audit concurent

Auditul concurentului este

  • O modalitate de a vă cunoaște concurenții
  • Înțelegeți ce și cum fac concurenții
  • Înțelegeți de ce site-urile concurenților sunt mai mari în rezultatele căutării
  • Înțelegeți punctele slabe ale site-ului dvs.
  • Înțelegeți punctele mai puternice ale site-ului dvs.
  • Înțelegeți ce trebuie de făcut pentru a ajunge concurenții
  • și de înțeles ce trebuie de făcut pentru a depăși!

Analiza concurenților vă va permite să înțelegeți ce să faceți cu site-ul dvs., unde merită să cheltuiți timp și bani și unde nu!

Adesea apare o situație atunci când faci multe pentru proiectul / site-ul tău de internet, dar nu poți ajunge din urmă și depăși concurenții tăi. Ce să faci în acest caz?

Este necesar să se analizeze site-urile concurenților - adică pentru a identifica de ce site-urile lor sunt mai bune decât ale voastre, de ce cumpără de la ei, dar nu și ale dvs., unde există un defect în muncă?

Ce este un audit concurent?

analiza concurentului

 

  • Analiza părții tehnice a site-urilor web ale concurenților;
  • Analiza conținutului site-urilor web ale concurenților;
  • Colectarea cuvintelor cheie ale concurenților;
  • Studierea profilului de link-uri a concurenților;
  • Analiza publicității plătite și a costurilor acesteia;
  • Analiza metodelor de promovare a concurenților;
  • Analiza modalităților de a genera traficul și clienți potențiali;
  • Căutarea trucurilor aplicate;

Vă vom răspunde la întrebări!

}

Cât durează un audit al concurentului?

De la 2 zile lucrătoare, depinde de numărul de concurenți din audit, de elementele pentru audit, precum și de dorințele dumneavoastră pentru analiză!

Cât costă auditul concurenților?

De la 30 de euro pentru un concurent - prețul auditului depinde de numărul de parametri necesari în analiza concurenților.

De ce trebuie de făcut un audit al concurenților și ce va da?

rezultatul analizei concurentului

 

  • Înțelegerea diferenței de site-uri
  • Înțelegerea diferenței în campaniile publicitare
  • Înțelegerea tehnicilor „hacking” aplicate
  • Raportul cheltuielilor publicitare ale concurenților
  • Înțelegerea metodelor de referință pe care le folosesc concurenții
  • Identificarea metodelor de generare a lead-urilor
  • Recomandări pentru editări pe site
  • Recomandări de publicitate PPC

și cel mai important - informații despre ce și cum, în ce volum și proporții fac concurenții.

Ce trebuie să faceți după ce primiți informații despre analiza concurenților?

Lucrați asupra propriului site și promovării online, și anume:

  • Profilul de legaturi - analiza profilului de link-uri al site-ului, adică cine, în ce calitate și cantitate se referă la site;
  • Nucleul semantic - o listă a cererilor și distribuirea corectă a acestora pe site;
  • Analiza concurentului - necesară pentru a înțelege de ce aceștia ocupă poziții superioare în căutări și ce trebuie de făcut pentru ai depăși
  • Verificarea pozițiilor site-ului - să înțelegem unde se află site-ul în căutare, în raport cu concurenții!

Optimizarea motoarelor de căutare este un complex de lucrări - pe site și în afara site-ului!

Vă vom răspunde la întrebări!