Cum să aflați cât valorează site-ul dvs

Dacă trebuie să cumpărați sau să vindeți o resursă de internet, va trebui cu siguranță să evaluați costul site-ului. Fiecare serviciu virtual are propria sa valoare, dar de multe ori la vânzare sau cumpărare nu este evaluat suficient de adecvat. Acest lucru duce la cheltuieli financiare nejustificate pentru cumpărător și incapacitatea de a vinde site-ul pentru vânzător.

Dacă vânzătorul supraestimează costul resursei sale, cumpărătorul poate verifica dacă suma cerută corespunde prețului real al site-ului. Programele vor evalua în mod obiectiv calitatea platformei, oferind o evaluare corectă.

Cum se estimează valoarea de piață a unui site?

Pentru o evaluare adecvată a costului unei resurse de internet, este necesar să se țină cont de mulți parametri și caracteristici ale site-ului care este de vânzare. Dacă nu se face acest lucru, cumpărătorul riscă să plătească în exces, iar vânzătorul să vândă prea ieftin.

Căutarea unui preț adecvat ar trebui să țină cont de următorii factori:

1. Cărei categorii aparține site-ul? Pentru a face acest lucru, atunci când se evaluează o resursă, i se atribuie o categorie. De exemplu, site-uri dedicate recreerii, culturii, educației, divertismentului, muncii, afacerilor, construcțiilor și reparațiilor, media, sportului și așa mai departe. Acest lucru va reduce cercul de căutare prin evaluarea site-ului în comparație cu concurenții săi. Fiecare domeniu are propriile sale criterii de evaluare. Fără a ști căreia categorie aparține situl evaluat, o evaluare obiectivă a altor parametri este imposibilă.

2. Greutatea legăturii. Estimat ca numărul de link-uri externe de pe alte site-uri. Cu cât sunt mai mulți, cu atât mai bine.

3. Trafic. Trebuie să determinați ce cuvinte cheie sunt folosite pentru materialul de pe site. Date necesare: frecvența acestora și pozițiile în clasamentul general al tuturor site-urilor.

4. Vârsta și valoarea domeniului. Cu cât resursa este mai veche, cu atât este mai scumpă, de regulă. Dar puteți găsi întotdeauna o excepție, așa că verificarea ia în considerare mulți parametri.

5. Prezența site-ului în directoare. Nu toate site-urile sunt acceptate în directoarele motoarelor de căutare, așa că dacă resursa vândută este listată în unul sau mai multe dintre ele, acesta este un semn bun. Dar prețul site-ului, în acest caz, poate fi mare.

Pot fi luați în considerare și alți parametri pentru estimarea costului, mai ales dacă suma primită nu corespunde ideilor inițiale despre prețul site-ului.

Care este costul unui site?

Este posibil să estimați costul online al unui site doar într-un mod complex, ținând cont de mulți parametri. Unul dintre principalele criterii de evaluare este încrederea site-ului, care constă din următoarele elemente:

  • Indexul IKS „Yandex”. Poate fi marcat ca TIC, PR. De exemplu, resursele cu un nivel TIC de 50 pot costa mult mai mult decât omologii lor, a căror performanță este mai puțin impresionantă.
  • Vârsta resursei. Un site care are mai mult de 3-5 ani, de obicei, plătește destul de bine, chiar dacă traficul său este mic. Dar o resursă tânără care nu are nici măcar un an, chiar și cu o prezență bună, poate costa un ban.
  • Optimizare SEO. Face site-ul vizibil pentru motoarele de căutare. Acest indicator afectează șansele potențialilor vizitatori de a găsi o resursă printre mii de concurenți. Cu cât aceste șanse sunt mai mari, cu atât este mai probabilă succesul site-ului.
  • Prezența zilnică. Cu cât este mai mare numărul de persoane care au mers pe site în timpul zilei, cu atât resursa este mai populară și, prin urmare, mai valoroasă.
  • Numărul de link-uri de intrare. Cu cât sunt mai multe link-uri către site din alte resurse, cu atât sunt mai mari șansele de a crește audiența vizitatorilor.
  • Calitatea conținutului și a funcționalității. Interfața site-ului trebuie să fie intuitivă, iar conținutul publicat să fie util, oferind audienței răspunsuri la întrebările pe care le caută. Acest factor poate fi influențat de sistemul de management al conținutului - CMS. Sunt gratuite și plătite. Utilizarea sistemelor avansate plătite crește costul resursei, deoarece acestea au capacitatea de a extinde funcționalitatea care ar putea fi necesară în viitor. Dar chiar și cele gratuite pot suporta un site cu zeci de mii de pagini.
  • Prețul domeniului. Dacă domeniul este prestigios, poate fi jumătate din costul site-ului vândut. Domeniile vechi sunt de obicei considerate prestigioase.
  • Venituri pe site. Aceasta este diferența dintre venitul mediu anual din resursă și costurile de întreținere a platformei, care trebuie acoperite în aceeași perioadă.

Este de dorit, dar nu necesar, ca ideea site-ului să fie originală și la modă. Ar trebui să trezească interesul publicului și să fie în top.

Cum să crești valoarea site-ului?

Este posibil să creșteți prețul unei resurse, care din anumite motive s-a dovedit a fi mai mică decât se aștepta proprietarul acesteia. Primul pas este creșterea vizibilității resursei de către motoarele de căutare. Proprietarii unor site-uri cred că oamenii vor veni la ele pur și simplu pentru că au apărut pe internet și publică conținut interesant.

Din păcate, din cauza concurenței prea mari, motoarele de căutare nu includ resurse în top, iar oamenii nu văd link-uri către site. Puțini dintre utilizatori întorc mai multe pagini de rezultate, ceea ce dă „Yandex” sau „Google”.

Pentru a optimiza resursa și a o ridica la poziții înalte în rezultatele motorului de căutare, trebuie să:

  • Efectuați optimizarea tehnică. Scopul său principal este de a face site-ul mai convenabil pentru un potențial vizitator. Distribuiți corespunzător secțiunile, faceți-le mai accesibile, completați funcționalitatea site-ului și efectuați alte acțiuni necesare.
  • Creșteți numărul de cuvinte cheie pe pagini. Mai întâi trebuie să alegeți cheile care se potrivesc cu tema resursei. Acest lucru se poate face cu servicii speciale. Unul dintre cele mai populare este Yandex WordStat. Pentru plasarea pe site, este important să alegeți interogări care sunt des căutate.
  • Creșteți masa de linkuri către site. Legăturile externe vor permite publicului țintă să găsească resursa mai rapid. Puteți posta link-uri pe forumuri, alte site-uri tematice, rețele sociale.
  • O altă modalitate este de a crește prețul domeniului. Pentru a face acest lucru, trebuie doar să așteptați. Valoarea unui domeniu crește odată cu vârsta și nu trebuie luată nicio altă acțiune.

Servicii online de verificare a costului site-ului

Servicii online de verificare a costului site-ului

Costul unui site poate fi verificat de către servicii specializate în evaluarea site-urilor și determinarea valorii lor reale, concentrându-se pe criteriile descrise mai sus.

Cele mai populare site-uri pentru verificarea costului site-ului:

  • Fii1.
  • CYPR.COM.
  • PR-CY.RU.
  • MySiteCost.
  • Tenderi.

Fiecare dintre servicii merită o revizuire mai detaliată.

Cum se folosește Be1?

La peron Fii1 multi-tasking, unul dintre principalele sale domenii de activitate este verificarea costurilor site-urilor. Acest serviciu are o mulțime de avantaje:

  • verificare rapidă, care durează 2-3 secunde;
  • interfață foarte simplă lansată cu o singură tastă;
  • prezentarea vizuală a informațiilor, datorită căreia puteți vedea toate componentele care alcătuiesc suma.

Lucrul cu serviciul este foarte simplu:

  • introduceți adresa URL a site-ului a cărui valoare doriți să o verificați;

 

Cum să aflați cât valorează site-ul dvs. 1
  • apăsați butonul „Start Check”;
Cum să aflați cât valorează site-ul dvs. 2
  • obține un raport.

Costul site-ului include:

  • trafic SEO;
  • prețul domeniului (în funcție de vechimea acestuia);
  • masa legăturii.

Acest instrument poate arăta proprietarului resursei la ce trebuie să lucreze pentru a face site-ul mai valoros.

CY-PR.COM

"Cipru" este considerat unul dintre cele mai informative servicii de evaluare a costului site-urilor. Deși designul său este destul de primitiv, informațiile care pot fi obținute compensează acest mic dezavantaj.

Pentru a analiza site-ul, aveți nevoie de:

  • specificați URL-ul într-o casetă specială;
  • faceți clic pe „Analiză”;

 

Cum să aflați cât valorează site-ul dvs. 3
  • Derulați în jos în pagină până când apare câmpul Cost estimat.
Cum să aflați cât valorează site-ul dvs. 4

Serviciul se concentrează pe mai mult decât doar pe cost. Aceasta este o resursă unică care poate oferi o evaluare imparțială a întregii platforme.

PR-CY.RU

Serviciul este similar cu CY-PR.COM, dar este destinat segmentului de piață de limbă rusă. folosit PR-CY.RU în același mod ca și resursa anterioară:

  • introduceți adresa URL a site-ului pe care doriți să-l verificați;

 

Cum să aflați cât valorează site-ul dvs. 5
  • apăsați butonul „Evaluați”.
Cum să aflați cât valorează site-ul dvs. 6

Evaluarea site-ului va apărea aproape instantaneu. În afară de sumă, nu sunt furnizate informații suplimentare. Acest lucru este bun pentru utilizatorii care nu doresc să fie copleșiți de date suplimentare, dar rău dacă doresc să evalueze modul în care se formează prețurile.

MySiteCost

MySiteCost.com fără cea mai plăcută caracteristică - pentru a o folosi, trebuie să introduceți un captcha. Instructiuni de folosire:

  • indicați adresa site-ului dvs.;
  • introduceți captcha;
  • faceți clic pe „Evaluați”.

 

Cum să afli cât valorează site-ul tău 7

Serviciul poate verifica site-ul pentru o lungă perioadă de timp, așa că nu ar trebui să contați pe un rezultat instantaneu.

Telderi

Telderi nu este doar un serviciu care vă permite să evaluați costul online al unui site, ci o licitație în care resursele pot fi vândute și cumpărate. Un bonus bun este posibilitatea de a verifica prețul estimat. Pentru a obține o estimare, aveți nevoie de:

  • inregistreaza-te pe site;
  • accesați fila „Calculator costuri site”;
  • indicați adresa;
  • alege un subiect;
  • introduceți venitul total lunar și suma profitului net de pe site;
  • furnizați date despre afluxul zilnic de vizitatori și numărul de vizualizări;
  • faceți clic pe „Evaluați site-ul”.

 

Cum să aflați cât valorează site-ul dvs. 8

Serviciul arată diferența de preț. Adică puteți vedea suma minimă pentru resursă și ratele maxime. Particularitatea Telderi este că evaluează site-urile pe baza prețurilor reale ale pieței, și nu pe indicatori teoretici. Prin urmare, rezultatul este cel mai adevărat, în comparație cu alte platforme enumerate.

Metode alternative de evaluare a amplasamentului

Pe lângă evaluarea online, puteți obține informații despre costul site-urilor prin alte metode:

  • Pe forumuri. Aproape toate forumurile SEO au secțiuni numite „Evaluare site”. În ele, toată lumea poate indica un link către resursa sa, iar alți utilizatori își vor lăsa comentariile despre prețul acesteia. Această metodă nu are acuratețe, dar multe estimări par obiective.
  • Pe cont propriu. Pentru autoevaluarea sitului se foloseste urmatoarea formula: Cost = Venitul mediu lunar x Numar de luni. De asemenea, prețul unei resurse poate fi comparabil cu recuperarea acesteia în 1-3 ani.
  • La licitatie. Puteți afla prețul site-ului scoțând serviciul la licitație. Una dintre cele mai bune licitații este bursa TELDERI. Deși această metodă nu trebuie abuzată.

Pentru a afla cât costă un site web de magazin online sau orice altă resursă, ar trebui să folosești toate metodele prezentate. Comparând rezultatele, puteți obține un preț obiectiv pentru resursă.

Tine minte

  • Puteți estima valoarea de piață a unui site, ținând cont de subiectul acestuia, trafic, masa de linkuri și multe altele.
  • Prețul site-urilor depinde de vârsta domeniilor, traficul zilnic, numărul de link-uri externe, indicatorii Yandex ICS și așa mai departe.
  • Puteți crește prețul site-ului prin creșterea masei de linkuri, creșterea numărului de cuvinte cheie din pagină și efectuarea de optimizare tehnică.
  • Verificarea prețului site-ului se poate face folosind serviciile speciale: Be1, CY-PR.COM, PR-CY.RU, MySiteCost și Telderi.

O sursă: Netpeak.net