicația dvs., prieteni ai persoanelor care au aplicația dvs., cu excepția utilizatorilor aplicației
- Evenimente - persoane care se abonează la un eveniment sau le exclud din publicitate
Ce este publicitatea Lookalike?
Strategiile de publicitate vizate similar (din limba engleză Look asike - adică similare, similare) sunt reclame afișate persoanelor similare cu clienții dvs. format pe baza clienților existenți, o listă a numerelor lor de telefon sau a adreselor de e-mail.
Pentru a lansa direcționarea Lookalike, aveți nevoie de cel puțin 100 de contacte cu clienții și este posibil să formați până la 500 de segmente de public diferite.
Ce este anunțul Facebook și Instagram care vizează canalul de vânzări?

O pâlnie de vânzare (pâlnie de cumpărare) este calea pe care o parcurge cumpărătorul mediu al unui produs sau serviciu de la atragerea atenției sale către o ofertă până la momentul achiziționării sau comandării unui serviciu.
O pâlnie de vânzare poate fi formată dintr-un număr diferit de puncte, iar principalul lucru în fiecare dintre ele este să nu pierdeți un client și să-l conduceți la etapa următoare sau să îl transferați la o altă pâlnie.
Puteți vedea un exemplu de pâlnie de vânzare în stânga, să-l explicăm:
- Este nevoie de un produs / serviciu
- Utilizatorul a început să caute informații despre această nevoie
- Pagina / site-ul vizitat
- Aducerea duce la achiziționarea unei comenzi.
O pâlnie de vânzare poate începe din orice punct, depinde de nișa în care este construită și de publicul care este interesat de această ofertă.
Cum funcționează canalul de vânzări care vizează anunțurile?
Pentru a implementa o pâlnie de vânzare și a configura publicitatea în funcție de pâlnie, sunt introduse pe site coduri speciale pentru a urmări utilizatorul în fiecare etapă a pâlniei, apoi utilizatorilor din diferite etape li se arată propriile reclame.
Iată un exemplu despre modul în care funcționează o pâlnie de vânzare:
- Persoana s-a uitat la produs, dar nu l-a adăugat în coș - afișăm o reclamă care motivează să cumpere. Acesta este un nivel al întrebării.
- Un alt nivel - utilizatorul l-a pus în coș, dar nu a cumpărat - înseamnă că afișăm o reclamă care încurajează finalizarea achiziției, poate că oferim un bonus sau o reducere.
Astfel, aducem la cumpărare numărul maxim de persoane care s-au arătat interesate de un produs sau serviciu!
Cât costă direcționarea anunțurilor?
Costul publicității pe rețelele sociale este format din două puncte:
- Bugetul publicitar - plătit în Facebook Ads, depinde de recomandări, nișă, regiune și capacitățile dvs.
- Prețul lucrării - începe de la 50€... Prețurile pentru munca noastră sunt date mai jos.
Începerea direcționării
Facebook și Instagram pentru întreprinderile mici- fGeneral:
- ✓ 1 campanie publicitară:
- ✓ 1 banner / anunț video sau ✓ 1 retargeting
- ✓ Publicitatea serviciului final
- sau
- ✓ Publicitatea categoriei de produse finale
- ✓ 1 limbă
- ✓ Configurarea analizelor
- ✓ Stabilirea obiectivelor
- ✓ Scrierea de reclame
- ✓ Editarea anunțurilor
- ✓ Recomandări pentru modificările site-ului pentru a crește conversia
- ✓ Prognoza bugetară
- ✓ Escorta
- ✓ Analiza pieței și identificarea publicului țintă
- ✓ Creați un cont publicitar
- ✓ Lansarea publicității - 3 zile
- ✓ 1 lună - min. termen
- Analize:
- ∇ Instalat de dezvoltatorii dvs. conform instrucțiunilor noastre. În cazurile în care sistemul site-ului este WordPress - instalăm gratuit.
- ✓ Google Tag Manager
- ✓ Facebook Pixel
- ✓ Google Analytics
- Întreținere lunară campanii publicitare din costul setării 75%
- * până la 300 € din bugetul de publicitate, mai mult decât costul lucrărilor este de 25% din bugetul de publicitate
Companie de servicii de direcționare + magazin Internet simplu
pentru servicii sau un mic catalog de bunuri- fGeneral:
- ✓ 4 campanii publicitare
- ✓ 2 limbi
- ✓ Configurarea analizelor
- ✓ Stabilirea obiectivelor
- ✓ Scrierea de reclame
- ✓ Editarea anunțurilor
- ✓ Recomandări pentru modificările site-ului pentru a crește conversia
- ✓ Prognoza bugetară
- ✓ Escorta
- ✓ Adunarea a 1 public
- ✓ Crearea unui cabinet publicitar
- ✓ Analiza pieței și identificarea publicului țintă
- ✓ Dezvoltarea unei campanii publicitare
- ✓ Întreținerea publicității în rețelele sociale
- ✓ Lansarea publicității - 5 zile
- ✓ 1 lună - min. termen
- Analize:
- ∇ Instalat de dezvoltatorii dvs. conform instrucțiunilor noastre. În cazurile în care sistemul site-ului este WordPress - instalăm gratuit.
- ✓ Google Tag Manager
- ✓ Facebook Pixel
- ✓ Google Analytics
- Întreținere lunară campanii publicitare din costul setării 75%
- * până la 700 € din bugetul de publicitate, mai mult decât costul lucrărilor este de 25% din bugetul de publicitate
Cât costă direcționarea anunțurilor?
Direcționarea magazinului de internet prin feed
pentru magazinele online medii și mari- fGeneral:
- ✓ Configurarea publicității prin feed (Feed produs)
- ∇ Feedul de produs este generat de dezvoltatorii dvs. conform instrucțiunilor noastre. În cazurile în care sistemul site-ului este WordPress - dezvoltatorii noștri o pot face pentru o plată suplimentară.
- ✓ 10 campanii publicitare
- ✓ 2 limbi
- ✓ Configurarea analizelor
- ✓ Stabilirea obiectivelor
- ✓ Scrierea de reclame
- ✓ Editarea anunțurilor
- ✓ Recomandări pentru modificările site-ului pentru a crește conversia
- ✓ Prognoza bugetară
- ✓ Escorta
- ✓ Adunarea a 1 public
- ✓ Crearea unui cabinet publicitar
- ✓ Analiza pieței și identificarea publicului țintă
- ✓ Dezvoltarea unei campanii publicitare
- ✓ Întreținerea publicității în rețelele sociale
- ✓ Lansarea publicității - 5 zile
- ✓ 1 lună - min. termen
- Analize:
- ∇ Instalat de dezvoltatorii dvs. conform instrucțiunilor noastre. În cazurile în care sistemul site-ului este WordPress - instalăm gratuit.
- ✓ Google Tag Manager
- ✓ Facebook Pixel
- ✓ Google Analytics
- Întreținere lunară campanii publicitare din costul setării 75%
- * până la 2000 € din bugetul de publicitate, mai mult decât costul lucrărilor este de 25% din bugetul de publicitate
Testează campania
Anunțuri pentru a testa nișa, creativitatea și bugetul- fGeneral:
- ✓ 4 campanii publicitare, incl. campanii dinamice după feed
- ∇ Feedul de produs este generat de dezvoltatorii dvs. conform instrucțiunilor noastre. În cazurile în care sistemul site-ului este WordPress - dezvoltatorii noștri o pot face pentru o plată suplimentară.
- ✓ 2 limbi
- ✓ Configurarea analizelor
- ✓ Stabilirea obiectivelor
- ✓ Scrierea de reclame
- ✓ Editarea anunțurilor
- ✓ Recomandări pentru modificările site-ului pentru a crește conversia
- ✓ Prognoza bugetară
- ✓ Escorta
- ✓ Crearea unui cont publicitar
- ✓ Lansarea publicității - 5 zile
- ✓ 2 săptămâni - min. termen
- Analize:
- ∇ Instalat de dezvoltatorii dvs. conform instrucțiunilor noastre. În cazurile în care sistemul site-ului este WordPress - instalăm gratuit.
- ✓ Google Tag Manager
- ✓ Facebook Pixel
- ✓ Google Analytics
Pentru bugete mai mult decât indicat
costul muncii este- ✓ Pentru bugete de peste 3500 €, costul lucrării este de 20% din bugetul publicitar
- ✓ Pentru bugete de peste 5000 EUR, costul lucrării este de 15% din bugetul publicitar
- ✓ Pentru bugete de peste 10.000 €, costul lucrării este de 10% din bugetul publicitar
- Întreținere lunară campanii publicitare din costul setării 75%
Crearea materialelor promoționale
- ✓ Bannere statice
- ✓ Videoclipuri promoționale
- În medie, durează de la 2 la 5 ore pentru a crea materiale publicitare de toate dimensiunile necesare
Audit publicitar contextual
- ✓ Auditul setărilor contului
- ✓ Auditul obiectivelor
- ✓ Auditul publicului țintă
- ✓ Auditul materialelor publicitare
- ✓ Auditul rezultatelor
- ✓ Auditul bugetar