Ce este publicitatea contextuală?
Publicitate pe motoarele de căutare (Google, Yandex, Bing etc.). Afișată utilizatorilor în timpul căutării și vizitării site-urilor partenere. Plata pentru astfel de reclame se efectuează pentru clicurile potențialilor clienți pe site-ul dvs.
Acestea sunt reclame afișate de motoarele de căutare precum Google și Yandex în contextul a ceea ce căuta utilizatorul.
Exemplu: Utilizatorul căuta online serviciul "închiriere mașini", Google a afișat răspunsuri din rezultatele organice, care sunt obținute doar prin optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO), iar la început și la sfârșitul paginii, rezultatele - rezultatele reclamelor contextuale, așa cum se vede în partea stângă. Rezultatele afișate cu semn verde Ad sau Reclamă - sunt afișările publicitare plătite de Google.
Când un utilizatorul face clic pe aceste rezultate, costul unui clic este dedus din contul agentului de publicitate, acesta poate începe de la 0,01$ și depinde de competitivitatea cererii din relevanța (potrivirea) site-ului agentului de publicitate. De aici și denumirea prescurtată PPC - Pay Per Click, adică plata pe click.
Remarketing — afișări repetate de reclame pe site-uri care sunt incluse în rețeaua de remarketing Google, precum și pe site-uri precum, de exemplu, Youtube, este inclus și în publicitatea contextuală.
Importanța și utilitatea remarketingului rezidă în faptul că, după ce a făcut clic pe un link către site-ul unui advertiser, clientul va vedea ulterior reclame de la acesta pe site-urile și partenerii din rețeaua de remarketing a Google și Yandex, sub formă de texte și bannere, așa cum este ilustrat în exemplul din stânga. Clientul nu este întotdeauna gata să facă o achiziție imediată, ci dorește să se informeze, să se gândească și să cerceteze mai întâi.
Vă vom răspunde la întrebări!
Preț de la 0,01 €
Direcționarea către clienți
Publicitate pe toate dispozitivele
Publicitate rapidă
Ce este inclus în configurarea publicității contextuale?

Analiza publicului țintă (CA)

Colectarea semanticii - cuvinte cheie

Alegerea instrumentelor de publicitate contextuală

Redactarea anunțurilor

Configurarea anunțurilor banner și remarketing

Bugetarea campaniei publicitare

Elaborarea obiectivelor și analiza rezultatelor

Lansarea publicității contextuale
Ce este inclus în suportul publicitar contextual?

- Monitorizarea cuvintelor cheie negative;
- Corectarea textelor, a căutărilor și a bannerelor.
- Ajustarea tarifelor și a bugetului;
- Implementarea de funcționalități noi, lansarea altor tipuri de publicitate în cadrul contextului.
- Lansarea unor noi campanii publicitare conform cerințelor clientului.
- Analiza statisticilor, stabilirea obiectivelor etc .;
Cât costă publicitatea contextuală în Moldova?
Preț per clic de la 0.01$
Costul înființării publicității contextuale
De la 150$ pentru 1-2 campanii publicitare sau 25% din bugetul lunar pentru clicuri.
Bugetul minim recomandat pentru clicuri
1$ / zi - buget minim recomandat pentru clicuri, buget minim dorit - 3$ / zi!
Costul susținerii publicității contextuale
De la 150 pentru 1-2RK sau 25% din buget, pentru că suportul de înaltă calitate nu necesită mai puțin timp!
Prețuri pentru configurarea publicității contextuale:
PPC Start
Google Ads pentru întreprinderi mici- fGeneral:
- ✓ 1 campanie de publicitate din care să alegeți:
- 1 anunț de căutare
- 1 anunț banner
- 1 remarketing
- 1 Youtube
- ✓ Publicitatea serviciului final
- sau
- ✓ Publicitatea categoriei de produse finale
- ✓ 1 limbă
- ✓ Configurarea analiticii
- ✓ Reglarea obiectivelor
- ✓ Minus cuvinte
- ✓ Adăugarea de cuvinte noi
- ✓ Crearea anunțurilor
- ✓ Editarea anunțurilor
- ✓ Prognoza bugetară
- ✓ Suport - 2 săptămâni
- ✓ Creați un cont publicitar
- ✓ Lansarea publicității - 3 zile
- ✓ Durata minimă de lucru a RK - 1 lună
- Analize:
- ∇ Se instalează de dezvoltatorii dvs. conform instrucțiunilor noastre. În cazurile în care sistemul site-ului este WordPress - instalăm gratuit.
- ✓ Google Tag Manager
- ✓ Google Analytics
- Întreținere lunară campanii publicitare din costul setării 75%
- * până la 200 € buget publicitar
PPC pentru companiile de servicii
pentru servicii sau un mic catalog de bunuri- fGeneral:
- ✓ 3 campanii publicitare: vă recomandăm 2 căutări și 1 remarketing
- ✓ 2 limbi
- ✓ Configurarea analiticii
- ✓ Reglarea obiectivelor
- ✓ Minus cuvinte
- ✓ Adăugarea de cuvinte noi
- ✓ Crearea anunțurilor
- ✓ Editarea anunțurilor
- ✓ Recomandări pentru modificările site-ului pentru a crește conversia
- ✓ Prognoza bugetară
- ✓ Întreținere - 1 lună
- ✓ Adunarea a 1 public
- ✓ Creați un cont publicitar
- ✓ Lansarea publicității - 5 zile
- ✓ Min. durata de lucru a RK - 1 lună
- Analize:
- ∇ Se instalează de dezvoltatorii dvs. conform instrucțiunilor noastre. În cazurile în care sistemul site-ului este WordPress - instalăm gratuit.
- ✓ Google Tag Manager
- ✓ Google Analytics
- Întreținere lunară campanii publicitare din costul setării 75%
- * până la 500 € buget publicitar
Prețuri pentru configurarea publicității contextuale pentru magazinele online:
PPC pentru Internet Shop Simple
pentru magazinele online mici- fGeneral:
- ✓ 5 campanii publicitare
- ✓ 2 limbi
- ✓ Configurarea analiticii
- ✓ Reglarea obiectivelor
- ✓ Minus cuvinte
- ✓ Adăugarea de cuvinte noi
- ✓ Crearea anunțurilor
- ✓ Editarea anunțurilor
- ✓ Recomandări pentru modificările site-ului pentru a crește conversia
- ✓ Prognoza bugetară
- ✓ Întreținere - 1 lună
- ✓ Crearea unui cont publicitar
- ✓ Lansarea publicității - 5-7 zile
- ✓ Durata minimă de lucru a RK - 1 lună
- Analize:
- ∇ Se instalează de dezvoltatorii dvs. conform instrucțiunilor noastre. În cazurile în care sistemul site-ului este WordPress - instalăm gratuit.
- ✓ Google Tag Manager
- ✓ Google Analytics
- Întreținere lunară campanii publicitare din costul setării 75%
- * până la 1500 € buget publicitar
PPC pentru Smart Internet Shop
pentru magazinele online medii și mari- fGeneral:
- ✓ 10 campanii publicitare, incl. campanii de publicitate dinamice după feed-ul de produse
- ∇ Echipa noastră de dezvoltatori va genera feed-ul de produse conform indicațiilor dvs. În cazul în care platforma site-ului este WordPress, această sarcină poate fi realizată contra unei taxe suplimentare.
- ✓ 2 limbi
- ✓ Configurarea analiticii
- ✓ Reglarea obiectivelor
- ✓ Minus cuvinte
- ✓ Adăugarea de cuvinte noi
- ✓ Crearea anunțurilor
- ✓ Editarea anunțurilor
- ✓ Recomandări pentru modificările site-ului pentru a crește conversia
- ✓ Prognoza bugetară
- ✓ Întreținere - 1 lună
- ✓ Crearea unui cont publicitar
- ✓ Lansarea publicității - 7-10 zile
- ✓ Durata minimă de lucru a RK - 1 lună
- Analize:
- ∇ Se instalează de dezvoltatorii dvs. conform instrucțiunilor noastre. În cazurile în care sistemul site-ului este WordPress - instalăm gratuit.
- ✓ Google Tag Manager
- ✓ Google Analytics
- Întreținere lunară campanii publicitare din costul setării 75%
- * până la 2500 € buget publicitar
Google Merchant Center
pentru țările cu un Google Merchant Center activ- fGeneral:
- ✓ 1 campanie de cumpărături
- ∇ Echipa noastră de dezvoltatori va genera feed-ul de produse conform indicațiilor dvs. În cazul în care platforma site-ului este WordPress, această sarcină poate fi realizată contra unei taxe suplimentare.
- ✓ 1 limbă
- ✓ Configurarea analiticii
- ✓ Reglarea obiectivelor
- ✓ Anunțuri comerciale după feed
- ✓ Minus cuvinte
- ✓ Adăugarea de cuvinte noi
- ✓ Crearea anunțurilor
- ✓ Editarea anunțurilor
- ✓ Recomandări pentru modificările site-ului pentru a crește conversia
- ✓ Prognoza bugetară
- ✓ Întreținere - 1 lună
- ✓ Crearea unui cont publicitar
- ✓ Lansarea publicității - 7-10 zile
- ✓ Durata minimă de lucru a RK - 1 lună
- Analize:
- ∇ Se instalează de dezvoltatorii dvs. conform instrucțiunilor noastre. În cazurile în care sistemul site-ului este WordPress - instalăm gratuit.
- ✓ Google Tag Manager
- ✓ Google Analytics
- Întreținere lunară campanii publicitare din costul setării 75%
- * până la 2500 € buget publicitar
Pentru bugete mai mult decât e indicat
costul muncii este- ✓ Pentru bugete de peste 3500 €, costul lucrării este de 20% din bugetul publicitar
- ✓ Pentru bugete de peste 5000 EUR, costul lucrării este de 15% din bugetul publicitar
- ✓ Pentru bugete de peste 10.000 €, costul lucrării este de 10% din bugetul publicitar
- Întreținere lunară campanii publicitare din costul setării 75%
Reaprovizionarea bugetului Google Ads
- ✓ Puteți să completați bugetul contului dvs. Google Ads prin intermediul companiei noastre
- ✓ Primești toate documentele necesare - factură, factură fiscală cu TVA, certificat de finalizare
- ✓ În plus față de necesitatea de a plăti 25% buget publicitar: 20% TVA la importul serviciilor, comision agenție 5%
Calculul unui buget publicitar individual
- ✓ Colectarea cheilor tematice pentru calcul
- ✓ 4 opțiuni bugetare - minim, mediu, maxim, selectiv
- ✓ Capturi de ecran cu trafic estimat și conversii
Crearea materialelor promoționale
- ✓ Bannere statice
- ✓ Videoclipuri promoționale
- În medie, durează de la 2 la 5 ore pentru a crea materiale publicitare de toate dimensiunile necesare
Auditul publicității contextuale
- ✓ Auditul setărilor contului
- ✓ Auditul obiectivelor
- ✓ Auditul publicului țintă
- ✓ Auditul materialelor publicitare
- ✓ Auditul rezultatelor
- ✓ Auditul bugetar
- ✓ Auditul cuvintelor cheie
- ✓ Auditați anunțurile