Filtrele motorului de căutare Google

Motorul de căutare Google are o serie de filtre care, într-un fel sau altul, afectează promovarea site-ului. Google are o mulțime de filtre în total, sute, poate mii.

Acest articol este despre principalele filtre ale motorului de căutare Google, cărora ar trebui să le acordați atenție atunci când promovați SEO.

Filtre de căutare Google

Filtrele motorului de căutare Google 1

1. Conținut duplicat

Sunt tot mai multe site-uri în fiecare zi, numărul lor de pagini crește într-un ritm rapid. Multe resurse dublează același conținut pe site-urile lor. Procesarea datelor necesită resurse și crește ca un bulgăre de zăpadă.

Ca urmare, a fost lansat un filtru care se suprapune conținutului duplicat.

Cum funcționează filtrul:

Dacă publicați pe site informații neunice preluate din alte surse, atunci Google coboară acest articol sau pagină în rezultatele căutării.

Există 2 opțiuni de acțiune:

– site-ul tău intră în rezultate suplimentare, adică rezultatele nu sunt indexul principal

- pagina iese din indexul motorului de căutare

Cum să nu cazi sub filtru:

Atunci când promovați orice site, este necesar să folosiți texte unice, iar dacă luați texte din alte resurse, atunci rescrieți-le.

Dacă site-ul are pagini duplicate, de exemplu, aceleași pagini care descriu un serviciu sau un produs, atunci trebuie să eliminați duplicatele sau să le închideți de la indexare pe site.

Prin orice mijloace normale, trebuie să uniciți conținutul de pe site pentru a evita consecințele filtrului pentru conținut duplicat.

2. Sandbox sau Sandbox

Sarcina acestui filtru este de a-l menține în top pentru interogările de înaltă frecvență, atât comerciale, cât și informaționale.

De asemenea, a fost lansat pentru a lupta împotriva spamului și a site-urilor dubioase. Prin urmare, termenul de retragere a site-ului pentru cele mai multe interogări de top poate fi mai mare de 5 luni.

Cum funcționează filtrul:

Dacă un site tânăr tocmai creat a început să se miște pe interogări competitive și de înaltă frecvență, atunci cel mai probabil nu va putea ajunge în top la început.

Filtrul Sandbox nu afectează solicitările de frecvență medie și joasă. Prin urmare, pentru prima dată este mai bine să aplicați promovarea solicitărilor de joasă frecvență și, în paralel, să lucrați pe cele de înaltă frecvență.

Cum să nu cazi sub filtru:

Pentru site-uri noi, acest lucru este dificil, dar puteți găsi vechiul domeniu pe subiectul dvs. și există 2 opțiuni:

- faceți un site web pe vechiul domeniu

- lipiți vechiul domeniu cu cel nou

Ambele opțiuni sunt normale și funcționează, totul depinde de lipirea corectă. De asemenea, este important să verificați vechiul domeniu pentru backlink și să vă uitați la istoricul acestuia.

Citirea articolelor:

analiza site-ului concurent

cum se verifică istoricul site-ului web

Nu se aplică la multe subiecte, în special în Ucraina, și puteți promova site-uri în siguranță și puteți obține rezultate destul de rapide.

3. Creștere rapidă a legăturilor

Dacă un site se confruntă cu o creștere prea rapidă a link-urilor, atunci motorul de căutare Google poate presupune că este manipulat.

Cum funcționează filtrul:

Dacă Google detectează o creștere foarte rapidă a link-urilor către un site, atunci o poate reduce automat în rezultatele căutării. Consecința unei astfel de scăderi a pozițiilor, a traficului și a unei lungi nereveniri a site-ului în vârf.

Cum să nu cazi sub filtru:

Este necesar să creșteți încet și treptat masa de linkuri către site, astfel încât în ochii lui Google să pară cât mai natural.

4. Bombardarea Google

Când sunt prea multe apariții directe ale link-urilor de ancorare, Google vede că proprietarul site-ului vrea să fie pe primele locuri, conform cuvintelor din partea de sus.

Un exemplu de astfel de listă de ancorare:

Filtrele motorului de căutare Google 2

După cum vedem în fotografie, în lista de ancorare, sunt promovate doar acele cuvinte cheie pe care proprietarul site-ului dorește să fie în top.

Cum funcționează filtrul:

În cazul doar apariției directe a ancorei, mai devreme sau mai târziu Google poate bănui acest lucru, ceea ce va duce la o scădere a pozițiilor. De obicei, la început este -10 - 15 poziții. Apoi site-ul merge la -100. Dacă neglijezi foarte mult acest lucru, poți intra și într-o interdicție Google, atunci când toate paginile ies din indexul motorului de căutare.

Cum să nu cazi sub filtru:

Pentru a nu cădea sub filtru, merită să postezi cu o listă de ancorare puternic diluată, precum și să folosești o mulțime de cuvinte cheie de marcă. Dacă diluați corect linkurile, puteți evita acest filtru și puteți avansa cu succes în căutare.

5.-30

Filtrul - 30 este conceput pentru a combate spamul real în rezultatele căutării. Acestea pot fi site-uri cu redirecționări ascunse, precum și uși.

Cum funcționează filtrul:

Coboară site-urile de acest fel cu -30. Adică site-ul nu apare deasupra poziției 30 în rezultatele căutării Google.

Cum să nu cazi sub filtru:

Cel mai simplu mod este să nu folosești metode negre de promovare a site-ului și totul va fi bine.

6. Citare

Dacă promovați un site, atunci ar trebui să vă asigurați că resursele aferente au legătură cu dvs. Dacă site-ul se ridică cu succes pe primele locuri și site-urile care nu au legătură cu subiectul au link-ul către acesta, atunci acest filtru poate intra în vigoare.

Cum funcționează filtrul:

Motorul de căutare analizează backlink-urile către site-ul dvs., acestea putând fi vizualizate prin Google Webmaster Tools. Dacă procentul de linkuri non-tematice este mare, atunci acest filtru poate fi aplicat site-ului.

Mai presus de toate, funcționează dacă site-ul dvs. va trimite la o mulțime de link-uri din subiecte nedorite, cum ar fi pornografia, jocurile de noroc și multe altele.

Cum să nu cazi sub filtru:

Nu folosiți astfel de linkuri atunci când promovați, atrageți cele mai tematice link-uri către site-ul promovat. Dacă acestea sunt acțiunile concurenților, atunci astfel de linkuri pot fi declasate în Google Webmaster Tools.

7. Re-optimizare

Filtrul a fost creat pentru a downgrade site-urile care sunt puternic supraoptimizate intern.

Cum funcționează filtrul:

Se ține cont de numărul de cuvinte cheie de pe pagină. În cazul în care site-ul este foarte optimizat de către aceștia, atunci aceste pagini pot să renunțe sau să dispară în rezultatele căutării. Optimizarea textului site-ului ar trebui să fie normală, altfel există șansa de a intra sub filtru.

Cum să nu cazi sub filtru:

Pentru a nu intra sub filtrul de reoptimizare, trebuie să optimizați cu atenție textele și conținutul de pe site, să nu suprasaturați totul cu cuvinte cheie, să faceți optimizare pentru oameni în primul rând și nu doar pentru motoarele de căutare.

8. Viteza de încărcare a site-ului

Nu a fost de mult un secret pentru nimeni că viteza de încărcare a site-ului afectează promovarea și pozițiile.

Cum funcționează filtrul:

Dacă un site se încarcă lent când părăsiți un motor de căutare și acest lucru se întâmplă des, atunci Google poate reduce site-ul în rezultatele căutării.

Cum să nu cazi sub filtru:

Pentru a nu intra sub filtrul pentru viteza de încărcare, este necesar să plasați site-ul pe servere de înaltă calitate, de la furnizori de încredere. Dacă problema de încărcare depinde de sistemul de management al site-ului în sine, atunci trebuie să optimizați cu atenție sistemul de management, astfel încât toate scripturile să funcționeze și să se încarce rapid. Și, de asemenea, monitorizați întotdeauna viteza și disponibilitatea site-ului.

9. Rezultate suplimentare

Filtrul este suprapus pe paginile site-ului, pe care ea îl consideră de mică importanță. De exemplu, acestea pot fi pagini cu conținut duplicat, precum și pagini care nu au link-uri de intrare.

Cum funcționează filtrele:

Astfel de pagini sunt prost clasate de Google și, de asemenea, puteți vizualiza aceste rezultate făcând clic pe vizualizare rezultate suplimentare.

Cum să nu cazi sub filtru:

Pentru a nu intra sub filtru, trebuie să conduceți aceste pagini într-o căutare suplimentară, soluțiile sunt simple:

— eliminați paginile duplicate (sau faceți paginile unice)

- plasați linkuri externe pe pagină

Rezultatele de căutare suplimentare nu sunt atât de înfricoșătoare, dar trebuie să aveți pagini și secțiuni prioritare în rezultatele principale de căutare. 

10. Schimb de linkuri

Pe vremuri, o modalitate foarte populară de promovare era schimbul de link-uri. Au fost create pagini separate cu link-uri către resurse terțe. La fel a fost și în cazul resurselor terțelor părți. Ca urmare, pozițiile site-urilor au crescut.

Cum funcționează filtrul:

Dacă un motor de căutare detectează un schimb masiv de link-uri, atunci scade site-ul în rezultatele căutării.

Cum să nu cazi sub filtru:

Principalul lucru: nu utilizați pagini cu link-uri către alte resurse. Acest lucru în cercuri înguste se numește linkopomoyki.
Dacă ați căzut deja sub un astfel de filtru, atunci trebuie să eliminați astfel de pagini sau să le închideți de la indexare. Așteptați puțin și poziția va reveni.

11. Trast Rank sau nivelul de încredere în site

Acest parametru sau filtru ia în considerare mulți parametri. Concluzia este aceasta: cu cât resursa este mai autorizată, cu atât este mai bună pentru promovarea acesteia în Google.

Rankul de încredere condiționat depinde de diverși indicatori, cum ar fi:

- link în masă către site

— calitatea, tematica și autoritatea legăturilor către site

— vârsta numelui de domeniu

- calitatea continutului de pe site

- legături interne

Și mult mai mult.

Acestea sunt principalele filtre ale motorului de căutare Google. După cum am scris mai sus, există multe filtre Google, dar cel puțin atunci când promovați, ar trebui să țineți cont de cele principale pentru a nu trece site-ul sub filtru sau în ban.

O sursă: Seoprofy