ROAS 4.46 - ABŞ-da kosmetik məhsulun reklamının hədəflənməsi - NDA
Müəllif - Konstantin Nakul
"İşləmədi? Yenidən cəhd elə! baş verdi!"
İlin əvvəlində ABŞ-dan bir müştəri kirpiklərin böyüməsini sürətləndirən dərman üçün onlayn mağaza yaratmaq və Şimali Amerika bazarlarında daha da tanıtmaq arzusu ilə bizə müraciət etdi.
Bir onlayn mağaza yaratmaq təxminən 2 həftə çəkdi, müştəri mümkün qədər tez satışa başlamaqda maraqlı idi.
Təbliğatın ilkin üsulu kontekstli reklam idi, lakin sözün əsl mənasında 1,5 aydan sonra biz müştərini Google və Facebook-da Targeting-ə keçməyə inandırdıq - və bu, doğru idi!
Bütün işlər NDA-ya uyğun aparılır.
ROAS nədir?
Biz dərhal ROAS-ın nə demək olduğunu aydınlaşdırmalıyıq. (Reklam Xərclərindən Gəlir, reklam yerləşdirməsindən qazanc) - reklam kampaniyasına xərclənən hər dollara görə aldığımız ümumi gəliri ölçür.
Bu metrik onlayn reklam kampaniyalarının effektivliyini ölçməyə imkan verir.
ROAS = reklamdan əldə edilən gəlir / reklamdan gələn xərclər
Misal: $4438/ $1207 = $3.67, yəni. yuvalanmış 1$ üçün 3.67$ alırıq.
ABŞ-da kosmetik məhsulun reklamı
İlk 2 ay ərzində 0-a çıxış
3 aylıq reklamdan sonra ROAS artımı 2 və ya daha yüksəkdir
Hesab qadağasından və ödəniş kartını reklam etməkdən çəkinin
ABŞ hər hansı bir reklam üçün yüksək rəqabətli bir bazardır, o cümlədən. və reklam hədəflənməsi
ABŞ ən gəlirli bazardır, eyni zamanda istənilən sahədə yüksək CPM ilə ən rəqabətli bazardır.
Bu dərman üçün ilkin olaraq yanlış reklam strategiyası seçilib
Konteksti işə saldı
Konsepsiyaya yenidən baxıldı
Facebook və Instagram-da sınaq reklamına başladıq:
- müxtəlif strategiya və fərziyyələri sınaqdan keçirdi;
- insanların saytdakı davranışlarına baxdı;
- müxtəlif auditoriyaları və ünsiyyətləri sınadı.
Aparılan testlər və əldə edilən nəticələr əsasında saytda dəyişikliklər edilib:
- əsas səhifəni dəyişdirdi;
- əlavə edilmiş video;
- əlavə rəylər;
- təsviri dəyişdirdi;
- satışları stimullaşdırmaq üçün kupon sistemi tətbiq etdi,
- Mövcud müştəriləri əsas götürərək LAL auditoriyasına start verdi,
- Satış hunimizə uyğun olaraq yenidən hədəfləmə kampaniyası qurduq.
Hansı növ reklam fəaliyyəti həyata keçirilib:
- kreativləri yenidən işləyib;
- endirim kuponları təqdim edildi;
- dəyişmiş ünsiyyət - "burada və indi" emosiyalara və sürətli alışlara diqqət yetirmək.
Həyata keçirilən video kreativlər:
- Biz bir neçə video topladıq;
- Nəticələr əldə edildikdən sonra ən yaxşılar saxlanılıb.
Müsbət ROAS əldə etdik
- Soyuq auditoriyaya yönəlmiş ROAS - 3.67
- Yenidən hədəfləmə üçün ROAS - 3.45
Ölçəkləşdirməyə başladı:
- Büdcə artımı;
- Geolokasiyaların əlavə edilməsi.
Satınalmalar və reklam kampaniyasının əhatə dairəsi
Nəticələrin hədəflənməsi
Yenidən hədəfləmə nəticələri
Kampaniyanın hədəflənməsinin ən yaxşı nəticəsi ROAS 4.46-dır!