Auditul publicității contextuale
- V-ați gândit unde merg banii în publicitatea contextuală?
- V-ați configurat AdWords sau Direct, dar nu sunteți sigur dacă este corect?
- Aveți îndoieli cu privire la o agenție sau la un specialist PPC?
- Sunt toate instrumentele utilizate în publicitate?
- Crezi că poți obține mai mult din publicitatea contextuală?
- sau pur și simplu doriți să verificați dacă totul este în ordine?
Dacă aveți aceste întrebări sau întrebări similare, atunci trebuie să eliminați îndoielile și să comandați un audit al publicității contextuale!
Ce este inclus într-un audit publicitar contextual?
Setările contului
- Împărțirea campaniilor după tip
- Separarea prin direcționare
- Google Analytics, GTM, Yandex Metrika
- Limite de cost
Căutați publicitate
- Cuvinte cheie
- Minus cuvinte
- Grupuri de anunțuri
- Reclame
- Setări
Remarketing și retargeting:
- Cuvinte cheie
- Minus cuvinte
- Grupuri de anunțuri
- Reclame
- Setări
Analize
- Obiective în Google Analytics
- Ținte în Yandex Metrika
- Manager de etichete Google
- Există etichete UTM
- Formulare și butoane de comunicare
Cât costă un audit publicitar contextual?
De la 35€, costul auditului este calculat individual. Depinde de profunzimea analizei, de numărul de campanii din cont.
Cât durează un audit publicitar contextual?
De la 3 zile lucrătoare este necesar pentru un specialist pentru auditul publicității contextuale. Termenul poate crește sau scădea în funcție de cantitatea de muncă.