
Optimizarea internă a site-ului web este
- Aducerea site-ului la cerințele motoarelor de căutare
- Eliminarea erorilor tehnice ale site-ului
- Eliminarea problemelor de conținut
- Eliminarea problemelor de legătură
- Verificarea și îmbunătățirea vitezei site-ului
- Verificarea indexării site-ului
- Verificarea comportamentului utilizatorului pe site
- Recomandări pentru toți cei implicați în viața site-ului
acest lucru și multe altele sunt incluse în optimizarea site-ului OnPage, adică pentru a lucra la optimizarea internă a site-ului web!
Vă vom răspunde la întrebări!
De ce este atât de importantă optimizarea internă a site-ului web sau SEO OnPage?
Totul este simplu aici - indiferent cât de mult este pozitiv în afara site-ului, indiferent cât de multe link-uri și articole excelente către site-ul dvs., motoarele de căutare (Google, Bing, Yandex etc.) privesc în primul rând site-ul în sine, cum funcționează, ce conține, este util utilizatorului, adică cât de important este în sine!
Cum se face optimizarea internă a site-ului web?
În ce constă OnPage SEO?

Auditul site-ului
vă permite să priviți site-ul ca motoare de căutare (Google, Yandex etc.) și să înțelegeți dacă există probleme cu metaetichetele, există probleme cu codul, sunt probleme cu fișierele media, ce erori la redirecționări și 404 de pagini, etc.

Nucleul semantic (SY)
este extrem de important să colectezi cât mai complet posibil, corespunzător afacerii tale! Pierderea interogărilor (cuvintelor cheie) nu este un lux, mai ales în nișele competitive. De asemenea, toate cererile trebuie să fie distribuite corect pe paginile corecte.

Viteza site-ului
este acum unul dintre cei mai importanți factori din SEO. Google se concentrează pe viteza site-urilor de câțiva ani acum și site-urile rapide sunt mai mari! Puteți crește viteza prin diferite metode - lucrul la un CMS, schimbarea găzduirii, precum și utilizarea diferitelor servicii.

Analiza de utilizare
vă va spune cum se comportă oamenii pe site și ce trebuie corectat pentru comoditatea utilizării site-ului, creșterea conversiilor, reducerea ratei de respingere și creșterea timpului petrecut de un utilizator pe site.

Editări de sistem
verifică și editează - redirecționări (301.302), funcționarea certificatului SSL, funcționarea site-ului web cu și fără WWW, verificarea marcajului mondial, verificarea etichetelor de limbă, sitemap și fișierul robots.txt, actualizări și licențe.

Motoare de căutare
Verificarea prezenței și adăugarea unui site la atelierele web ale motoarelor de căutare, cum ar fi Google Search Console, Yandex Webmaster etc. Verificarea și corectarea erorilor, a problemelor de indexare și a inconsecvențelor identificate în atelierele web ale motoarelor de căutare

Verificarea linkurilor
atât interne, cât și externe. Reconectarea site-ului - adică link-uri de la paginile site-ului către propriile pagini - crește timpul petrecut pe site, transferă greutatea SEO. Legăturile externe trebuie, de asemenea, să fie corelate corect - cu sau fără eticheta nofollow.

Editarea conținutului text
Corectarea și rescrierea metaetichetelor - Titlu (titlu), Descrieri (descriere), Cuvinte cheie (cuvinte cheie), Editarea și plasarea corectă a etichetelor H1-H6, verificarea și editarea calității textelor, compararea cantității de text cu site-urile concurenților.

Editări de conținut media
Prezența unei varietăți de conținut, imagini, glisante de imagini, videoclipuri, tabele și module interactive - vă permite să atrageți vizitatori, să îi păstrați pe site și să îi aduceți la acțiunea necesară, ceea ce este extrem de important din punct de vedere al SEO și SEM.

Re-audit al site-ului
este necesar să se efectueze după implementarea modificărilor pentru a înțelege corectitudinea și completitudinea sarcinilor îndeplinite de programator, specialist SEO, redactor și manager de conținut. Există întotdeauna șanse să apară altele noi sau corectitudinea soluționării problemelor vechi.
Rezultatul optimizării interne:

- Creșterea pozițiilor site-ului
- Creșterea relevantă a traficului
- Îmbunătățirea vitezei site-ului
- Creșteți conversiile
- Reducerea ratei de respingere
- Reduceți costul clicurilor în publicitate contextuală
Prețul optimizării unice a site-ului SEO:
Landing OnPage SEO
Orice afacere cu un site de pagină de destinație 70€
- fGeneral:
- ✓ 1 limbă
- ∇ Limbă suplimentară 15 €
- ✓ Instalarea Google Tag Manager
- ✓ Crearea Google My Bussines
- Lucrul cu webmasterii:
- ✓ Consola de căutare Google
- ✓ Configurarea obiectivelor de urmărire (conversii) - 1 obiectiv
- ✓ Yandex Webmaster
- ✓ Bing Webmaster Tools
- Analize:
- ✓ Google Analytics
- ✓ Yandex Metrica
- ✓ Bing SEO Analyzer
- Optimizare internă a site-ului web - OnPage SEO:
- ✓ Optimizarea paginilor site-ului - 1
- ✓ Optimizarea fișierelor media ale site-ului - 10
- ✓ Auditul site-ului
- ✓ Punerea semanticii
- ✓ Sarcină pentru programator - 1
- ✓ Plugin SEO dacă sistemul site-ului este WordPress
SEO OnPage corporativ
Site-uri pentru companii și cărți de vizită 180€
- fGeneral:
- ✓ 1 limbă
- ∇ Limbă suplimentară 30 €
- ✓ Instalarea Google Tag Manager
- ✓ Crearea Google My Bussines
- Lucrul cu webmasterii:
- ✓ Consola de căutare Google
- ✓ Configurarea obiectivelor de urmărire (conversii) - 3 obiective
- ✓ Yandex Webmaster
- ✓ Bing Webmaster Tools
- Analize:
- ✓ Google Analytics
- ✓ Yandex Metrica
- ✓ Bing SEO Analyzer
- Optimizare internă a site-ului web - OnPage SEO:
- ✓ Optimizarea paginilor site-ului - până la 10
- ✓ Optimizarea fișierelor media ale site-ului - 50
- ✓ Auditul site-ului
- ✓ Punerea semanticii
- ✓ Sarcină pentru programator - 1
- ✓ Plugin SEO dacă sistemul site-ului este WordPress
Cumpărați OnPage SEO
Cataloage de site-uri și magazine online 300€
- fGeneral:
- ✓ 1 limbă
- ∇ Limbă suplimentară 70 €
- ✓ Instalarea Google Tag Manager
- ✓ Crearea Google My Bussines
- Lucrul cu webmasterii:
- ✓ Consola de căutare Google
- ✓ Configurarea obiectivelor de urmărire (conversii) - 3 obiective
- ✓ Yandex Webmaster
- ✓ Bing Webmaster Tools
- Analize:
- ✓ Google Analytics
- ✓ Yandex Metrica
- ✓ Bing SEO Analyzer
- Optimizare internă a site-ului web - OnPage SEO:
- ✓ Optimizarea paginilor site-ului * - până la 200
- ✓ Optimizarea fișierelor media ale site-ului * - până la 500
- ✓ Auditul site-ului
- ✓ Punerea semanticii
- ✓ Sarcină pentru programator - 1
- ✓ Plugin SEO dacă sistemul site-ului este WordPress
- * Dacă site-ul dvs. are funcționalitatea necesară de a construi șabloane sau un site pe WordPress
Pachet propriu
Dacă vreunul din gata preparate de la 200€
- Dacă vă plac unele dintre pachete, dar lipsește ceva, atunci putem crea un pachet special pentru dvs.
- Doar contactați-ne!