Selectează o Pagină
SMM продвижение

Progresele în rețelele sociale

  • Promovarea în rețele sociale – grupuri de canale, profile
  • Publicitate în rețelele sociale
  • Analiza de piață și identificarea publicului țintă (CA)
  • Atragerea de noi abonați
  • Dezvoltarea de stil individual
  • analiza swot
  • Crearea de servicii și magazine
  • planul de conținut
  • rezultatele Google Analytics

acest lucru și mult mai mult vă va ajuta să găsiți publicul țintă și de a începe să interacționeze cu ea!

De ce să se ocupe de promovarea în rețelele sociale?

Circa 3 miliarde de oameni care au un cont într-un fel sau altul sots.seti! Dacă vorbim despre Moldova, circa 1 milion de oameni din țară sunt înregistrate în una sau mai multe rețele sociale. perspective mari și largi de piață a obține – dreapta?

Rețelele sociale – un loc unde există clientul dvs. exact, putem defini numai, pentru a găsi conținutul adecvat și a obține atenția, și apoi se măsoară rezultatul, pentru a face ajustări la promovarea SMM și să continue să facă în rețelele sociale!

1

SMM este promovarea brandului în rețelele sociale

SMM standuri pentru Social Media Marketing, de exemplu, atrage interesul pentru bunuri și servicii. Acest lucru se realizează prin difuzarea de informații, ademenind oameni informații interesante și utile, crearea de acțiuni și campanii de publicitate de lansare. Rezultatul acestei lucrări este de a crește numărul de clienți potențiali care au grijă de produs.

SMO este de a optimiza site pentru Social Networking

SMM standuri pentru Social Media de optimizare, și anume optimizarea site-ului pentru rețelele sociale. Site-ul se adaugă la pagina Repostare posibilitatea, comentariul de sots.set, îi place informații, adăugați în mod automat toate noi sots.set în companie și așa mai departe. Acest lucru face posibilă creșterea prezenței informaționale în sots.seti, crește numărul de link-uri pentru a accelera difuzarea informațiilor.

Ce sots.seti popular în Moldova?

Cele mai populare retele sociale din țară este Instagram, linia merge pe Facebook, urmat de Odnoklassniki, VKontakte, și lista scurtă de afaceri de rețea Linkedin și rețeaua socială microblogging – Twitter. Membrii acestor rețele sociale în diferite vârste, interese și preferințe, și anume este imperios necesar să alegeți o rețea socială pentru clienții dvs. țintă și să se angajeze în dialog cu ei în partea dreaptă, pentru acest sots.seti, cheia!

Ce este SMM?

  • 1

    Analiza de piață și identificarea CA

    este important să se decidă cu privire la ce și cum ar trebui să fie promovată în regiunea selectată, de exemplu, defini rețele sociale - promovarea în Facebook, YouTube pentru a promova, promovarea VKontakte, promovarea Instagram. Fii profilul unui potențial client - sex, vârstă, interese, conexiuni și așa mai departe.

  • 2

    Elaborarea strategiei de marketing

    alege modul de lucru în rețelele sociale selectate - adică Această promoție canal YouTube, grup de promovare în Facebook, Instagram în promovarea afacerilor, crearea unui grup la VC, deoarece în diferite rețele sociale sunt diferite instrumente de promovare pentru a atrage publicul și publicitate.

  • 3

    Elaborarea planului de conținut

    Analiza pieței, CA și concurenții vor ajuta să înțelegeți ce conținut (fotografii, video, audio, text) este interesat de potențialii clienți, să identifice avantajele și dezavantajele unui astfel de conținut, decide cu privire la stilul și programul de publicații ale conținutului selectat.

  • 4

    Atragerea de noi abonați

    Este cea mai importantă sarcină în promovarea SMM. Pentru acest scop metode, cum ar fi - acțiuni, concursuri, sondaje, conținutul virale, publicații în alte grupuri și în bloggeri-cheie într-o nișă.

  • 5

    Publicitate în rețelele sociale

    Este împărțit în mai multe variante - 2 cele mai importante sunt un element important de publicitate (virale) publicarea benzilor, precum și la publicitatea de direcționare, care acționează cu scopul de publicul țintă dreapta.

  • 6

    Optimizarea site-ul dvs. în rețelele sociale

    Dacă aveți un site web sau sunt în căutarea de a face un site web, aveți nevoie pentru a efectua optimizarea OPU împreună cu începerea promovării SMM, deoarece va simplifica și îmbunătăți rezultatele progreselor în rețelele sociale!

  • 7

    Google Analytics - Analiza SWOT

    Această definiție - Strong (Strong), puncte slabe bunuri și servicii (Slab) de partid, precum și - Oportunitati (Oportunități) și opastno (amenințări) în promovarea rețelelor sociale.

    Instalarea spets.tegov și analiștii de pe site-ul, poate dezvălui rezultatele promovării și pentru a face ajustări!

Interesant, dar nu ai timp să citești și să studiezi? Putem să sunăm și să spunem totul!

Cât de mult este promovarea în rețelele sociale?

*Prețurile sunt pentru piața CSI. Pentru Europa și SUA ar putea fi diferite!

Cât costă pentru a face publicitate în rețelele sociale?

Publicitate direcționată – publicitate este corectă, permițându-i să ajungă la publicul potrivit, în formatul potrivit pentru prețul corect. Instalare și întreținere de publicitate în rețelele sociale disponibile într-un serviciu separat pentru dezvoltarea de instrumente de publicitate SMM.

SMM promovarea brand-ului în rețelele sociale
Comanda apel
+
Sunati-ma!