audit concurent

Auditul concurentului este

  • O modalitate de a vă cunoaște concurenții
  • Înțelegeți ce și cum fac concurenții
  • Înțelegeți de ce site-urile concurenților sunt mai mari în rezultatele căutării
  • Înțelegeți punctele slabe ale site-ului dvs.
  • Înțelegeți punctele forte ale site-ului dvs.
  • Înțelegeți ce trebuie făcut pentru a ajunge din urmă la concurenți
  • și să înțeleagă ce trebuie făcut pentru a depăși!

Analiza concurenților vă va permite să înțelegeți ce să faceți cu site-ul dvs., unde merită să cheltuiți timp și bani și unde nu!

Adesea apare o situație atunci când faci multe pentru proiectul / site-ul tău de internet, dar nu poți ajunge din urmă și depăși concurenții tăi. Ce să faci în acest caz?

Este necesar să se analizeze site-urile concurenților - adică pentru a identifica de ce site-urile lor sunt mai bune decât ale voastre, de ce cumpără de la ei, dar nu și ale dvs., unde există un defect în muncă?

Ce este un audit concurent?

analiza concurentului

 

  • Analiza părții tehnice a site-urilor web ale concurenților;
  • Analiza conținutului site-urilor web ale concurenților;
  • Colectarea cuvintelor cheie ale concurenților;
  • Analiza masei de legătură a concurenților;
  • Analiza publicității plătite și a costurilor acesteia;
  • Analiza metodelor de promovare a concurenților;
  • Analiza modalităților de a genera trafic și clienți potențiali;
  • Căutați trucuri aplicate;

Vă vom răspunde la întrebări!

}

Cât durează un audit al concurentului?

de la 2 zile lucrătoare, depinde de numărul de concurenți din audit, de elementele pentru audit, precum și de dorințele dumneavoastră pentru analiză!

Cât costă un audit concurent?

de la 30 de euro pentru un concurent - prețul auditului depinde de numărul de parametri necesari în analiza concurenților.

De ce face un audit al concurenților și ce va da?

rezultatul analizei concurentului

 

  • Înțelegerea diferenței de site-uri
  • Înțelegerea diferenței în campaniile publicitare
  • Înțelegerea „hacks” aplicate
  • Raportul cheltuielilor publicitare ale concurenților
  • Înțelegerea metodelor de referință pe care le folosesc concurenții
  • Găsirea metodelor generatoare de plumb
  • Recomandări pentru editări pe site
  • Recomandări de publicitate PPC

și cel mai important - informații despre ce și cum, în ce volum și proporții fac concurenții.

Ce trebuie să faceți după ce primiți informații despre analiza concurenților?

Lucrați pe site-ul dvs. și publicitatea dvs. pe internet, și anume:

Optimizarea motoarelor de căutare este un complex de lucrări - pe site și în afara site-ului!

Vă vom răspunde la întrebări!