Selectează o Pagină
OnSite Оптимизация

Optimizarea internă este

  • Aducerea site-ului la cerințele motoarelor de căutare
  • Eliminarea site-ului erori tehnice
  • Eliminarea problemelor de conținut
  • Depanarea problemelor de referință
  • Verificarea și îmbunătățirea vitezei site-ului
  • Verificați indexarea site-ului dvs.
  • Verificați comportamentul utilizatorilor pe site
  • Recomandări pentru toți cei implicați în viața site-ului
Acest lucru și mult mai mult este inclus în optimizarea OnPage unui site, de exemplu, pentru a lucra la optimizarea site-ul intern!  

De ce optimizare site-ul intern sau SEO OnPage, atât de important?

Aici totul este simplu - indiferent de cât de mult pozitiv nu a existat nici un off-site, indiferent de cât de mult link-uri mari și articole de pe site-ul dvs., motoarele de căutare (Google, Bing, Yandex, etc) este încă în primul rând, uita-te la site-ul în sine, pe cum funcționează, ea conține în sine, dacă utilizatorul este util, care este, cât de mult este important în sine!

Cum sa faci o optimizare site intern? Ce este OnPage SEO?

  • 1

    Site-ul de audit

    vă permite uita-te la site-ul ca motoarele de cautare (Google, Yandex, etc ..) și understand- dacă există o problemă cu tag-uri meta, dacă există un cod, în cazul în care există o problemă cu problemele de fișiere media, ce greșeli cu redirecționări și 404 pagini, și așa mai departe.

  • 2

    Semantic nucleu (CR)

    colecta cea mai completă, potrivită pentru afacerea dvs. este foarte important! interogări ra (cuvinte cheie) nu este permisă de lux în special în nișe foarte competitive. Doar toate cererile trebuie să distribuie corect pe pagina corectă.

  • 3

    Viteza site-ului

    acum unul dintre cei mai importanți factori în SEO. Google de mai mulți ani, acum se concentrează pe site-urile de viteză și este rapid pentru a configura site-uri! Creșterea vitezei poate fi metode diferite - lucru pe CMS, hosting schimbare, precum și isolzovanie servicii diferite.

  • 4

    Analiza Usability

    Acesta vă va spune modul în care oamenii se comportă pe site-ul și ceea ce este necesar pentru a corecta pentru comoditatea de utilizare a site-ului, măriți numărul de conversii, reduce rata de respingere și de a crește timpul de rezidență a utilizatorului pe site.

  • 5

    Modificări de sistem

    Această verificare și corectare - redirecționări (301302), certificate SSL de lucru, munca cu site-ul WWW și fără a verifica mirorazmetki, verificați pentru etichetele de limbă, o hartă a site (sitemap) și fișierul robots.txt, disponibilitatea de licențe și pachet service pack oferă acum.

  • 6

    Motoare de cautare

    Verificați și adăugați site-ul într-un motor de căutare web-magazine, cum ar fi Google Search Console, Yandex Webmaster, și așa mai departe. Verificarea și corectarea erorilor, probleme cu indexare și incoerențe identificate în atelierele de motoare de căutare pe web

  • 7

    Verificați referințe

    atât interne, cât și externe. perelinkovka Site - adică link-uri de pe site-ul la paginile lor -uvelichivaet același timp ședere pe site-ul, în funcție de SEO greutate. Link-uri externe ar trebui să fie, de asemenea, în mod corect scris - cu sau fără tag-ul nofollow.

  • 8

    Editare conținut text

    Rectificarea și meta tag-uri de recensământ - Titlu (antet), Descrieri (descriere), Cuvinte cheie (cuvinte cheie), editarea și notarea corectă a H1-H6 tag-uri, verificarea și corectarea calității textelor, compararea numărului de text la site-urile competitorilor.

  • 9

    Conținut media corelate

    Prezența diverselor conținut, imagini, cursoare, imagini, clipuri video, foi de calcul și module interactive - vă permite să atragă vizitatori, țineți-le pe site-ul și aduceți-l la acțiunea dorită, care este extrem de important din punct de vedere SEO și SEM.

  • 10

    Re site-ul de audit

    trebuie efectuată după punerea în aplicare a revizuirilor de a înțelege corectitudinea și caracterul complet al executării programator sarcini, SEO specialist, copywriter și kontetschikom. Există întotdeauna o șansă de noi, sau nu repara corect problemele vechi.

Cât de mult este optimizarea site-ul intern?

Preț OnPage SEO site-ul începe de la 100evro pe lună și poate ajunge la câteva mii pe lună. Totul depinde de cantitatea, calendarul și cerințele pentru optimizarea site-ul intern.
}

Cât timp este nevoie OnPage de optimizare?

Termenul solicitat pentru OnPage SEO pornește de la câteva zile și poate lua tot timpul cât de mult de lucru ultima pe site. La urma urmei, există conținut nou, introducerea unor noi reguli de motoare de căutare.
Внутренняя оптимизация сайта

Rezultatul optimizării interne:

  • Îmbunătățirea pozițiilor site-
  • Creșterea de trafic relevant
  • Creșterea vitezei site-ului
  • Creșterea numărului de conversii
  • Coborârea saritura (rata de respingere)
  • Reducerea prețului de clicuri în publicitatea contextuală

Dacă auditul site-ul este suficient pentru a reveni la TOP?

Da, dar uneori, nu uita despre:

  • Referențială în masă - analiza profilului de referință al site - ului, și anume, care, în ce cantitate și calitatea de link - uri catre site - ul;
  • Semantic kernel - lista cererilor și alocarea corectă a site - ului;
  • Analiza competitorilor - necesitatea de a înțelege de ce acestea sunt mai mari în căutare și ce să facă pentru a le evita;
  • Si verificați poziția site - ului - o înțelegere a ceea ce plasează site - ul în căutare, în raport cu concurenții săi!

Ppromovarea motorului de căutare este un complex de lucrări - la fața locului și în afara amplasamentului!

Comanda apel
+
Sunati-ma!