Promovare social media
- Promovare în rețelele sociale - grupuri, canale, profiluri
- Publicitate pe rețelele sociale
- Analiza pieței și identificarea publicului țintă (CA)
- Atragerea de noi abonați
- Dezvoltarea unui stil individual
- Analiza SWOT
- Crearea de servicii și magazine
- Plan de conținut
- Analiza rezultatelor
Acest lucru și multe altele vă vor ajuta să vă găsiți publicul țintă și să începeți să interacționați cu el!
De ce să promovăm pe rețelele sociale?
Aproximativ 3 miliarde de oameni au un cont într-o rețea de socializare! Dacă vorbim despre Moldova, aproximativ 1 milion de locuitori ai țării sunt înregistrați în una sau mai multe rețele sociale. Se obține un mare și larg bazin de potențiali clienți - adevărat?
Rețelele de socializare sunt locul în care clientul dvs. este cu siguranță localizat, nu mai rămâne decât să îl identificați, să selectați conținutul potrivit și să-i atrageți atenția, apoi să măsurați rezultatul obținut, să faceți ajustări în promovarea SMM și să câștigați în continuare bani în rețelele de socializare!
Vă vom răspunde la întrebări!
SMM este promovarea mărcii pe rețelele de socializare
SMO este optimizarea site-ului pentru rețelele sociale
Ce rețele sociale sunt populare în Moldova?
Cea mai populară rețea socială din țară este Instagram, urmată de Facebook, apoi Odnoklassniki, VKontakte și rețeaua de afaceri Linkedin și rețeaua socială de microblogging - Twitter, închid lista. Utilizatorii din aceste rețele sociale diferă în ceea ce privește vârsta, interesele și preferințele, adică este extrem de important să alegeți o rețea socială pentru clientul dvs. țintă și să purtați un dialog cu acesta în modul corect pentru această rețea socială!
În ce constă SMM?
Analiza pieței și identificarea publicului țintă
Redactarea strategiei de marketing
Elaborarea unui plan de conținut
Atragerea de noi abonați
Publicitate pe rețelele sociale
Optimizarea site-ului în rețelele sociale
Analitică - analiză SWOT
Cât costă promovarea pe rețelele sociale?
SMM simplu
1 rețea socială principală și 3 postări încrucișate- ✓ Selectarea rețelelor sociale prioritare în conformitate cu scopurile și obiectivele companiei/proiectului
- ✓ Analiza pieței (concurenților).
- ✓ Analiza publicului țintă (AT)
- ✓ Elaborarea unei strategii SMM
- ✓ Selectarea tonului vocii și a imaginilor, proiectarea profilurilor
- ✓ Întocmirea unui plan de conținut și publicarea conținutului (în medie 4-5 postări, 3-4 role pe lună, 1-2 povești pe zi,Mai exact, cantitatea este determinată după o analiză preliminară)
- ✓ Crearea de conținut vizual din fotografiile și materialele video
- ✓ Scrierea de texte pentru postări
- ✓ Design de bannere statice
- ✓ Promovare organică (tombole și concursuri)
- ✓ Raport analitic lunar (ERR al postărilor și profilul general, creșterea abonaților)
- ✓ Manager personal
- ∇ Publicitate direcționată - considerată separat
- ∇ Crearea de servicii (magazin) – luate în considerare separat
- ∇ Lucrați cu bloggeri, forumuri, comunități - luate în considerare separat
SMM Plus
1 rețea socială principală și 3 postări încrucișate- ✓ Selectarea rețelelor sociale prioritare în conformitate cu scopurile și obiectivele companiei/proiectului
- ✓ Analiza pieței (concurenților).
- ✓ Analiza publicului țintă (AT)
- ✓ Elaborarea unei strategii SMM
- ✓ Selectarea tonului vocii și a imaginilor, proiectarea profilurilor
- ✓ Crearea unui moodboard vizual
- ✓ Întocmirea unui plan de conținut și publicarea conținutului (în medie 6-8 postări, 4-6 role pe lună, 2-5 povești pe zi, mai exact numărul se stabilește în urma analizei preliminare)
- ✓ Crearea de conținut vizual din fotografiile și materialele video
- ✓ Scrierea de texte pentru postări
- ✓ Design de bannere statice
- ✓ Prelucrare foto, video
- ✓ Povestirea
- ✓ Promovare organică (tombole și concursuri)
- ✓ Raport analitic lunar (ERR al postărilor și profilul general, creșterea abonaților)
- ✓ Manager personal
- ∇ Publicitate direcționată - considerată separat
- ∇ Crearea de servicii (magazin) – luate în considerare separat
- ∇ Lucrați cu bloggeri, forumuri, comunități - luate în considerare separat
Crearea materialelor promoționale
- ✓ Bannere statice
- ✓ Videoclipuri promoționale
- În medie, durează de la 2 la 5 ore pentru a crea materiale publicitare de toate dimensiunile necesare
Auditul activității managerului / agenției SMM
- ✓ Auditul setărilor contului
- ✓ Auditul obiectivelor
- ✓ Auditul publicului țintă
- ✓ Auditul materialelor publicitare
- ✓ Auditul rezultatelor
- ✓ Auditul bugetar
* Prețurile sunt pentru piața CSI. Poate diferi pentru Europa și SUA!