Publicitate pe Youtube:
- Atragerea unui public larg
- Public cu interese și obiective diferite
- Introducere rapidă a mărcii
- Informarea clienților
- Atragerea de noi clienți
- Loialitate sporită a mărcii
- Direcționarea către publicul potrivit
- Măsurarea rezultatelor publicitare
acestea sunt principalele puncte pe care le puteți atinge cu publicitatea pe Youtube!
Ce obțineți de la lansarea anunțurilor YouTube?
Creșterea fluxului de clienți
O lansare rapidă a publicității pe Youtube vă permite să vă creșteți clienții în cel mai scurt timp posibil!
Plătiți pe obiectiv
Plătiți numai pentru acțiunile vizate finalizate - vizualizări și clicuri!
Direcționarea către public
Vă vom ajuta să configurați anunțuri pe Youtube, astfel încât anunțurile dvs. să fie afișate numai publicului țintă selectat!
Conștientizarea pieței
Promovarea pe YouTube vă va ajuta să obțineți recunoaștere și notorietate pe piață pentru compania dvs.!
Vizualizare de la 0.01$
Cost redus pe vizionare - de la 0,01$ vă permite să ajungeți la cel mai mare public țintă posibil!
Eficiență ridicată
Prin contact vizual și audio, se obține o eficiență publicitară maximă!
Sunteți interesat, dar nu aveți timp să citiți și să învățați? Putem să vă sunăm și să vă explicăm totul!
Ce formate de anunțuri există pe Youtube?
TrueView In-Stream
Unde puteți vedea: la începutul, mijlocul sau sfârșitul videoclipului; pe YouTube, în aplicații și pe site-urile web CCM.
Ce poate conține: video, mesaje text, suprapunere cu îndemn, titlu video, nume canal, avatar, link către site.
Absență: disponibil în 5 secunde.
Plată: când vizionați mai mult de 30 de secunde sau până la final dacă durata este mai scurtă.
TrueView Video Discovery
Unde puteți vedea: în rezultatele căutării YouTube, o listă de videoclipuri conexe și pe site-uri CCM.
Ce poate conține: Text și imaginea de început a videoclipului.
Lansa: un utilizator Youtube face clic pe reclama de unul singur
Plată: Pentru fiecare clic pe link-ul care duce către pagina de reclamă.
Anunțuri banner
Unde puteți vedea: în dreapta videoclipului.
Ce poate conține: Text, imagine, apel la acțiune, grafică, banner animat.
Plată: Pentru fiecare clic care duce către site-ul/landing page-ul advertiserului.
Suprapuneri de bannere
Unde puteți vedea: banner-ul este afișat în timp ce vizionați videoclipul.
Ce poate conține: Text, imagine, apel la acțiune, grafică, banner animat.
Absență: utilizatorul poate închide reclama.
Plată: Pentru fiecare clic care duce către site-ul/landing page-ul advertiserului.
Screensaver Ads - Bumper Ads
Unde puteți vedea: la începutul, mijlocul sau sfârșitul unui alt videoclip YouTube; pe site-urile și aplicațiile CCM.
Ce poate conține: videoclip - nu mai mult de 6 secunde
Absență: absent.
Plată: pentru 1000 de impresii.
De ce este nevoie pentru a difuza reclame Youtube?
- videoclipul este furnizat de Client
- videoclip nu mai mult de 30 de secunde (cea mai bună reclamă)
- rezoluție video minim 720hd
- videoclipul trebuie încărcat pe un canal YouTube existent
- bannere ilustrate
- Completarea brief-ului pentru identificarea obiectivelor și sarcinilor publicitare.
Cât costă configurarea anunțurilor Youtube?
Costul instalării reclamei pe Youtube este de 35€ pentru 1 videoclip, 2 formate, până la 4 tipuri de direcționare.
Cât costă suportul publicitar?
30€ pentru 1 videoclip este prețul unei luni de întreținere a reclamei pe Youtube.