22 de sfaturi inteligente Google SEO pentru 2022

Ne-am întors cu un nou sezon de episoade Whiteboard Friday pentru plăcerea dvs. de vizionare. În primul rând: expertul SEO, Cyrus Shepard, vă împărtășește primele 22 de sfaturi pentru succesul SEO pe Google în 2022. Urmărește-te pentru a afla ce să prioritizezi și la ce să te uiți în anul următor!

22 de sfaturi inteligente Google SEO pentru 2022 1

Transcriere video

Bună, fani Moz. Bine ați venit la o altă ediție a Whiteboard Friday, o ediție foarte specială, ediția noastră anuală de sfaturi SEO a anului. Anul acesta sunt 22 de sfaturi SEO inteligente pentru 2022. Voi vorbi despre unele dintre cele mai discutate lucruri despre industria SEO în ultimul an, plus câteva sfaturi de anul trecut pe care am vrut să le reținem pentru că au fost tocmai atat de important.

Deoarece avem 22 dintre ele și nu vrem ca acest videoclip să dureze o veșnicie, le vom parcurge destul de repede, dar pentru tine am creat linkuri la câteva resurse din transcrierea de mai jos, astfel încât să le poți explora toate aceste subiecte mai departe dacă doriți. În regulă. Fără alte prelungiri, să începem.

Sfaturi SEO pe pagină pentru 2022

1. Testare A/B

Voi începe cu câteva subiecte pe pagină. Sfat numărul unu, testare A/B sau pur și simplu testare.

Am văzut că au apărut mult mai multe instrumente de testare în ultimii câțiva ani, ceea ce este minunat pentru că SEO nu înseamnă să iei o decizie și să o implementezi și ai terminat. SEO este implementarea, evaluarea și apoi luarea deciziilor sau, uneori, corecții de curs.

Este ceva ce trebuie să retragem? C a avut rezultate mai bune decât D? Pe care am alege-o? Toate sfaturile despre care vorbim astăzi se pot aplica acestei mentalități de testare. SEO este incredibil de complex, iar ideea veche a celor mai bune practici pur și simplu nu o mai face. Deci, în '22, dezvoltă o mentalitate de testare cu SEO.

2.Pagini de autor

Numărul doi, paginile autorului. Îmi place foarte mult asta pentru că Google anul acesta au actualizat unele dintre sfaturile lor în jurul paginilor de autor și a marcajului schemei acestora. Este o parte importantă a strategiei mele și a multor site-uri web pe care le folosesc. O pagină de autor de bună calitate ajută Google să-ți evalueze autorii, care pot fi folosiți pentru EAT și alte lucruri, și îi ajută să îi conecteze cu expertiza lor.

Prin urmare, legarea articolelor dvs. la o pagină de autor bună include de obicei link-uri către alte site-uri web, profiluri de autor, link-uri către articolele pe care le-au scris, câteva informații biografice. Vă poate ajuta să vă stabiliți autorii ca expertiză într-un anumit spațiu. Așa că aruncați o privire la paginile dvs. de autor și încercați să le îmbunătățiți și să faceți din aceasta o sarcină.

3. Rescrierea titlului Google

Titlul Google se rescrie, numărul trei. Nu cred că există un subiect mai discutat în 2022 decât rescrierea titlurilor pe Google. O mulțime de studii, inclusiv unul pe care l-am făcut, arată că Google rescrie 60%, 70% sau 80% a titlurilor unui site. Poate fi frustrant. Dar ceea ce descoperim este că mulți oameni nu evaluează acele rescrieri ale titlurilor Google. Când o faci, poți învăța multe despre propriile tale titluri.

De ce îl rescrie Google? Titlul meu este prea lung? Îmi lipsesc cuvinte cheie importante? Am puf acolo pe care Google nu-i place? Sau, în unele cazuri, puteți să vă întoarceți și să încercați să corectați titlul pe care Google l-a rescris dacă fac doar o treabă groaznică. Deci, rescrieți titlul Google, faceți un audit al acelor titluri Google și aflați ce puteți face.

4. Nuke „puful”

Vorbind de puf, acesta poate fi anul în care doriți să distrugeți puful SEO. Știi despre ce vorbesc cu pufurile SEO. Sunt acele cuvinte cheie înflorite. Sunt acele descrieri și paginile de rețete. „Oh, mă plimbam de-a lungul zonei rurale irlandeze, gândindu-mă la pâinea și biscuiții mei”. Acesta este puful tău. Constatăm că s-ar putea să nu fie necesar și poate fi chiar dăunător pentru SEO.

Glenn Gabe a scris un studiu de caz grozav unde și-au redus mult din puful pe descrierile categoriilor și au văzut de fapt o creștere. Google elimină pufurile din etichetele de titlu. Așa că aceste lucruri de marketing, înflorite, de scris SEO, s-ar putea să nu te ajute și, de fapt, s-ar putea să te rănească. Astăzi, Google recompensează sau pare să recompenseze site-uri care oferă răspunsuri rapide și o implicare mai directă.

O implicare mai bună, de obicei este mai bine și pentru clienții tăi. Așa că experimentează cu pierderea pufului în 2022.

5. Schema de întrebări frecvente

Numărul cinci, schema de întrebări frecvente. Așa că anul trecut am vorbit mult despre diferite tipuri de schemă, schemă de instrucțiuni, schemă de întrebări frecvente, lucruri diferite. Dacă a existat un câștigător clar în 2022, acesta a fost FAQ. Motivul pentru care întrebările frecvente sunt câștigătoare este că atât de multe site-uri se pot califica pentru aceasta, este ușor de implementat și, dacă câștigați o schemă de întrebări frecvente în SERP-uri, puteți câștiga o mulțime de imobiliare Google.

6. Conținut cu file

Anul trecut am vorbit despre conținutul cu file, să vă aduceți conținutul care este în file, în navigare și să-l scoateți. Anul acesta, suntem puțin mai avansați.

Prietenii noștri de la Merj a făcut un studiu despre tipurile de conținut cu file și cât de ușor poate Google extrage, reda și indexează conținut diferit cu file. Deci, dacă mai aveți conținut în file, nu înseamnă neapărat că trebuie să eliminați totul, dar ar trebui să cercetați dacă Google este capabil să le indexeze și să le clasifice în mod corespunzător. Există resurse mai bune anul acesta pentru a încerca să facă asta.

Așa că aruncați o privire asupra conținutului dvs. cu file.

7. Navigare fațetă

Pe aceleași linii navigație fațetă. Vorbim de ani de zile despre navigarea fațetă, dar acesta este anul pentru a deveni puțin mai strategic cu ea. În anumite moduri, navigarea fațetată a fost întotdeauna ca un set de reguli, de exemplu, dacă are rochie verde, nu o vom indexa sau o vom târî, dar dacă are dimensiunea 12 sau mai mare, o vom indexa.

Astăzi, deștept SEO-urile devin mult mai pricepuți despre ceea ce indexează, nu indexează și accesează cu crawlere cu navigare cu fațete, iar aceste instrumente devin din ce în ce mai disponibile pentru site-uri precum WordPress și lucruri de genul acesta, unde poți să te uiți la traficul pe care îl primește fiecare pagină și să indexezi, să te accesezi cu crawlere, să navighezi cu fațete la nivel de pagină cu pagină, iar aceste reguli generale nu sunt neapărat atât de necesare.

Puteți ajunge la esențialitate și vă puteți crește traficul în acest fel, cu instrumente cu granulație fină. Deci, atât conținut cu file, cât și navigare fațetă, concepte vechi, dar devenim mult mai sofisticați cu ele în 2022.

Sfaturi pentru crearea de linkuri pentru 2022

În regulă, să vorbim despre subiectul preferat al tuturor, link-urile, pentru că ai nevoie de link-uri pentru a te clasa în SEO. Dar ceea ce știu și vorbesc mulți SEO inteligenti este că aveți nevoie de link-uri pentru a vă clasa în SEO, dar probabil că nu aveți nevoie de atâtea pe cât credeți.

8. Optimizarea legăturii interne

Dacă aveți doar câteva link-uri externe bune, una dintre cele mai bune modalități de a le folosi este optimizați-vă optimizarea legăturilor interne. Am văzut o serie de instrumente și procese noi care vorbesc despre optimizarea legăturilor interne. Vorbim despre pagini care au prea puține link-uri, sub text ancorat optimizat, pagini care au mari oportunități care nu sunt clasament care ar trebui.

Deci, dacă nu ați făcut un audit intern de optimizare a legăturilor de ceva vreme, acesta este anul pentru a face acest lucru și acesta este modalitatea de folosiți acele legături interne pe care îl primești.

9.Legături profunde

Apropo de asta, legături profunde. Pe vremuri, dacă ai conectat la o pagină, doar ai conectat la adresa URL. Dar asistăm la o creștere a legăturilor profunde, a legăturilor către anumite pasaje, fragmente de text, lucruri de genul acesta, navigare, legături de salt.

Aceasta devine din ce în ce mai mult o strategie populară pentru a aduce oamenii mai adânc în pagină și pentru a oferi Google și altor motoare de căutare semnale despre părți foarte specifice ale paginilor. Acest lucru pare relevant, deoarece Google a introdus recent clasarea pasajelor, în care nu evaluează doar întreaga pagină. Ei pot înțelege și pasaje individuale.

Așadar, a face legătura profundă parte a strategiei dvs., spre deosebire de doar conectarea la adresa URL, pare a fi o modalitate excelentă de a merge mai departe.

10. Construire link-uri cu ROI ridicat

Construire link-uri cu ROI ridicat. Am urmărit o prezentare grozavă de la Ross Simmonds anul acesta, The Coolest Cool, despre construirea de legături cu active și determinarea rentabilității investiției pentru fiecare dintre ele, pentru că tot ceea ce construiești linkuri, fie că este un instrument, o postare pe blog, un PDF gratuit, are un cost și acel cost are un ROI.

Ross a descoperit că anumite lucruri au un ROI mai mare decât altele. Instrumentele au un ROI incredibil de mare, dar sunt și costisitoare de creat. Pagini cu statistici pe ele, nu atât de scumpe de creat, dar și un ROI foarte mare.

intentionez sa link la acel videoclip. Poate fi un abonament plătit. Îmi cer scuze pentru asta. Dar este minunat. A fost votat numărul unu la MozCon. Dacă faci link building, merită cu siguranță vizionat și cu siguranță merită costul. Construire link-uri cu rentabilitate ridicată a investiției, cunoașteți costul a tot ceea ce produceți și câtă valoare obțineți din el.

11. Reduceți redirecționările

Să mergem din nou la școala veche. Prietenul nostru Nick LeRoy a postat pe Twitter nu cu mult timp în urmă despre reducerea redirecționărilor. Aceasta este cu adevărat vechea școală, dar mulți oameni o uită în zilele noastre. Dacă aveți un site mare și aveți mii sau milioane de redirecționări care trimit semnale confuze, 301 salturi la 302 salturi la 404, ce este asta?

Privirea lanțurilor de redirecționare și reducerea acestora la o singură redirecționare cu o directivă clară poate ajuta la reducerea erorilor de canonizare. Poate îmbunătăți eficiența accesării cu crawlere și, la scară, vă poate influența clasamentul. Deci, dacă aveți un site mare sau chiar un site mic, cu multe redirecționări, acesta este anul în care doriți să faceți un audit de redirecționare. Pune-te pe el. Audit, pe el.

12. SEO pentru link-uri afiliate

Ce zici de SEO pentru linkuri afiliate? Nu vorbim prea mult despre linkurile afiliate aici, la Moz, iar Google, în mod tradițional, nu a vorbit prea mult despre asta.

Dar anul acesta am văzut Google introducând îndrumări specifice pentru site-urile afiliate, ceea ce este ceva ce nu au mai făcut până acum. În special pentru site-urile de recenzii, Google vorbește despre cum arată o recenzie bună, despre partea bună și proastă a produsului, despre faptul că ar trebui să faci legătura cu mai mulți comercianți, astfel încât consumatorii să aibă de ales.

Nu am mai văzut asta de la Google până acum. Deci, dacă faceți SEO pentru site-uri afiliate, faceți recenzii site-uri, acesta este anul în care să revizuiți acele documentații Google și să vă asigurați că creați site-uri pe care Google le recompensează și că urmați îndrumările Google cu privire la ele, ceea ce am făcut-o în ultimii ani. nu cred că aș fi în stare să spun despre asta. Deci este minunat de văzut.

Sfaturi Google SEO pentru 2022

13. Cercetarea reputației

În regulă, trecem la diferite subiecte, cercetarea reputației. Prietena mea Lily Ray vorbim despre reputația cercetării mult în ceea ce privește EAT. Ideea este că Google vă poate evalua site-ul pe baza a ceea ce spun alții despre dvs. Deci, dacă ești Dr. Mercola și un anti-vaxxer și toată lumea spune toate aceste lucruri groaznice despre tine pe alte site-uri web, Google te poate dispărea din căutare.

Recenzii, ce spun alte site-uri despre tine în ceea ce privește recenziile? Evaluatorii de calitate Google se uită adesea la alte site-uri web pentru a obține cercetarea reputației și se presupune că Google poate face același lucru din punct de vedere algoritmic. Așadar, făcând cercetarea reputației parte a procesului tău de audit SEO, ce spun alte site-uri despre tine, este incredibil de pozitiv, este incredibil de negativ, acest lucru este deosebit de important pentru banii tăi sau site-urile din viața ta, site-uri care vor fi mai afectate de algoritmi EAT.

Deci, dacă vindeți lucruri sau oferiți sfaturi medicale, cercetarea reputației este puțin mai importantă pentru acele site-uri.

14. Core Web Vitals - minime

Băiete, anul trecut am vorbit mult despre Core Web Vitals. Unul dintre cele mai fericite lucruri ale mele este că vorbim mult mai puțin despre asta. Google a anunțat o actualizare mare. A fost o hooplă mare. Nu prea a funcționat așa cum a explicat Google că ar putea.

Ceea ce s-a întâmplat a fost că Google a lansat Core Web Vitals, iar unele site-uri au înregistrat o creștere, alte site-uri au înregistrat o scădere, dar nu a fost atât de intens pe cât am crezut că ar putea fi. Multe site-uri s-au îmbunătățit. Dar descoperim că în 2022 poate că nu trebuie să ne îngrijorăm atât de mult pe cât credeam.

Colegul meu Tom Capper a facut un studiu care a arătat că site-urile lente erau încă clasate și cele rapide se clasau și mai sus, dar efectul nu a fost la fel de mult. Singurul lucru pe care Tom l-a găsit totuși, care a fost important, a fost site-urile care nu au îndeplinit toate cele trei cerințe Core Web Vital au fost cu siguranță în depozite. Așa că ar trebui să optimizăm întotdeauna pentru viteză, dar poate că în 2022 nu trebuie să ne obsedăm cât mai mult posibil, pe baza sfaturilor Google.

Viteza este grozavă. Ar trebui să vă faceți site-urile cât de repede puteți. Dar Core Web Vitals, nu vă transpirați atât de mult cum am fost în 2021.

15. Renunțați la AMP?

Alte lucruri pe care ar putea dori să le luăm în considerare să nu transpiram, AMP. 2021 a fost anul în care am văzut multe site-uri care au început să renunțe la AMP. Acest lucru se datorează faptului că Google nu mai solicită acest lucru ca factor de clasare în articolele lor de top. Oferă unele beneficii de viteză. Este un fel de tehnologie elegantă. Cunoaștem oameni care lucrează la asta. E foarte tare. Dar o mulțime de companii s-au stresat încercând să mențină două versiuni diferite ale site-ului lor web pentru a obține acel impuls în clasament. Multe site-uri încep să le placă „Ei bine, nu vrem să avem două versiuni diferite. Este o mulțime de cap. Sunt o mulțime de ingineri. Dacă tocmai am scăpat de ea?

Ei descoperă că chiar nu face diferența. Pot lucra doar cu o singură platformă și pot obține totuși atâtea clasamente cât doresc. Deci, dacă compania dvs. se luptă cu AMP, ar putea fi un an pentru a experimenta renunțarea la acesta. Sau păstrează-l dacă vrei. Este grozav, dar mulți oameni par să plece.

16. Google Discover

Pe de altă parte, mulți oameni se îngrămădesc Google Discover.

Google Discover este interesant. Nu este trafic SEO tradițional, în care cercetați un cuvânt cheie și oamenii fac conversie. Seamănă puțin mai mult cu traficul pe rețelele sociale. De fapt, partajarea rețelelor sociale pare să fie unul dintre factorii de clasare care pot influența cât de mult trafic obțineți de la Google Discover.

Dar ceea ce am văzut în ultimul an este că unii editori optimizează pentru Google Discover, publică acele povești și văd cantități uriașe de trafic pentru asta. Excelent pentru site-uri de știri, bloguri, lucruri populare, lucruri care vorbesc despre subiecte populare.

Am primit puțin trafic Google Discover aici, la Moz. Vom trimite un link către câteva articole pentru a vă arăta cum optimizați pentru Google Discover. Dar dacă nu l-ați încercat încă, poate fi un canal pe care să-l explorați în 2022.

17. Categoriile SEO locale GBP

Trebuie să introducem un sfat SEO local. Facem asta pentru prietenul nostru Darren Shaw, care publică Factori de clasare SEO de căutare locală în fiecare an, făcând o treabă minunată. Dacă aveți un site local și aveți doar cinci minute pentru a face un lucru, sfatul numărul unu SEO pentru 2022, puneți-vă în ordine categoriile GBP. Studiile privind factorii de clasare arată că este primul lucru care poate influența clasamentele.

Efectuați un audit al categoriilor din profilul dvs. de afaceri Google. Darren are o mulțime de sfaturi acolo cu factorii locali de clasare SEO. Te-as incuraja sa te uiti la el. De asemenea, Joy Hawkins face multe experimente. Te-aș încuraja să te uiți și pe site-ul ei.

18. Recenzie Favicon

Sfatul meu, sfatul că voi muri pe acest deal - optimizare favicon. De ce optimizare favicon?

Am vorbit despre asta anul trecut, dar nu cred că oamenii m-au luat în serios. Peste 50% de rezultate ale căutării au loc pe un telefon mobil unde se afișează favicon-ul tău, iar oamenii nu optimizează acele favicon-uri. Un favicon bun poate atrage atenția. Vă poate concentra pe un SERP foarte ocupat și o face cu doar câțiva pixeli.

O favicon bună poate crește rata de conversie prin clic cu unul sau două procente, ceea ce este minunat. Cum functioneazã? Ce observi pe acest ecran? Observați vârful cu un favicon. O favicon bună este de obicei strălucitoare, de obicei are un contrast ridicat și vă atrage atenția asupra rezultatelor căutării. Așa că optimizați-vă favicon-ul, oameni buni. Eu mor pe acel deal.

Sfaturi de carieră SEO pentru 2022

În regulă. Așa că vreau să dau câteva sfaturi pentru a vorbi despre cariera ta SEO, pentru că nu cred că vorbim suficient despre asta. Ce ar trebui să înveți anul acesta, în afară de Python, pentru că toată lumea iubește Python?

19. Învață GA4

Acesta poate fi anul în care vrei să-l faci în sfârșit familiarizați-vă cu GA4. GA4 este produsul care înlocuiește Google Analytics tradițional.

O veți vedea în mai multe conturi de clienți. Poate fi puțin confuz pentru oameni. Unele dintre valorile nu sunt acolo. Desigur, are câteva lucruri interesante în el, cum ar fi, practic, au scăpat de rata de respingere și au înlocuit-o cu valori de implicare, ceea ce este grozav pentru că mulți SEO sunt puțin prea concentrați pe rata de respingere și implicarea poate fi mai reprezentativă, un mod holistic. că Google vă vede site-ul.

Prietena noastră Dana DiTomaso are un curs pe LinkedIn pe care îl puteți consulta. Dar familiarizați-vă cu GA4, astfel încât să puteți intra în acele întâlniri și să puteți prezenta acele rapoarte și să știți despre ce vorbiți.

20. Participați la conferințe virtuale

conferințe. COVID a mutat o mulțime de conferințe virtual online. Oamenii le-au asistat.

Mulți oameni sunt epuizați de conferințe virtuale. Dar privind înapoi la toate conferințele virtuale din 2021, există o mare valoare acolo. Aici, la Moz, am avut MozCon. Am avut niște discursuri extraordinare. De asemenea, îl face mai accesibil pentru oameni din întreaga lume. Conferințe tradiționale, plătiți de la $1.000 la $2.000 doar pentru a participa la conferință plus călătorii și toate astea.

Dar, în cazul conferințelor virtuale, de multe ori acestea sunt gratuite sau doar $100 sau $200. Puteți participa virtual și să vă concentrați pe conținut și pe învățare și să vă avansați în carieră, să faceți rețeaua, să contactați vorbitorii. Există o mulțime de oportunități acolo. Așa că m-aș angaja în 2022 să particip la două sau trei conferințe virtuale și să fac această parte din avansarea în carieră.

21. Încărcați mai mult

În cele din urmă, ultimul sfat despre carieră, percepe mai mult. 2022 este anul în care să percepeți mai mult pentru serviciile dvs. de SEO. Prietenul nostru John Doherty de la Get Credo își publică raportul anual de salarizare sau raportul comisionului agenției. Dacă sunteți consultant sau agent independent, puteți verifica pentru a vedea ce percepeți în comparație cu colegii dvs.

Dar, în general, serviciile SEO sunt la mare căutare în întreaga lume, în special servicii SEO de înaltă calitate. Puterea este în mâinile tale de a încărca ceea ce meriti, nu de a te submina. Dacă lucrezi la interior, ar putea fi timpul să-ți evaluezi salariul și să te asiguri că primești ceea ce meriți, mai ales dacă nu ești plătit la fel de mult ca colegii tăi sau faci parte dintr-o persoană subreprezentată. grup.

Încărcați mai mult în 2022. Câștigați mai mulți bani.

Și, în sfârșit...

Sfat final al anului 2022, acesta a fost sfatul final al anului 2021. Este sfatul meu SEO preferat din toate timpurile. Fie ultimul clic. Asta înseamnă să-ți satisfaci utilizatorii. Când cineva caută pe Google sau pe orice alt motor de căutare și i se prezintă o listă de rezultate, dă clic, caută ceea ce vrea să fie, asigură-te că ești ultimul site pe care face clic.

De ce? Pentru că atunci când au dat clic pe site-ul tău, au găsit ceea ce căutau. I-ai multumit atat de mult, incat cand vor vedea din nou site-ul tau, vei fi primul pe care vor da click pentru ca le-ai dat raspunsul. Oferiți experiențe extraordinare utilizatorilor dvs. Gândește-te mai întâi la ei. Dă-le tot ce își doresc. Nu-i oferi Google nicio scuză pentru a nu te clasa pe primul loc în rezultatul căutării.

Bine, 22 de sfaturi pentru 2022. Asta e tot ce am. Mi-ar plăcea să aud sfaturile tale. Vă rugăm să le lăsați în comentariile de mai jos. Contactați-mă pe rețelele sociale. Dacă ți-a plăcut acest videoclip, distribuie-l. Multumesc tuturor. A fost distractiv.

 

O sursă: moz.com