Promovare SMM

Promovare social media

  • Promovare în rețelele sociale - grupuri, canale, profiluri
  • Publicitate pe rețelele sociale
  • Analiza pieței și identificarea publicului țintă (CA)
  • Atragerea de noi abonați
  • Dezvoltarea unui stil individual
  • Analiza SWOT
  • Crearea de servicii și magazine
  • Plan de conținut
  • Analiza rezultatelor

Acest lucru și multe altele vă vor ajuta să vă găsiți publicul țintă și să începeți să interacționați cu el!

De ce să promovăm pe rețelele sociale?

Aproximativ 3 miliarde de oameni au un cont într-o rețea de socializare! Dacă vorbim despre Moldova, aproximativ 1 milion de locuitori ai țării sunt înregistrați în una sau mai multe rețele sociale. Se obține un mare și larg bazin de potențiali clienți - adevărat?

Rețelele de socializare sunt locul în care clientul dvs. este cu siguranță localizat, nu mai rămâne decât să îl identificați, să selectați conținutul potrivit și să-i atrageți atenția, apoi să măsurați rezultatul obținut, să faceți ajustări în promovarea SMM și să câștigați în continuare bani în rețelele de socializare!

Vă vom răspunde la întrebări!

1

SMM este promovarea mărcii pe rețelele de socializare

SMM înseamnă Social Media Marketing, adică atracție de interes pentru produsul, serviciul dvs. Acest lucru se realizează prin răspândirea informațiilor, atragerea oamenilor cu informații interesante și utile, crearea de promoții și lansarea de campanii publicitare. Rezultatul unei asemenea lucrări este creșterea numărului de clienți potențiali care urmăresc produsul.

SMO este optimizarea site-ului pentru rețelele sociale

SMO înseamnă Social Media Optimization, adică optimizarea site-ului către rețelele sociale. Site-ul adaugă posibilitatea de a reposta pagina, de a comenta prin intermediul rețelei sociale, îi place informațiile, adaugă automat tot ce este nou în rețeaua socială a companiei etc. Acest lucru vă permite să creșteți prezența informațiilor în rețeaua socială, să creșteți numărul de linkuri, și să accelereze diseminarea informațiilor.

Ce rețele sociale sunt populare în Moldova?

Cea mai populară rețea socială din țară este Instagram, urmată de Facebook, apoi Odnoklassniki, VKontakte și rețeaua de afaceri Linkedin și rețeaua socială de microblogging - Twitter, închid lista. Utilizatorii din aceste rețele sociale diferă în ceea ce privește vârsta, interesele și preferințele, adică este extrem de important să alegeți o rețea socială pentru clientul dvs. țintă și să purtați un dialog cu acesta în modul corect pentru această rețea socială!

În ce constă SMM?

Promovarea mărcii SMM pe rețelele sociale 1

Analiza pieței și identificarea publicului țintă

Este important să decideți ce și cum să promovați în regiunea selectată, adică să fie definit de rețelele sociale - promovare pe Facebook, promovare pe YouTube, promovare pe VKontakte, promovare Instagram. Creați un profil al unui potențial client - sex, vârstă, interese, conexiuni etc.
Promovarea mărcii SMM pe rețelele sociale 2

Redactarea strategiei de marketing

Alegeți o modalitate de a lucra în rețelele sociale selectate - adică aceasta este promovarea unui canal pe Youtube, promovarea unui grup pe Facebook, promovarea unei afaceri pe Instagram, crearea de grupuri pe VK, deoarece diferite rețele sociale au instrumente de promovare diferite, implicarea publicului și publicitate.
Promovarea mărcii SMM pe rețelele sociale 3

Elaborarea unui plan de conținut

Analiza pieței, a publicului țintă și a concurenților va ajuta la înțelegerea tipului de conținut (foto, video, audio, text) care interesează potențialii clienți, identificarea avantajelor și dezavantajelor acestui conținut, stabilirea unui stil și elaborarea unui program de publicare a conținutului ales.
Promovarea mărcii SMM pe rețelele sociale 4

Atragerea de noi abonați

Este cea mai importantă sarcină în promovarea SMM. Pentru aceasta, sunt utilizate astfel de metode - promoții, concursuri, sondaje, conținut viral, publicații în alte grupuri și de la bloggeri cheie din nișă.
Promovarea mărcii SMM în rețelele sociale 5

Publicitate pe rețelele sociale

Este împărțit în mai multe opțiuni - cele două principale sunt publicitatea pentru o publicație importantă (virală) din feed și publicitatea de direcționare care vizează publicul țintă dorit.
Promovarea mărcii SMM în rețelele sociale 6

Optimizarea site-ului în rețelele sociale

dacă aveți un site web sau intenționați să faceți un site web, atunci optimizarea SMO trebuie realizată împreună cu începutul promovării SMM, deoarece acest lucru va simplifica și îmbunătăți rezultatele promovării în rețelele sociale!
Promovarea mărcii SMM pe rețelele sociale 7

Analitică - analiză SWOT

Această definiție cuprinde punctele forte (Strong) și punctele slabe (Weak) ale produselor și serviciilor, precum și oportunitățile (Opportunities) și amenințările (Threats) în promovarea pe rețelele de socializare. Instalarea de etichete speciale și analize pe site poate dezvălui rezultatele promoției și poate face ajustări!

Cât costă promovarea pe rețelele sociale?

* Prețurile sunt pentru piața CSI. Poate diferi pentru Europa și SUA!

Ce este direcționarea anunțurilor sau a anunțurilor de pe rețelele sociale?

Publicitatea direcționată este o publicitate precisă care vă permite să ajungeți exact la publicul potrivit, în formatul potrivit, pentru banii potriviți. Configurarea și menținerea publicității în rețelele sociale a devenit un serviciu separat odată cu dezvoltarea instrumentelor de publicitate SMM.

Aflați mai multe despre direcționare aici!

Promovarea mărcii SMM în rețelele sociale 8

Vă vom răspunde la întrebări!