Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți

Blog

Site-ul are nevoie de link-uri externe către resurse terțe. Conform Ajutor Google, acestea pot afecta parțial clasarea resursei dvs.: „Cu ajutorul analizei bazate pe linkuri, puteți afla cu mare precizie dacă site-ul este cu adevărat util și interesant pentru utilizatori”. Există diferite moduri de a obține backlink-uri. Îmi propun să vorbim despre metoda outreach.

Dar mai întâi, câteva cuvinte despre metoda în sine.

 

Conţinut:

Specificul promovării de sensibilizare

Link-urile de informare sunt link-uri externe pe un site donator. Pentru a le obține, trebuie să stabiliți contacte și să negociați cu administratorii sau proprietarii resurselor pe care le considerați potrivite.

Metoda este considerată relativ sigură. Vă permite să selectați site-uri non-spam de înaltă calitate și să controlați întregul proces. Deși Google nu aprobă scheme de schimb de link-uri, linkurile de informare par firesc, chiar dacă în majoritatea cazurilor sunt achiziționate.

Această „naturalitate” se datorează unor caracteristici ale promovării de sensibilizare:

  • link-uri sunt plasate pe resurse tematice în publicații tematice unice care pot fi utile vizitatorilor site-ului donator;
  • nu numai că poți să îmbunătățești poziția paginilor site-ului tău, ci și să obții trafic suplimentar către acestea datorită clicurilor pe link-urile de pe site-urile donatoare, precum și a unui efect de PR;
  • există o mare probabilitate ca site-urile găsite să nu fie angajate în vânzarea sistematică de link-uri, ci să le plaseze selectiv și doar de înaltă calitate. Acest lucru poate fi înțeles prin profilul link-urilor de ieșire și raportul dintre link-urile de ieșire și de intrare (vă voi spune mai detaliat mai târziu), ceea ce înseamnă că valoarea plasării crește și riscul de a intra sub sancțiuni din cauza link-urilor pe astfel de site-uri, dimpotrivă, este mai scăzută;
  • mai multe șanse, dacă este necesar, de a face modificări materialelor postate sau link-uri către acestea, întrucât există contact direct cu administratorul sau proprietarul site-ului;
  • Pot exista multe site-uri donatoare care se potrivesc cu parametrii, dar nu fiecare site va fi de acord să plaseze un link în condițiile optime pentru tine. Prin urmare, obținerea de legături de informare necesită mai multă muncă și timp;
  • prețurile de plasare sunt mai mari în comparație, de exemplu, cu platformele de pe burse.

Etape de promovare a sensibilizării

  1. Colectare de interogări cheie pentru a căuta site-uri în rezultatele motorului de căutare.
  2. Colectarea site-urilor din rezultatele căutării pentru solicitările colectate și/sau căutarea site-urilor prin analiza profilului de link-uri ale concurenților – unde își plasează linkurile.
  3. Determinarea relevanței și calității resurselor colectate.
  4. Colectarea adreselor de e-mail ale reprezentanților site-ului.
  5. O scrisoare cu o cerere pentru costul și condițiile pentru plasarea link-urilor.
  6. Selectarea site-urilor relevante după preț și valori.
  7. Pregatirea continutului tinand cont de cerintele site-urilor.
  8. Amplasarea și verificarea materialului și a legăturilor.
  9. Analiza rezultatelor plasării unui link.

Îmi propun să luăm în considerare toată această cale pe exemplul site-ului unei companii de investiții din regiunea Kazahstan.

Subiectul se referă la site-urile YMYL (Banii tăi sau viața ta) care ar putea afecta bunăstarea, sănătatea, stabilitatea financiară sau siguranța utilizatorului. Google are cerințe stricte pentru aceștia, așa că este nevoie de o atenție specială atunci când se optimizează în general și se selectează donatorii pentru plasarea de link-uri în special: este important să selecteze doar site-uri de înaltă calitate și autorizate.

O altă dificultate a fost că unele resurse pot refuza să posteze conținut financiar sau să ceară un preț de câteva ori mai mare. Și nu există atât de multe site-uri relevante în regiunea Kazahstanului.

Colectare de interogări cheie pentru site-urile de căutare în rezultatele motorului de căutare

În primul rând, am făcut o listă de cuvinte cheie pentru a găsi site-uri. Nu am ținut cont de solicitările comerciale, deoarece rezultatele căutării pentru acestea arată site-uri ale concurenților, și nu site-uri cu articole informaționale, media sau portaluri tematice de știri.

Mai întâi trebuie să selectați interogări de marcare care descriu cel mai exact site-ul. Apoi colectați alte cuvinte cheie de la ei. Pentru aceasta puteți folosi Planificatorul de cuvinte cheie Google (dacă contul Google Ads este plătit) sau instrumentul Serpstat.

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 1

Cererile colectate trebuie curățate de cererile irelevante și fără frecvență.

Frecvența este indicată doar pentru a determina importanța cererii, nu vom avea nevoie de ea la analiza.

Iată o listă de solicitări pentru care a meritat să colectăm site-uri.

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 2

Căutați site-uri promițătoare

Colectarea site-urilor din emiterea cererilor colectate

Pentru a găsi site-uri pe baza solicitărilor colectate, puteți utiliza instrumentul PS Parser din Netpeak Checker.

1. În câmpul „Solicitări”, introduceți semantica colectată. De asemenea, puteți utiliza operatori de căutare și utilizați câmpul Prefix pentru a aplica același operator fiecărei interogări.

 

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 3

Următorii operatori de căutare sunt potriviți pentru selectarea site-ului:

  • allinanchor - va găsi pagini care conțin toate cuvintele cheie specificate în link-ul ancora;
  • allintitle - va găsi pagini care conțin toate cuvintele cheie specificate în titlu;
  • allintext - găsește pagini care conțin toate cuvintele cheie specificate în text;
  • inurl - va găsi pagini care conțin cuvântul cheie specificat în URL, dar pentru aceasta, expresiile în chirilic ar trebui transliterate. Pentru căutarea în regiunile CSI, acest operator poate fi înlocuit complet cu operatorul allintitle.

2. În setări, am ales motorul de căutare Google, numărul maxim posibil de rezultate și toate tipurile de rezultate propuse (elemente speciale SERP, rezultate avansate și plătite), deoarece am presupus că pot fi puține site-uri relevante în Kazahstan regiune.

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 4

În setările avansate, am ales geolocalizarea pentru motorul de căutare Google în Kazahstan, limba rusă, și am verificat și colecția de rezultate ascunse pentru a obține mai multe date din căutare, dacă sunt disponibile.

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 5

3. După colectarea datelor, am primit o listă de pagini din rezultatele căutării Google, grupate pe interogări.

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 6

4. Apoi, trebuie să faceți clic pe butonul „Mutați gazde” pentru a obține o listă de domenii unice în tabelul principal al instrumentului. Relevanța și calitatea lor sunt apoi determinate de o serie de indicatori.

De asemenea, puteți colecta pagini din rezultatele motorului de căutare pentru interogări folosind Serpstat. Raportul „Top după expresie” arată primele 100 de rezultate de căutare și publicitate Google pentru cuvântul cheie căutat.

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 7

Căutați site-uri prin analiza profilului de link al concurenților

O altă opțiune pentru găsirea unui site donator este analiza domeniilor de referință ale concurenților.

În Serpstat, acest lucru se poate face folosind raportul „Domenii de referință”.

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 8

În Ahrefs, în raportul Donor Domains.

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 9

Relevanța și calitatea site-urilor donatoare. Criteriile principale

Google spune astacă „clasamentul este mai mult influențat de calitatea linkurilor și într-o măsură mai mică de numărul acestora”. Dificultatea este că nu există un criteriu care să determine calitatea site-ului. Indicatorii ar trebui luați în considerare cuprinzător. Cu cât sunt mai mari, cu atât mai bine, desigur, dar prețul va fi cu siguranță mare în același timp. Și un site ideal pentru întregul buget disponibil este puțin probabil să aibă efect. Sarcina este de a găsi site-uri donatoare care sunt optime în ceea ce privește raportul preț-calitate.

Criteriile de mai jos sunt descrise nu în ordinea importanței, ci în ceea ce privește comoditatea comenzii de cec. De exemplu, ar fi mai rațional să verificăm manual subiectele și conținutul potențialilor donatori, înainte de asta, eliminând site-urile cu indicatori numerici mici colectați automat.

Atunci când se analizează datele numerice, acuratețea lor absolută nu este importantă. Principalul lucru este să luați datele conform unui criteriu dintr-o singură sursă pentru toate site-urile, astfel încât eroarea să fie aceeași și să nu afecteze rezultatele.

Principalele instrumente pentru colectarea loturilor de valori sunt Netpeak Checker și Serpstat.

Regiune

Când selectați site-uri donatoare, ar trebui să vă concentrați pe site-urile din aceeași regiune în care se află publicul țintă:

  • cu domeniul (domeniile de nivel superior) corespunzător codului de țară;
  • cu domenii de nivel superior (.com, .net) care primesc cea mai mare parte a traficului lor din aceeași țară(e) ca și site-ul pentru care sunt selectați donatorii.

În cazul donatorilor pentru o companie de investiții din Kazahstan, aceasta a părăsit site-uri cu domeniul .kz și domeniile de nivel superior, traficul principal către care provine din Kazahstan.

Pentru o listă de adrese URL, regiunea poate fi verificată în Netpeak Checker, selectând opțiunea Țară principală din secțiunea Trafic pe site.

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 10

Puteți verifica manual regiunea principală, de exemplu, folosind extensia SimilarWeb.

Iar dacă nu furnizează date, prin extensia SimilarTech Prospecting, în care SimilarWeb este sursa de date.

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 11

Următorul pas este să eliminați din listă domeniile cu o regiune necorespunzătoare și să verificați alte valori.

Traficul pe site

Cantitatea de trafic total către un site oferă o idee despre popularitatea acestuia. În plus, dacă traficul este scăzut, probabilitatea de a face clic pe linkul nostru este redusă, precum și posibilitatea de a primi trafic suplimentar.

Pentru o listă de site-uri, datele de trafic lunare pot fi obținute folosind Netpeak Checker. În parametri, selectați elementul „Tranziții” și începeți să colectați date. Rezultatele vor arăta astfel.

 

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 12

O altă modalitate de a verifica traficul total pentru o listă de site-uri este raportul Batch Domain Analysis din Serpstat. Introduceți o listă de domenii, verificați elementul „Trafic” și regiunea dorită (Kazahstan).

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 13

Puteți verifica manual traficul total pe site pe lună folosind extensia SimilarWeb.

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 14

Este posibil ca SimilarWeb să nu furnizeze date pentru site-urile cu trafic redus. În acest caz, va ajuta din nou extensia SimilarTech Prospecting, sursa de date în care se află SimilarWeb.

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 15
Este important să eliminați din listă site-urile cu trafic redus. Depinde de subiectul și regiunea de promovare. Pe baza rezultatelor obținute (cel mai mic indicator este de 500 de vizite pe lună), am părăsit site-uri cu un trafic total de minim 5 mii.

Raportul sursei de trafic

De asemenea, merită să acordați atenție surselor de trafic, și anume ponderea căutării (organice) și a traficului direct. Traficul organic oferă o idee despre „relația” motoarelor de căutare cu site-ul, în timp ce traficul direct oferă o idee despre autoritatea în rândul utilizatorilor, interesul și loialitatea acestora.

La selectarea site-urilor după acest criteriu, m-am ghidat de faptul că ponderea căutării și a traficului direct a fost mai mare de 50% din total.

Puteți obține date despre cota de trafic folosind Netpeak Checker: în parametri, selectați elementele „Cota trafic direct” și „Cota trafic de căutare” și începeți să colectați date.

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 16

Informațiile manuale despre raportul surselor de trafic ale site-ului pot fi vizualizate prin extensia de browser SimilarWeb.

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 17

Sau prin extensia SimilarTech Prospecting, dacă datele SimilarWeb nu sunt disponibile pentru afișare în versiunea gratuită.

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 18
Eliminat din lista de site-uri cu o cotă de căutare și trafic direct mai mică de jumătate din total.

Clasamentul domeniului (DR)

DR este o măsurătoare de la Ahrefs care arată puterea profilului de backlink al unui site web în comparație cu alte site-uri din baza de date Ahrefs pe o scară de 100 de puncte. Cum Ahrefs însuși subliniază, „clasamentul domeniului nu ia în considerare alte variabile, cum ar fi spam-ul linkurilor, traficul, vârsta domeniului etc.” Adică, DR mare înseamnă „popularitate de link” mare a site-ului și oportunități mari de link. Totodată, printre backlink-urile unui site cu un DR mare, pot exista link-uri pe care Google nu le ia în calcul, dar care țin cont de ratingul domeniului.

Deoarece DR poate fi crescută artificial, atunci când alegeți potențiali donatori, nu trebuie să vă concentrați pe valoarea absolută a valorii pentru un anumit site, ci să o comparați cu alte site-uri similare. Și analizează, de asemenea, backlink-urile.

Pentru o listă de site-uri DR, contactați direct Ahrefs. Trebuie să selectați Analiza lotului, să introduceți până la 200 de domenii simultan și să încărcați rezultatele.

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 19

Puteți obține date de clasare pentru un anumit domeniu.

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 20

Ahrefs oferă, de asemenea, un site gratuit de verificare „Autoritate” pentru a verifica DR.

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 21

Apoi, trebuie să eliminați din listă site-urile cu DR scăzut. Dintre datele primite, ratingul domeniului a variat de la 2 la 84. Am lăsat site-uri cu un DR de minim 25. Pe viitor, în timpul analizei, poți ridica ștacheta inferioară dacă este necesar.

Raportul dintre numărul de legături de intrare și de ieșire

Site-urile potențiali donatori ar trebui să aibă mai multe link-uri de intrare decât cele de ieșire. Aceasta înseamnă că resursa, dacă vinde link-uri în mod regulat, o face selectiv, iar plasarea pe ea nu va provoca filtre pentru motoarele de căutare.

Puteți verifica numărul de link-uri de intrare și de ieșire ale site-urilor în Serpstat utilizând raportul „Analiza link-urilor”.

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 22

După ce am colectat indicatori numerici și am „curățat” deja parțial lista de site-uri, am început analiza manuală:

  • verificarea subiectelor și a conținutului;
  • profil de inbound link;
  • ancore de backlink;
  • dinamica lor de creștere.

Tema si continutul

Tema și conținutul site-ului reprezintă unul dintre principalele criterii de selecție. Trebuie să le verificați manual, deci este mai rațional să faceți acest lucru atunci când unele dintre resurse au fost deja eliminate.

Ce anume sa cauti:

  • dacă site-ul este unul dintre concurenții tăi - în acest caz, desigur, linkul nu va fi plasat;
  • dacă există o secțiune potrivită în mass-media generală pentru postarea articolului dvs.;
  • asupra aspectului general al site-ului și asupra posibilității de a face clic pe elementele de pe site;
  • Există reclame intruzive?
  • cum sunt concepute publicațiile - este structurat textul, există greșeli de scriere în el.

Analiza backlink-urilor site-urilor donatoare

Merită să vă uitați la backlink-urile potențialilor donatori pentru a vă asigura că plasarea este sigură și că spam-ul și site-urile de calitate scăzută nu se leagă masiv la resursă.

În Ahrefs, cel mai bine este să vizualizați legăturile de intrare în modul „One link per domain” în raportul „Backlinks” pentru a vă face o idee despre profilul de link al site-ului.

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 23

Dar dacă există puține backlink-uri, puteți viziona unele unice.

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 24

Ahrefs oferă instrumentul Backlink Checker gratuit, dar arată doar primele 100 de backlink-uri.

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 25

Când analizați, ar trebui să acordați atenție DR (Domain Rating) și UR (URL Rating): este de dorit ca ratele ridicate să prevaleze. Am selectat site-uri în profilul de link al cărora majoritatea resurselor erau cu un DR de 25.

Ancore de backlink

Ancorele backlink-urilor care indică un site potențial donator ar trebui să fie naturale, de preferință prevalența ancorelor sub forma numelui site-ului, iar ponderea ancorelor comerciale ar trebui să fie minimă.

Ancorele pot fi vizualizate în Ahrefs în raportul corespunzător.

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 26

Și, de asemenea, în Serpstat.

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 27

Legați dinamica creșterii în masă

Cel mai convenabil este să urmăriți creșterea legăturilor conform programului: ar trebui să fie lină, fără sărituri.

În Ahrefs, puteți vedea un astfel de grafic în raportul Prezentare generală.

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 28

Căutare contact

După ce am selectat cele mai relevante și de înaltă calitate site-uri pe care aș dori să fiu plasat pe baza unui set de criterii, este necesar să le colectez adresele de e-mail. Acest lucru se poate face automat folosind Netpeak Checker:

 

  1. Formează-te în prealabil într-o foaie de calcul Google folosind formula =CONCATENATE pagini cu contacte/contact/contactu/contacți fragmente, deoarece informațiile de contact nu sunt întotdeauna indicate pe pagina principală a site-ului.
Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 29
  1. Adăugați toate adresele URL rezultate în Netpeak Checker, marcați elementul „Adrese de e-mail” în parametri și începeți să colectați. Așa arată rezultatele.

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 30
  1. Exportați date, ștergeți paginile generate pentru care nu au fost găsite contacte.
  2. Căutați manual contacte de pe site-uri pentru care adresele de e-mail nu au putut fi colectate. Dacă e-mailul nu este specificat pe site, trebuie să găsiți alte modalități de contact (de exemplu, un formular de feedback).
Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 31

Formarea unei scrisori către webmaster

După colectarea adreselor de e-mail, trebuie să scrieți o scrisoare reprezentanților site-urilor. Cel mai adesea aceștia sunt webmasteri. Este important să se indice clar în subiectul și corpul scrisorii scopul apelului - plasarea unei legături eterne. Pe lângă preț, ar trebui să întrebați și despre tipul de link plasat (dofollow / nofollow / sponsorizat), limba conținutului (relevant pentru regiunile multilingve), dimensiunea articolului, metoda de plată.

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 32

Un exemplu de corespondență cu un reprezentant al site-ului

Dacă condițiile site-ului nu sunt potrivite, merită să raportați acest lucru într-o scrisoare.

Selectarea site-urilor relevante după preț și valori

 

Când există atât valori, cât și costul plasării, puteți decide în sfârșit site-urile relevante pe baza raportului dintre preț și calitate. La colectarea de valori, am eliminat deja din listă site-uri cu tarife foarte mici (de exemplu, site-uri cu DR sub 25 și trafic mai mic de 5 mii pe lună). În plus, se va aplica regula „totul este cunoscut în comparație”, adică atunci când decideți dacă plasați/nu plasați un link pe un anumit site, valorile și costul acestuia trebuie comparate cu alte site-uri din listă.

Aici sunt posibile mai multe scenarii:

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 33

Iată un exemplu de relație dintre costul de plasare și valori. Prețurile ridicate sunt evidențiate cu roșu, prețurile controversate și valorile care lasă mult de dorit sunt evidențiate cu galben.

Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 34

Pentru confortul selectării și alcătuirii unei liste lunare de achiziții, site-urile pot fi împărțite în trei categorii:

  • performanță și preț scăzut;
  • performanta si pret ridicat;
  • performanta ridicata si pret redus.

Și amestecați-le - astfel încât masa de referință va fi echilibrată.

Redactarea unui articol ținând cont de cerințele site-urilor

După selectarea site-urilor care sunt optime din punct de vedere al prețului și calității, este necesară pregătirea conținutului ținând cont de cerințele acestora.

Este necesar să se întocmească un TOR pentru un copywriter, în care să se indice:

  • subiectul articolului;
  • limba articolului (dacă este necesar);
  • volumul textului;
  • Cuvinte cheie;
  • legătura care este plasată și ancora, dacă este posibil să se decline ancora și în ce parte a articolului este de dorit să se plaseze legătura (de regulă, mai aproape de început);
  • cerințe pentru metaetichete și titlul articolului (dacă este necesar);
  • dacă sunt necesare titluri de nivel H2-H3;
  • principalele teze ale articolului;
  • cerințe pentru proiectarea textului (liste numerotate și marcate, tabele);
  • prezența imaginilor, necesitatea de a prescrie atribute alt și titlu pentru acestea;
  • procentul de unicitate a articolului și serviciul de verificare.
Ce sunt link-urile de informare și cum să le obțineți 35

Exemple de cerințe pentru text

Plasarea unui articol pe un site donator

Articolul terminat este trimis webmaster-ului site-ului. După plasare, este important să verificați:

  1. Corectitudinea legăturii. Cele mai frecvente greșeli sunt plasările cu protocolul http în loc de https, cu o bară oblică suplimentară la sfârșit, sau invers, fără acesta, astfel încât să apară o redirecționare în timpul tranziției.
  2. Atribute link (dofollow sau nofollow - în funcție de aranjamente). În primul caz, puteți indexa link-uri, aceasta va oferi o greutate suplimentară a link-urilor.
  3. Pagina articolului din eticheta noindex este închisă?
  4. Text pe punctele TK (sunt titlurile marcate, sunt atributele alt și titlul pentru imagini scrise, sunt liste și tabele afișate corect etc.).

Dacă există erori, trebuie să contactați reprezentantul site-ului și să solicitați corecții. În practică, modificările pot fi făcute rapid - în câteva ore. Dacă totul este plasat corect, mulțumesc pentru postare.

Analiza rezultatelor plasării linkurilor

La două-trei luni de la plasarea link-ului, merită să verificați poziția paginii după ancoră (dacă linkul de ancorare a fost plasat) și trafic.

Pozițiile pot fi verificate în Google Search Console pentru ultimele 2 luni și comparate cu datele din 2 luni înainte de plasare.

Datele privind traficul paginii pentru 2 luni pot fi obținute în Google Analytics în raportul Pagini de destinație, analizând numărul de utilizatori noi pentru intervalul de date specificat. Tot în raportul „Surse de trafic - Canale” al Google Analytics, puteți vedea site-urile de pe care a fost trimis traficul de recomandare și puteți înțelege dacă au existat tranziții de pe site-ul donator urmând linkul postat.

Tine minte

Sensibilizarea este una dintre metodele sigure de obținere a link-urilor. Dacă selectați site-uri relevante de înaltă calitate și pregătiți conținut util, puteți îmbunătăți semnificativ poziția și traficul site-ului.

Principalele criterii de selectare a site-urilor pentru plasarea link-urilor sunt:

  • regiunea principală a site-ului potențial donator;
  • traficul pe site;
  • raportul surselor de trafic;
  • Rangul domeniului;
  • raportul dintre numărul de legături de intrare și de ieșire;
  • subiect și conținut;
  • backlink-uri ale site-ului;
  • ancore de legături de intrare;
  • leagă dinamica creșterii.

Și algoritmul pentru obținerea de linkuri arată astfel:

  1. Culegere de cuvinte cheie.
  2. Colectarea unei liste de site-uri pentru aceste interogări sau prin analiza competitorilor.
  3. Determinarea relevanței și calității resurselor colectate. Screening pe criterii.
  4. Colectarea adreselor de e-mail ale reprezentanților site-ului.
  5. O scrisoare cu cererea de a afla costul și condițiile de cazare.
  6. Selectarea site-urilor relevante pe baza raportului dintre preț și valori.
  7. Pregatirea continutului tinand cont de cerintele site-urilor.
  8. Amplasarea și verificarea materialului și a legăturilor.
  9. Analiza rezultatelor plasării unui link.

O sursă: Jurnalul Netpeak