Selectează o Pagină
аудит конкурентов

Auditul concurenților este

  • Mod de a ajunge la concurenta dvs.
  • Înțelegerea modului în care și ceea ce fac competitorii
  • Pentru a înțelege de ce site-urile de căutare competitorilor mai mare
  • Intelege punctele slabe ale site-ului curent
  • Intelege punctele forte ale site-ului dvs.
  • Pentru a înțelege ce trebuie făcut pentru a prinde cu competitorii
  • Si să înțeleagă ce să facă pentru a depăși!
Analiza concurent va permite să înțeleagă - ce să facă cu site-ul dvs., în cazul în care este necesar să-și petreacă timp și bani, dar în cazul în care nu este necesar!

De multe ori există o situație atunci când faci o mulțime de proiect web / site-ul dvs., dar nici ea nu reușește să ajungă din urmă și depăși concurența. Ce se poate face în acest caz?

Este necesar să se analizeze site-urile competitorilor - adică, identifica ce site-ul lor mai bine decât a ta, de ce le cumpără, și nu aveți în cazul în care există defecte în activitatea?

анализ конкурентов

Ceea ce este inclus în auditul concurenților?

  • Analiza părții tehnice a site-urilor concurenților;
  • Analiza conținutului site-urilor concurenților;
  • Se colectează concurenți cuvinte cheie;
  • Masa competitorilor de analiză de referință;
  • Analiza de publicitate plătite și costul acesteia;
  • Metode de analiză de promovare; Competitor
  • Metode de analiză și genneratsii a traficului de clienți potențiali;
  • Căutare folosit trucuri;

Cât timp este un audit al competitorilor?

2 zile lucrătoare , aceasta depinde de numărul de concurenți din elementele de audit pentru audit, precum și dorințele dumneavoastră pentru analiza!

Cât costă un audit al competitorilor?

de la 30euro per concurent - prețul depinde de numărul de audituri necesare parrametrov în concurenți de analiză.
результат анализа конкурентов

De ce un audit al concurenților și că va da?

  • Înțelegerea diferența de site-uri
  • Înțelegerea diferenței în campaniile publicitare
  • Înțelegerea aplicabile „hacks“
  • Raport privind costurile de publicitate ale concurenților
  • Înțelegerea ceea ce concurenții metodele de referință utilizate
  • Caută Lido metode de generare
  • Recomandări pentru Schimbări on-line
  • Recomandări pentru publicitatea contextuală
și cel mai important - despre ce și cum, în ce măsură se fac și proporțiile competitorilor.

Ce putem face obține informații cu privire la analiza competitorilor?

Lucrul pe site - ul lor și reclamele lor pe Internet, și anume:

  • Referențială în masă – analiza profilului de referință al site – ului, și anume, care, în ce cantitate și calitatea de link – uri catre site – ul;
  • Semantic kernel – lista cererilor și alocarea corectă a site – ului;
  • Analiza competitorilor – necesitatea de a înțelege de ce acestea sunt mai mari în căutare și ce să facă pentru a le evita;
  • Si verificați poziția site – ului – o înțelegere a ceea ce plasează site – ul în căutare, în raport cu concurenții săi!

Promovarea motorului de căutare este un complex de lucrări - la fața locului și în afara amplasamentului!

Comanda apel
+
Sunati-ma!