email-matketing

Marketingul prin e-mail este o direcție de marketing pe Internet pentru construirea și încălzirea clienților potențiali, construirea de relații pe termen lung cu consumatorii și partenerii și creșterea vânzărilor repetate.

E-mailul este un canal centralizat. Odată ce avem o adresă, o putem folosi în orice platformă de e-mail și program. Adresa de e-mail este ID-ul utilizatorului. Mesagerii sunt legați de acest identificator.

Obiectivele marketingului prin e-mail

Marketing prin e-mail 1
  • Creșterea gradului de cunoaștere a mărcii;
  • Creșterea vânzărilor;
  • Construirea de relații de încredere cu clienții;
  • Creșterea traficului;
  • Automatizarea sarcinilor de rutină.

În ciuda popularității rețelelor sociale de astăzi, marketingul prin e-mail rămâne un canal important de comunicare. În primul rând, email-urile sunt mai personalizate și segmentate în funcție de audiență, ceea ce desigur atrage și atrage clientul. În plus, marketingul prin e-mail necesită mai puține cheltuieli financiare decât alte platforme.

Marketingul prin e-mail permite afacerii dvs. să:

Marketing prin e-mail 2

Interacționează eficient cu clienții și publicul țintă

 

 

Marketing prin e-mail 3

Păstrați baza de date a clienților la zi

Marketing prin e-mail 4

Construiți relații pe termen lung cu clientul

Marketing prin e-mail 5

Găsiți publicul țintă dacă vă aflați pe calea inițială a dezvoltării afacerii

Marketing prin e-mail 6

Extindeți gradul de conștientizare a mărcii dvs

Marketing prin e-mail 7

Găsiți noi parteneri B2B

 

Vă vom răspunde la întrebări!

Conform datelor oficiale statistica.com aproximativ 4,5 miliarde utilizatorii de e-mail din întreaga lume. Acest număr este probabil să crească la 4,6 miliarde în 2025. Aceasta înseamnă că, dintre cele 4,5 miliarde, publicul țintă este exact locul unde putem transmite informațiile necesare despre marcă, produs, produs sau serviciu.

RECUNOAȘTEREA MARCII

Un nivel ridicat de loialitate de marcă permite companiei să genereze venituri durabile

6

CREȘTEREA TRAFICULUI

Sporiți vizitele vizate pe site ale potențialilor clienți!

PUBLICUL ȚINTĂ

Vă permite să găsiți exact publicul țintă

T

Marketing prin e-mail al propriilor clienți din întreaga lume

Pentru noi, lipsa adreselor de e-mail de contact nu este o problemă. Folosim propria bază de clienți pentru fiecare tip de afacere, segment, potrivire cu clienții și efectuăm mailing la rece. Toate e-mailurile sunt verificate, active și funcționează

Marketing prin e-mail pentru o bază de clienți caldă

Este grozav dacă ai propria bază de clienți - asta înseamnă că primul corespondență va fi mai eficient, deoarece. clientul este deja familiarizat cu marca dvs. și are experiență de lucru cu dvs. Dacă baza nu este deloc semnificativă, vom configura instrumente pentru colectarea unei baze de clienți pe site-ul dvs. 

Marketing prin e-mail pentru o bază rece de clienți

Marketing prin e-mail 2

Trimiterea de e-mailuri o dată pe săptămână

Este recomandat să trimiteți scrisori, nu mai mult de 1 dată pe săptămână, dar cel puțin 1 dată pe lună. Selectăm o strategie pentru cota fiecărui client în mod individual, în funcție de obiectivele și tipul de activitate

 

Marketing prin e-mail 3

Căutați adrese de e-mail într-o bază de date pregătită

Căutăm adrese de e-mail în funcție de publicul țintă. Colectăm numai contacte verificate și verificate.

Marketing prin e-mail 4

Pregătirea scrisorilor pentru expediere

Pregătim o serie de scrisori de declanșare pentru distribuire: de vânzare, informaționale, de implicare și convenite cu clientul. Nu avem scrisori șablon, fiecare client are o abordare individuală.

Marketing prin e-mail 5

Analiza Strategiei

Analiza strategiei de email marketing este în curs

Marketing prin e-mail 6

E-mailul ocolește filtrele anti-spam

Scrisorile noastre ajung exact către client, și nu către spam. Chiar dacă nu aveți o bază mare de clienți, trimiterea de e-mailuri manual este nu e cea mai buna idee. Este nevoie de prea mult timp, este ușor să uiți de următorul e-mail și este mai probabil ca e-mailurile să ajungă în spam.

Marketing prin e-mail 7

Lucrul cu analiza site-ului - Google Analytics

Lucrăm cu rezultatele analizei, facem etichete de urmărire, facem sugestii privind eficacitatea site-ului, dacă este necesar

Cât va dura un e-mail?

}

Cât durează să începi să trimiți prin poștă?

Până la 14 zile, pentru studierea publicului țintă, pregătirea bazei de date, verificarea validității e-mailului, pregătirea strategiei, lansarea campaniei de publicitate. 

Cât durează pentru primele rezultate?

În etapa inițială, după lansare, analizăm zilnic compania de publicitate. Garantăm cel puțin 50% citiri ale scrisorilor, de la 10-25% urmând linkurile din scrisoare. Este de remarcat faptul că scrisorile noastre nu ajung în spam.

Cât costă marketingul prin e-mail?

De asemenea, selectăm oferte individuale în funcție de bugetul și dorințele dumneavoastră. 

* Prețurile sunt pentru piața CSI. Poate diferi pentru Europa și SUA!

Vă vom răspunde la întrebări!