Selectează o Pagină
Audit de publicitate contextuală

Audit de publicitate contextuală

  • Concepută în cazul în care banii în publicitatea contextuală?
  • Personalizeaza AdWords sau directă, dar nu sunt sigur?
  • Îndoiala în agenție sau specialist în publicitatea contextuală?
  • Sunt toate instrumentele utilizate în publicitate?
  • Credeți că le primiți din publicitate contextuală poate fi mai mult?
  • sau pur și simplu doriți să verificați dacă totul este în ordine?

Dacă aveți aceste întrebări sau similare, atunci este necesar să se elimine îndoielile și ordona auditul conținutului!

Ceea ce este inclus în auditul publicității contextuale?

Setările contului

  • Separarea în funcție de tipul de campanie
  • Separarea de direcționare
  • Google Analytics, GTM, Yandex Metrika
  • Limite privind cheltuielile
T

Publicitate de căutare

  • Cuvinte cheie
  • Mai puține cuvinte
  • Grupuri de anunțuri
  • Publicitate
  • Setări

Remarketing și redirecționarea:

  • Cuvinte cheie
  • Mai puține cuvinte
  • Grupuri de anunțuri
  • Publicitate
  • Setări

Analytics

  • Obiectivele în Google Analytics
  • Goluri Yandex Metrika
  • Managerul de etichete Google
  • Există un tag-uri UTM
  • Formulare și butoane de comunicare

Cât costă un audit de publicitate contextuală?

de la 25 €, costurile de audit sunt calculate în mod individual. Depinde de profunzimea analizei, numărul de campanii din contul.

}

Cât durează auditul publicității contextuale?

3 zile lucrătoare este necesară pentru auditarea conținutului de specialitate. Perioada poate crește sau descrește în funcție de volumul de muncă.

Comanda apel
+
Sunati-ma!