CRM 1

Optimizați și îmbunătățiți eficiența lucrului cu sistemele CRM

Un sistem CRM reprezintă o bază de date cu clienți, un calendar, un sistem de colectare a cererilor și de analiză, precum și instrumente pentru automatizarea proceselor de vânzări și proiecte. 

Care sunt avantajele sistemelor CRM pentru afacerea dvs.?

Se elimină pierderile atunci când clienții contactează prin diferite canale.

Baza de date a clienților este protejată în mod sigur împotriva furtului de date, iar evidența clienților este bine organizată.

Procesul de vânzări poate fi controlat prin intermediul unei pâlnii de vânzări.

Sistemul CRM ajută la distribuirea corectă a bugetului de publicitate.

Sarcinile și termenele lor de realizare sunt controlate de programe.

Timpul petrecut de angajați pentru procesarea informațiilor este redus.

Sisteme CRM

CRM 2
CRM 3
CRM 4
CRM 5
CRM 6

Particularitățile furnizării serviciilor unui integrator CRM

Oferim spre alegere mai multe sisteme CRM; orice proiect începe cu un caiet de sarcini tehnic.

Oferim clienților materiale de instruire aferente după implementarea sistemului CRM.

Implementarea unui sistem CRM poate fi comandată în versiunea cloud sau on-premise.

Implementarea unui sistem CRM este doar începutul proiectului. Urmează instruirea personalului și asistența după implementare.