Marketingul prin e-mail este o direcție de marketing pe Internet pentru construirea și încălzirea clienților potențiali, construirea de relații pe termen lung cu consumatorii și partenerii și creșterea vânzărilor repetate.
E-mailul este un canal centralizat. Odată ce avem o adresă, o putem folosi în orice platformă de e-mail și program. Adresa de e-mail este ID-ul utilizatorului. Mesagerii sunt legați de acest identificator.
Obiectivele marketingului prin e-mail
- Creșterea gradului de cunoaștere a mărcii;
- Creșterea vânzărilor;
- Construirea de relații de încredere cu clienții;
- Creșterea traficului;
- Automatizarea sarcinilor de rutină.
În ciuda popularității rețelelor sociale de astăzi, marketingul prin e-mail rămâne un canal important de comunicare. În primul rând, email-urile sunt mai personalizate și segmentate în funcție de audiență, ceea ce desigur atrage și atrage clientul. În plus, marketingul prin e-mail necesită mai puține cheltuieli financiare decât alte platforme.
Marketingul prin e-mail permite afacerii dvs. să:
Interacționează eficient cu clienții și publicul țintă
Păstrați baza de date a clienților la zi
Construiți relații pe termen lung cu clientul
Vă vom răspunde la întrebări!
Conform datelor oficiale statistica.com aproximativ 4,5 miliarde utilizatorii de e-mail din întreaga lume. Acest număr este probabil să crească la 4,6 miliarde în 2025. Aceasta înseamnă că, dintre cele 4,5 miliarde, publicul țintă este exact locul unde putem transmite informațiile necesare despre marcă, produs, produs sau serviciu.
RECUNOAȘTEREA MARCII
Un nivel ridicat de loialitate de marcă permite companiei să genereze venituri durabile
CREȘTEREA TRAFICULUI
PUBLICUL ȚINTĂ
Vă permite să găsiți exact publicul țintă
Marketing prin e-mail al propriilor clienți din întreaga lume
Pentru noi, lipsa adreselor de e-mail de contact nu este o problemă. Folosim propria bază de clienți pentru fiecare tip de afacere, segment, potrivire cu clienții și efectuăm mailing la rece. Toate e-mailurile sunt verificate, active și funcționează
Marketing prin e-mail pentru o bază de clienți caldă
Este grozav dacă ai propria bază de clienți - asta înseamnă că primul corespondență va fi mai eficient, deoarece. clientul este deja familiarizat cu marca dvs. și are experiență de lucru cu dvs. Dacă baza nu este deloc semnificativă, vom configura instrumente pentru colectarea unei baze de clienți pe site-ul dvs.
Marketing prin e-mail pentru o bază rece de clienți
Trimiterea de e-mailuri o dată pe săptămână
Este recomandat să trimiteți scrisori, nu mai mult de 1 dată pe săptămână, dar cel puțin 1 dată pe lună. Selectăm o strategie pentru cota fiecărui client în mod individual, în funcție de obiectivele și tipul de activitate
Căutați adrese de e-mail într-o bază de date pregătită
Căutăm adrese de e-mail în funcție de publicul țintă. Colectăm numai contacte verificate și verificate.
Pregătirea scrisorilor pentru expediere
Pregătim o serie de scrisori de declanșare pentru distribuire: de vânzare, informaționale, de implicare și convenite cu clientul. Nu avem scrisori șablon, fiecare client are o abordare individuală.
Analiza Strategiei
Analiza strategiei de email marketing este în curs
E-mailul ocolește filtrele anti-spam
Scrisorile noastre ajung exact către client, și nu către spam. Chiar dacă nu aveți o bază mare de clienți, trimiterea de e-mailuri manual este nu e cea mai buna idee. Este nevoie de prea mult timp, este ușor să uiți de următorul e-mail și este mai probabil ca e-mailurile să ajungă în spam.
Cât va dura un e-mail?
Cât durează să începi să trimiți prin poștă?
Până la 14 zile, pentru studierea publicului țintă, pregătirea bazei de date, verificarea validității e-mailului, pregătirea strategiei, lansarea campaniei de publicitate.
Cât durează pentru primele rezultate?
În etapa inițială, după lansare, analizăm zilnic compania de publicitate. Garantăm cel puțin 50% citiri ale scrisorilor, de la 10-25% urmând linkurile din scrisoare. Este de remarcat faptul că scrisorile noastre nu ajung în spam.
Cât costă marketingul prin e-mail?
De asemenea, selectăm oferte individuale în funcție de bugetul și dorințele dumneavoastră.
Baza de e-mail min
- fGeneral:
- ✓ 1 limbă
- ✓ 1 țară în RK
- Implementarea unei strategii de email marketing:
- ✓ Studierea publicului țintă
- ✓ Crearea și implementarea strategiei
- ✓ Ajustarea și adaptarea RK
- ✓ Numărul de e-mailuri unice - până la 2500
- Crearea de conținut ::
- - - 2 texte unice
Începeți baza de e-mail
- fGeneral:
- ✓ 1 limbă
- ✓ 2 țări în RK
- Implementarea unei strategii de email marketing:
- ✓ Studierea publicului țintă
- ✓ Crearea și implementarea strategiei
- ✓ Ajustarea și adaptarea RK
- ✓ Numărul de e-mailuri unice - până la 3500
- Crearea de conținut ::
- - - 3 texte unice
E-mail max
- fGeneral:
- ✓ 2 limbi
- ✓ 3 țări în RK
- ✓ Testare A/B
- ✓ folosind 2 e-mailuri unice
- Implementarea unei strategii de email marketing:
- ✓ Studierea publicului țintă
- ✓ Crearea și implementarea strategiei
- ✓ Ajustarea și adaptarea RK
- ✓ Numărul de e-mailuri unice - până la 5000
- Crearea de conținut ::
- — — 5 texte unice
Email Max Profi
- fGeneral:
- ✓ 3 limbi
- ✓ 5 țări din Kazahstan
- ✓ Testare A/B
- ✓ folosind 3 e-mailuri unice
- Implementarea unei strategii de email marketing:
- ✓ Studierea publicului țintă
- ✓ Crearea și implementarea strategiei
- ✓ Ajustarea și adaptarea RK
- ✓ Numărul de e-mailuri unice - până la 10000
- Crearea de conținut ::
- — — 6 texte unice, 3 limbi
* Prețurile sunt pentru piața CSI. Poate diferi pentru Europa și SUA!