Direct în partea de sus: 9 funcții SEO pentru pagina de destinație
Autorul - Constantin Nacul
Vă spunem cum să obțineți cele mai multe organice.
Tendința de creare a paginilor de destinație nu se estompează - 2-3 ecrane sunt suficiente pentru a promova un produs sau serviciu, iar crearea unei pagini de destinație de o pagină este mult mai ușoară decât să te deranjezi cu un site web.
De obicei, paginile de destinație sunt plantate cu publicitate contextuală și direcționată. Cum să obțineți organic? Concurența cu site-urile este destul de dificilă, deoarece partea de sus a subiectului tău este deja luată. One-page-urile pierd în fața site-urilor în ceea ce privește factorii de text, link și comportament. Dar dacă încercați, este foarte posibil să revendicați o anumită cantitate de materie organică.
În acest articol, vom împărtăși caracteristicile promovării SEO pe pagina de destinație care vă vor ajuta să obțineți cel mai organic trafic.
Conţinut
- Accent pe solicitările de frecvență medie și joasă
- Promovare prin cereri comerciale
- Selectarea grupului de chei
- Umplerea site-ului cu ochii pe concurenți
- Selecție de întrebări pentru Întrebări frecvente
- Conectarea unei pagini de destinație la o regiune
- Construirea de legături
- Adaptarea paginii de destinație pentru mobil
- Câteva principii de bază SEO
Accent pe solicitările de frecvență medie și joasă
Vă recomandăm să lucrați cu această frecvență, deoarece site-urile mari cu mai multe pagini sunt clasificate în funcție de interogări de înaltă frecvență.
În cadrul unui proiect de promovare a automatelor automate, am colectat un grup de solicitări cu o frecvență de 200 și mai mică. Da, în mod deliberat nu mergem acolo unde nu există nicio șansă.
Iată ce sa întâmplat:
Promovare prin cereri comerciale
Aterizare ar trebui să vândă, prin urmare, în promovare, ar trebui să se concentreze pe cereri cu intenție comercială („cumpără un automat”, „prețul unui automat”) și nu informațional („ce este un automat”).
După ce toate cererile pentru proiect au fost colectate, acestea trebuie să fie curățate de cele informaționale. O facem în Pixel.
Deschideți: „Instrumente” → „Miez semantic” → „Geodependență, localizare și comercializare”. Alegeți un motor de căutare, regiune de promovare, profunzime de verificare (până în top 10/25/50). Solicitările cu un grad de comercializare mai mare de 50% sunt considerate comerciale.
Interogările „cumpără un automat”, „preț automate” și „chioșcuri automate” sunt comerciale, de aceea le-am folosit în promovare pe o pagină.
Alegerea unui grup de taste care se potrivește cel mai bine subiectului dvs
O pagină de destinație acoperă o singură nevoie la cerere, iar un site cu mai multe pagini acoperă diferite grupuri de solicitări cu pagini separate.
Clustering împarte cererile în grupuri, în funcție de similitudinea rezultatelor pentru acestea. De exemplu, trebuie să împărțiți cererile la o singură nevoie:
- „cumpără o mașină bu”;
- „cumpărați o mașină nouă”;
- „cumpărarea unei mașini second hand”;
- "cumpără o mașină nouă"
În acest caz, prima cerere va fi în același grup cu a 3-a, iar a 2-a va fi combinată cu a 4-a.
Gruparea simplă cu un nucleu semantic mic se poate face manual folosind Excel. Cu toate acestea, cu multe date, este mai bine să lucrați în servicii automatizate - de exemplu, Just-Magic - pentru a reduce probabilitatea erorilor.
Încărcăm toată semantica colectată în Just-Magic. Setăm regiunea și motorul de căutare, deoarece rezultatele pentru aceleași interogări vor diferi în diferite regiuni și motoare de căutare.
În ambele cazuri, rezultatul ar trebui să fie mai multe grupuri de cereri, fiecare dintre acestea fiind relevantă pentru o anumită nevoie. Pentru a promova aterizarea, selectați un grup. Numărul de solicitări din acesta nu trebuie să depășească 20, altfel motorul de căutare va considera site-ul ca fiind re-optimizat.
Verificăm manual rezultatele obținute. Așa că ne putem asigura că nu există cereri „stânga” în grup, iar restul sunt potrivite pentru aterizare.
Umplerea site-ului cu ochii pe concurenți
Atunci când evaluați aspectul unei pagini de destinație, uitați-vă la concurenți - cu aceștia robotul de căutare vă va compara. Trebuie să-l depășești în toate privințele. Nu există suficiente certificate sau recenzii pe site - adăugați-l. Și, bineînțeles, amintiți-vă și alte blocuri importante:
- Prețuri (tarife), adrese ale companiilor, numere de telefon, hărți, fotografii cu bunuri sau servicii. Ele inspiră încredere și motivează să aplice.
- Forme de plumb. Acestea nu trebuie să conțină mai mult de 3-5 rânduri și să vă ajute să părăsiți rapid o aplicație sau contacte.
- Sondaje, calculatoare etc. Interactiv atrage atenția și îmbunătățește factorii comportamentali.
- Link-uri către rețelele sociale. Vă recomandăm să le plasați în subsolul paginii de destinație pentru ca utilizatorul să nu meargă la ele până nu a vizualizat toate ecranele.
Selecție de întrebări pentru Întrebări frecvente
Colectați o listă de întrebări populare pe subiectul paginii de destinație în Serpstat, aranjați-o sub forma unei „întrebări și răspunsuri”. Răspunsurile pot fi făcute sub forma unei liste derulante - motoarele de căutare vor vedea și scana tot textul, iar utilizatorul va extinde doar întrebarea de interes pentru el.
În plus, micro-marcarea Întrebărilor frecvente va ajuta motoarele de căutare să înțeleagă ce conținut este conținut pe pagină și să formeze un fragment bogat în SERP-ul Google.
Răspunsurile la întrebări pot fi afișate în răspunsurile rapide Yandex pentru 1 poziție în rezultatele căutării, precum și în fragmente Google bogate.
Conectarea unei pagini de destinație la o regiune
Acesta este atuul tău. Proiectele pentru care sunt create pagini de destinație, de regulă, au un atașament regional clar. Nu are sens să promovezi cu o singură pagină în toată țara - va fi înghițit de rechinii de afaceri din subiectul tău. Pentru ca o pagină de destinație să fie vândută, legați-o de o anumită regiune. Și dacă lucrați în toată Rusia, pregătiți-vă să vă creați propria pagină de destinație pentru fiecare regiune sau să utilizați expresii geo-independente.
Să presupunem că introduceți o interogare geo-independentă „cumpărați flori în Barnaul”. Este mai probabil ca robotul de căutare să vă arate o pagină de destinație de livrare de flori cu referire la Barnaul decât fără ea. Mai mult, problema nu va diferi pentru utilizatorii din diferite regiuni.
Prin urmare, dacă doriți să promovați activ în orașul dvs., indicați regionalitatea. Puteți face acest lucru în Yandex.Business și Google My Business, precum și în Webmaster.
Construirea de legături
Pentru a promova orice site, inclusiv o pagină de destinație, aveți nevoie de o masă de linkuri. Una este atunci când ai un site cu mai multe pagini și poți influența ponderea paginilor acestuia prin linking, și alta este când ai o singură pagină. Singura cale de ieșire în acest caz este creșterea masei de referință.
Există mai multe opțiuni pentru a face acest lucru:
- Plasați link-uri pe resurse autorizate. În cadrul proiectului de promovare a landing page-ului de îmbrăcăminte de lucru, am selectat site-uri donatoare de pe burse cu subiecte similare. După aceea, am verificat lista de donatori, ne-am asigurat de reputația lor, de bună participare și am ordonat plasarea de link-uri.
- Faceți repostări pe rețelele sociale. Link-urile unui grup din rețelele sociale dau, de asemenea, greutate paginii dvs. de destinație, așa că nu reduceți VKontakte, Odnoklassniki, Facebook, Twitter.
Adaptarea paginii de destinație pentru mobil
Am scris deja că atunci când se creează o versiune adaptivă a site-ului, tema este importantă. Dar paginile de destinație sunt o altă poveste. Spre deosebire de site, care poate fi prezentat multe bunuri si servicii, pagina de destinație conține o singură ofertă. Iar dacă în primele 3 secunde utilizatorul nu înțelege ce i se oferă, va închide această pagină de destinație. Traficul mobil este în creștere, așa că pagina dvs. de destinație trebuie să răspundă la toate tipurile de dispozitive.
Aceasta înseamnă că toate elementele trebuie afișate corect: imaginile nu sunt tăiate și nu se mișcă, tabelele arată normal. Comprimați imaginile pentru a accelera încărcarea site-ului dvs. De obicei, motoarele gata făcute pentru paginile de destinație afișează deja conținut în mod adaptiv, dar verificați-l cu mâinile pentru orice eventualitate.
Și câteva principii de bază ale promovării SEO în cele din urmă
Nu uitați de punctele plafon:
- Adăugați o meta-descriere - titlu, descriere și h1. Este responsabil pentru un fragment atractiv în SERP. Chiar și această acțiune poate duce la vârf (cu condiția să nu existe o concurență strălucitoare). Pentru a îmbunătăți efectul fragmentului, puteți adăuga emoji dacă concurenții dvs. le folosesc.
- Urmăriți volumul aparițiilor cheie și distribuiți-le uniform pe pagina de destinație.
- Verificați unicitatea textului - ar trebui să fie de la 75 la 90%. În practica noastră, ne concentrăm pe 85% și mai sus, dar în mod ideal ne străduim să obținem 100%.
- Pune link-uri ancoră către secțiunile principale ale paginii (Pagina principală, De ce să ne alegi etc.). Va fi convenabil pentru utilizatori să navigheze la informațiile de care au nevoie.
Puteți obține conținut organic dintr-o pagină de destinație, precum și să îl aduceți în partea de sus. Acest lucru necesită un studiu de înaltă calitate al semanticii, al aspectului și, bineînțeles, al analizei concurenților. Și, după ce ați realizat ceea ce doriți, trebuie să urmăriți modificările algoritmilor și să îmbunătățiți SEO, făcând pagina de destinație ușor de utilizat.
O sursă: vc.ru